Recensie Allegra, Harelbeke 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DirtyOlman

Stamgast
Forumpionier
653
30/06/21
1.065
21
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/allegra-7
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week heb ik eindelijk Allegra een bezoekje gebracht. We hadden een paar maand geleden elkaar al eens in de wandelgangen van de Villa ontmoet en het is wel degelijk de dame van de foto's. Ze is in de tussentijd wel naar de coiffeuse geweest, dus de krullen zijn verdwenen (nu is ze zoals op de foto met de Italiaanse vlaggen). Hoewel ze Nederlands spreekt gaf ze toch de voorkeur aan Engels.

De ontvangst was hartelijk met een TZ. We hielpen elkaar op het bed uit de kleren en gezien ik een propere jongen ben was een omweg langs de badkamer niet nodig. Pijpen was heel lekker, beffen mocht maar niet vingeren wegens scherpe nagels. En natuurlijk heb ik gevraagd om de uitgestalde strap-on eens te mogen proberen. Halverwege de sessie merkte ik op dat ik zelf nog nooit anaal gedaan had, dus daar werd dan ook snel een mouw aangepast. Achteraf nog wat gebabbeld en het uur was om voor ik er erg in had.

Zeker een aanrader, maar ze doet dit werk niet fulltime dus RL in de gaten houden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrijdag gepasseerd bij Allegra, haar prijzen waren heel aanlokkelijk..Had er direct een verbale klik mee, hebben 3/4 van de tijd gebabbeld 🤪. De sex was goed, de aanzet was haar keuze, we gingen direct voor doggy anaal. Ik mocht goed doorstoten, had zelfs de indruk dat ze kletsnat kwam…Na het anale deel een echt goeie blowjob, nieuw condoompje en al hevig tongzoenend geëindigd in missionary.
Het was niet druk, ik mocht zelfs niet direct weg( nog nooit meegemaakt), ik werd bijna gegijzeld…Maar eerlijk, een 2de keer zat er niet in omdat haar model me niet echt aansprak.
Ze is een aantal jaren ouder dan aangegeven , mooie borsten maar de poep en buik hebben wel al afgezien…
Maar … prijs-kwaliteit…zeker de moeite
 
Kon kiezen cim of anaal, nu ik ben wel een anale ridder dus ja, zonder glijmiddel, straight on…
perfecte keuze!

heb deze mooie parel zopas gebeld, ze komt idd eind februari terug. Heb haar verteld over alle positieve reacties hier en ze vond dat echt een riem onder haar hart want er hadden 5 mannen haar geboekt en geen 1 is komen opdagen. Uiteraard heel frustrerend voor haar.

Heb alvast een afspraakje voor eind februari vastgelegd.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/allegra-7
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Alez,vandaag mij om 15u gewaagd
Geen spijt van ,goed uitziende dame,vriendelijk en gfe
 
Het vreemde is, ze beweert de Britse nationaliteiten te hebben, maar schrijft dan een woord als "boosten" als boesten....
Autospelling op de telefoon.... sorry.. wist niet dat ik opnieuw aan schoolexamen deel nam.. 😜😜

Klopt dat tel. nr op redlights?
Ja hoor.. alleen soms zet ik mijn telefoon uit, zeker als ik niet werkzaam ben.. dus dan mischien lijkt het dat het niet werkt maar is zeker mijn nummer.. gr..
 
Uit bericht #13: Autospelling op de telefoon.... sorry.. wist niet dat ik opnieuw aan schoolexamen deel nam.. 😜😜

@Allegra: Daar had ik inderdaad wel aandacht voor mogen hebben, ik heb zelf ook zo'n eigenwijze telefoon en voorts zijn het ook nog eens mijn zaken niet hoe jij je privacy wil bewaren. Excuses.
(p.s.: deelnemen is 1 woord, tenzij je een deel neemt :giggle:)
 
Uit bericht #13: Autospelling op de telefoon.... sorry.. wist niet dat ik opnieuw aan schoolexamen deel nam.. 😜😜

@Allegra: Daar had ik inderdaad wel aandacht voor mogen hebben, ik heb zelf ook zo'n eigenwijze telefoon en voorts zijn het ook nog eens mijn zaken niet hoe jij je privacy wil bewaren. Excuses.
(p.s.: deelnemen is 1 woord, tenzij je een deel neemt :giggle:)
Dank je 🤣🤣
 
Ooit een afspraak mee gemaakt en zo lomp geweest om te vergeten af te zeggen omdat er iets tussen gekomen was. Echt niet mijn gewoonte om niets te laten weten, met als gevolg dat ze kort nadien geen afspraak meer wilde maken. Begrijp het wel maar blijf het toch jammer vinden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/allegra-7
Totale kosten (in euro)
120 + 30
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zaterdag 25 maart deze dame ontmoet in de bekende villa in Harelbeke. Afspreken via whatsapp ging vrij vlot.
Bij aankomst vriendelijk ontvangen met 3 zoenen waarna ik haar naar de kamer volgde. Allegra is een hele mooie naturelle dame zonder veel poespas. Voelde me onmiddellijk op mijn gemak en stelde voor eerst het financiële te regelen. Ik begon wat over koetjes en kalfjes terwijl ze dicht tegen me aan kwam staan met een "stop nu maar met babbelen ik wil zoenen" blik in haar ogen. Lekker voluit tongzoenen terwijl een deel van mijn kledij uitging. Ik nam vlug een douche en nam plaats op bed. Terug heerlijk zoenen en elkaars lichaam verder strelen. Na een tijdje begon ze me oraal te bevredigen en deed ik dit daarna ook bij haar. Het intieme gedeelte eerst gekozen voor doggy anaal…gewoonweg zalig…Ik kwam daarom vrij vlug en nadien naast elkaar gelegen op bed en beginnen babbelen over van alles en nog wat. Ik was de tijd volledig uit het oog verloren tot op het moment dat ze me wist te vertellen dat er nog iemand langskwam. Al keuvelend mijn kledij terug aan en afscheid genomen met gezoen. GFE gevoel - ja hoor…bezoek ik deze dame nog eens - zeker…is het een klokkenkijkster…helemaal niet ik had afgesproken om 17u voor 45 min en verliet de villa pas om 18u40
 
perfecte keuze!

heb deze mooie parel zopas gebeld, ze komt idd eind februari terug. Heb haar verteld over alle positieve reacties hier en ze vond dat echt een riem onder haar hart want er hadden 5 mannen haar geboekt en geen 1 is komen opdagen. Uiteraard heel frustrerend voor haar.

Heb alvast een afspraakje voor eind februari vastgelegd.
Vandaag ook een afspraak met haar geboekt, eerst half uur later, dan nog eens 15 minuten er bij. Dan sta je op de parking te wachten en na 15 minuten weggereden. Een afknapper. EN dan het verwijt krijgen dat je geen serieuze klant bent...
 
Vandaag een afspraak gemaakt voor 1 uur, van bij het binnen komen onmogelijk beginnen tongzoenen dan het financiële geregeld.
Na het uitkleden onmogelijk op bed verder tongzoenen en pzc als ik vroeg om haar te beffen geen probleem en ze genoot ervan.
Haar in 2 strandjes genomen en klaargekomen. Ik ga zeker terug was een goede ervaring, nog een beetje na gepraat en ze is van Poolse afkomst.
 
Vandaag een afspraak gemaakt voor 1 uur, van bij het binnen komen onmogelijk beginnen tongzoenen dan het financiële geregeld.
Na het uitkleden onmogelijk op bed verder tongzoenen en pzc als ik vroeg om haar te beffen geen probleem en ze genoot ervan.
Haar in 2 strandjes genomen en klaargekomen. Ik ga zeker terug was een goede ervaring, nog een beetje na gepraat en ze is van Poolse afkomst.
Hey, had ze die prachtige krullen van haar los? Want als ik een afspraakje met haar maak zou ik ze wel graag los zien.🙂
 
Terug
Bovenaan Onderaan