Allin prijs of extra's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Liever een allin prijs of extra's

  • Allin prijs

    Stemmen: 346 83,8%
  • Extra opties bijboeken

    Stemmen: 46 11,1%
  • Boeit me eigenlijk niks (betaal er toch wel voor)

    Stemmen: 21 5,1%

  • Totaal aantal stemmers
    413
Ik denk dat extra's worden berekend omdat sekswerkers graag wat meer willen verdienen. In een club bijvoorbeeld, verdien je als sekswerker vaak erg weinig. Daarom is het logisch om een minimale basis aan te bieden en voor elke extra dienst een bedrag bij te rekenen. Wat opvallend is, is dat het netto bedrag soms nauwelijks lager is dan dat van een duurdere dame die een all-in prijs hanteert, maar sommige mannen klagen toch dat die duurdere dames te prijzig zijn.

Ik geloof niet dat er extra kosten worden berekend vanwege een hoger soa-risico.

Dit is precies waarom ik ben begonnen met een allin prijs. Het mag best wat kosten maar het moet wel haalbaar zijn voor de gemiddelde werkende klant. Heb liever op lange termijn elke maand een klantje terug van €120 (30min) dan 1x een klantje voor €200/€250 (30min).

Ik zie mensen nu steeds meer terugkomen!
Of het haalbaar moet zijn voor de gemiddelde werkende klant is een persoonlijke keuze. Ik denk niet dat elke dame voor iedereen haalbaar hoeft te zijn. De prijs bepaalt niet alleen of een klant terugkomt; de geboden service doet dat wel. Ook dames die €1000 per uur vragen, hebben het druk. Eigenlijk zijn er voor iedereen en elk budget sekswerkers te vinden waar je een prima tijd mee kunt hebben.
Een all-in prijs is naar mijn mening het meest transparant. Als klant wil je vooraf weten wat een afspraak gaat kosten en je wilt niet onverwachts geconfronteerd worden met allerlei extra's waar je niet op gerekend hebt en waarvoor je misschien het geld niet bij je hebt.
 
Ik snap wel dat bepaalde handelingen als anaal of nzc extra betaald moeten worden.
pzc en tz is bij prive bezoek vaak standaard, bij de ramen moet je altijd extra betalen.
Prive huis geen ervaring mee.
 
Ach het is het discussie waar je niet uitgeraakt en ieder zijn mening over pmc of pzc. ! En de smoes om zich te verzekeren mocht ze ooit uit vallen door een soa is voor mij lul koek ! Risico van het vak waar je zelf voor kiest je weet je betaalt al bv 15o € voor een uur +nog eens 50 voor pzc zogezegd voor het risico dus 200 € ! Dat verdient een gewone arbeider amper op 2 dagen ! En sommige beroepen lopen echt wel meer gevaar op hoor! Een een dvp die zelfstandige is heeft ook een verzekering als er iets ernstig zou gebeuren ! Ja goed de dames die het in het zwart werken hebben meer risico dat is waar maar het bedrag is dan er ook naar als je goed om gaat met haar centen komt ze een eind weg hoor!! Maar goed ik dwaal wat af vind het alleen maar geld diggers die voor alles en nog wat extra geld vragen zo kan het eind bedrag hoog oplopen !en dan maar klagen dat ze geen of te weinig klanten hebben tja !hoe zou dat komen. En lees wel eens van wandelaars ik heb het er graag voor over ! Tja 50 € voor even te pijpen zonder cd mijnheer u moet daar dikwijls 4 uurs voor werken he op een fabriek !!! Voor dat stukje rubber weg te laten ! Dus dames die een all inn prijzen hanteren zonder optie lijsten zijn voor mij de dames die echt met hun job bezig zijn en een vaste klanten bestand opbouwen ! Die graag terug komen voor een eerlijke prijs !en ook niet meer de behoefte hebben om alle ramen af te schuimen wat ook op termijn een stukje veiligheid opbouwt dit is mijn ervaring na 20 jaar dvp en de soa die ik heb gehad op de 2o jaar kan ik op een hand tellen !want kan je ook oplopen op cafe met een vies glas hoor (koorstblaasje )soa dus ...
@Privé veronique U heeft een hart van goud!
 
Als er voor pzc bv extra wordt gevraagd is dat direct een red flag voor mij.
PZC is voor de sekswerker een risicovolle handeling, en zowel de GGD als SOA Aids Nederland raadt het af. Het is niet vanzelfsprekend dat het wordt aangeboden. Als een sekswerker hiervoor kiest, beschouw ik dit als een extra dienst. Daar een extra bedrag voor vragen is ook normaal.
 
Of dat je niet expliciet besproken hebt wat inclusief is, en bv wanneer je wilt gaan beffen of over haar lichaam wilt klaarkomen, je te horen krijgt dat dat niet mag omdat het een extra is. Dan laat je het maar, want op dat moment ga je niet meer over geld praten.

Hoe de date loopt wil je niet vooraf plannen, dat gaat met elke dame anders.
Vandaar het leuke van all in geen gezeik van sorry dat mag je niet doen of je moet extra betalen!dan is je zin toch helemaal weg zeker !!! Hup bed uit portomonee uit je zak halen extra betalen en hup terug bed in!! Dat werk toch voor geen meter dan meer !duidelijk afspraken vooraf !of zo ik vraag lees eerst de advertentie voor je aan het bellen gaat zo kom je alles al te weten !want ik vind het zelf vervelend dat je precies een wens lijstje moet aan vinken wat wel of niet . Ik doe bv geen anaal dus dat is duidelijk maar voor de rest laat u gaan en geniet !daar gaat het trouwens om x
 
PZC is voor de sekswerker een risicovolle handeling, en zowel de GGD als SOA Aids Nederland raadt het af. Het is niet vanzelfsprekend dat het wordt aangeboden. Als een sekswerker hiervoor kiest, beschouw ik dit als een extra dienst. Daar een extra bedrag voor vragen is ook normaal.
Dan moeten ze het ook tegen extra betaling niet aanbieden vind ik persoonlijk. (Als het echt om het risico zou gaan, alsof het risico verminderd tegen betaling…)

Ik mijd ook dames die overal extra voor vragen en heb liever een all inn prijs waar zowat alle standaardhandelingen inbegrepen zijn.

Bedoeling voor mij is toch om 1-3 uur seks te hebben met iemand die er zelf ook van geniet en dat het ook zo natuurlijk mogelijk verloopt. Gewoon 2 geile mensen die seks hebben met elkaar in goede verstandhouding en rekening houden met elkaars behoeften en grenzen.

Dit soort dates en dvps die dit aanbieden hebben voor mij de beste ervaringen opgeleverd.

Als beide partijen zich laten meeslepen in het heetst van de strijd dan moet er niemand bezig zijn met welke zogeheten extra's er nu aangevinkt worden en er nadien bijbetaald moet voor worden.
 
Haha!

Zo herinner ik me -al een aantal jaar terug- in Talatona, Luanda... een open-air grill restaurant met een groot, leuk terras.
Je nam een bord... en dan schepte je op wat je wilde van het grote buffet. En... dan stond er bij de kassa iemand die alles telde... inclusief het bord! Je betaalde letterlijk voor alles apart! En... toen je de rekening kreeg... WTF!!!

Daar zijn we dus NIET meer wezen lunchen!
 
Dan moeten ze het ook tegen extra betaling niet aanbieden vind ik persoonlijk. (Als het echt om het risico zou gaan, alsof het risico verminderd tegen betaling…)
inderdaad, dan moeten ze het niet aanbieden.
Nou ben ik zelf geen voorstander van onbeschermde sex met een prostituee, daar valt ook PZC onder, ook al is het risico met name voor de man, vrij klein.

Tevens doe ik TZ ook liever niet met een DVP. al menig maal om die reden een verkoudheid of griepje opgelopen.
Bedoeling voor mij is toch om 1-3 uur seks te hebben met iemand die er zelf ook van geniet en dat het ook zo natuurlijk mogelijk verloopt. Gewoon 2 geile mensen die seks hebben met elkaar in goede verstandhouding en rekening houden met elkaars behoeften en grenzen.
Dit klinkt als sex met je vriendin, maar niet als sex met prostituee, waar haar motivatie voor sex, geld is. Waarvan je hoop dat ze er van geniet, maar dit kan ook net zo goed gespeeld zijn.

Als beide partijen zich laten meeslepen in het heetst van de strijd dan moet er niemand bezig zijn met welke zogeheten extra's er nu aangevinkt worden en er nadien bijbetaald moet voor worden.
Voor zover ik weet, zijn PZC en Anaal standaard, al dingen die niet in het standaard pakket zitten en waar je dus extra voor moet bijbetalen, mocht je dit willen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een privéhuis met intiem en pzc standaard. Alleen merk ik dat sommige DVP's wel zoenen en beffen toestaan en andere niet. Dat vind ik wel vervelend.

En de DVP van keuze doet de deur voor je open. Ja, ik vind het dan zo gênant om tijdens het binnenstappen meteen te zeggen: Hoi! Oh, ja: beffen en tongen ook ok?:ROFLMAO: Ik zeg het natuurlijk gekscherend, maar het blijft awkward.

En ik snap het ergens ook niet: waarom vinden sommige DVP's het niet erg om een wildvreemde, lekkende piemel zo zonder rubber in hun mond te steken, maar zoenen is oh, zo vies...
 
En ik snap het ergens ook niet: waarom vinden sommige DVP's het niet erg om een wildvreemde, lekkende piemel zo zonder rubber in hun mond te steken, maar zoenen is oh, zo vies...
Heeft (wellicht) weinig of niets met 'vies' te maken...
Maar... voor sommige DVP's (en nog sexy vrouwen ook!) is zoenen een soort 'privégrens' die ze op 'het werk' niet willen overschrijden...

En... dat heb jij dan te respecteren... balen of niet!
 
Kali Tantra is er zo eentje. En ze communiceert dat ook duidelijk vooraf!
En... Man! Wat een sexy, geile meid! Je moet dus verdomd goed opletten! Haha!

Maar... voor de rest... mag je in 'het heet van de strijd' haar overal kussen, likken, bijten, gropen... en natuurlijk neuken! Dus, ja... Een hele leuke tijd beleefd samen!
 
Dit klinkt als sex met je vriendin, maar niet als sex met prostituee, waar haar motivatie voor sex, geld is. Waarvan je hoop dat ze er van geniet, maar dit kan ook net zo goed gespeeld zijn.
Ik vind de beschrijving van @Bernardus toch ook wel de fijnste manier om seks te hebben. Motivatie om met mij te vrijen vind ik niet belangrijk, maar het idee dat zij het zelf ook leuk vindt, is voor mij wel belangrijk, al dan niet gespeeld.
 
Voor zover ik weet, zijn PZC en Anaal standaard, al dingen die niet in het standaard pakket zitten en waar je dus extra voor moet bijbetalen, mocht je dit willen.
De dames die ik bezoek werken voor zover ik weet niet met extra's. Alles wat ze aanbieden qua handelingen zit in de prijs inbegrepen.
Uiteraard zijn er bepaalde handelingen die ze niet uitvoeren (bvb anaal of SM toestanden)
Maar die worden dan ook niet als extra aangeboden.
 
De dames die ik bezoek werken voor zover ik weet niet met extra's. Alles wat ze aanbieden qua handelingen zit in de prijs inbegrepen.
Uiteraard zijn er bepaalde handelingen die ze niet uitvoeren (bvb anaal of SM toestanden)
Maar die worden dan ook niet als extra aangeboden.
Precies!
En... die dingen doe je dan alleen als zij daar uitdrukkelijk om vraagt...
En, ja... sommige sletjes worden daar dus botergeil van! Heerlijk!
 
Afgesproken is afgesproken. Dus als je binnengaat en je vraagt de prijs en de mogelijkheden; dan moet die gerespecteerd worden door de DVP. Ik heb me op dit vlak al een paar keer in het ootje laten nemen. Ik heb mijn lesje intussen geleerd. En mijd de lolita's die, er weliswaar leuk uitzien, maar wel een vaker durven liegen als je in hun kamer bent.
 
Ach het is het discussie waar je niet uitgeraakt en ieder zijn mening over pmc of pzc. ! En de smoes om zich te verzekeren mocht ze ooit uit vallen door een soa is voor mij lul koek ! Risico van het vak waar je zelf voor kiest je weet je betaalt al bv 15o € voor een uur +nog eens 50 voor pzc zogezegd voor het risico dus 200 € ! Dat verdient een gewone arbeider amper op 2 dagen ! En sommige beroepen lopen echt wel meer gevaar op hoor! Een een dvp die zelfstandige is heeft ook een verzekering als er iets ernstig zou gebeuren ! Ja goed de dames die het in het zwart werken hebben meer risico dat is waar maar het bedrag is dan er ook naar als je goed om gaat met haar centen komt ze een eind weg hoor!! Maar goed ik dwaal wat af vind het alleen maar geld diggers die voor alles en nog wat extra geld vragen zo kan het eind bedrag hoog oplopen !en dan maar klagen dat ze geen of te weinig klanten hebben tja !hoe zou dat komen. En lees wel eens van wandelaars ik heb het er graag voor over ! Tja 50 € voor even te pijpen zonder cd mijnheer u moet daar dikwijls 4 uurs voor werken he op een fabriek !!! Voor dat stukje rubber weg te laten ! Dus dames die een all inn prijzen hanteren zonder optie lijsten zijn voor mij de dames die echt met hun job bezig zijn en een vaste klanten bestand opbouwen ! Die graag terug komen voor een eerlijke prijs !en ook niet meer de behoefte hebben om alle ramen af te schuimen wat ook op termijn een stukje veiligheid opbouwt dit is mijn ervaring na 20 jaar dvp en de soa die ik heb gehad op de 2o jaar kan ik op een hand tellen !want kan je ook oplopen op cafe met een vies glas hoor (koorstblaasje )soa dus ....
Wat ik ook niet begrijp is dat je bv 50€ extra betaalt voor anaal. Je mag haar dan wel anaal penetreren met je penis maar als je haar wil teasen en met je vinger in de buurt van haar anus komt. En ze zegt als je mij aanal wil vingeren is nog eens 30€ extra. Is dat is echt een mood en flow killer.

Sommige dvp´s maken van alles een extra optie om zo de prijs de hoogte in te sturen en dat is jammer.

Ik ben tegen dvp´s die enkel een all-inn prijs hebben. Stel dvp 1 haar prijs verhoogd van 200€ per uur naar 270€ per uur. Doordat ze bvanaal en bdsm bij haar mogelijkheden gevoegd heeft. Ik zie niet in waarom ik 70€ meer moeten betalen en zou willen betalen. Voor twee mogelijkheden waar ik geen gebruik van wil maken.

En dvp 2 zegt van dat zijn mijn standaard mogelijkheden voor 200€. En dat zijn de extra's bv: aanal 50€, klaar komen op gezicht 10€ cim 20€,slikken 5€,bdsm 50€, enzo verder enzo voort. Dan kan ik kiezen neem ik het standaard of betaal ik voor een of meerdere extra´s er bij.

Maar als ze dan als extra mogelijkheid aanbied all-inn bv 100€ Hoe veel klanten denkje die er gaan zijn van ik zou wel eens dat willen doen en/of dat. Die gaan rekenen van anaal en cim kosten al samen 70€ weet je wat ik betaal dan liever die 100€ voor all-inn. Soms gaat ze even veel verdienen, soms en soms ook minder. Voor het zelfde werk

Maar ik ben er zeker van dat ze een hoop meer vaste klanten en nieuwe gaat aantrekken. Op de lange termijn dan dvp 1.
 
Beste heren,

Mijn vraag aan jullie is of jullie liever allin prijzen hebben of liever een basisprijs met daarbij de keus tot het boeken van extra diensten.

Ik merk dat hier geregeld meningen over zijn en ben dan ook wel benieuwd waar jullie voorkeur naar uit gaat.
Allin dat overleggen over wat wel en niet en hoeveel is het net alsof je op de markt bent. Gewoon in de advertentie aangeven wat je wel en belangrijker wat je niet doet. En dan een voor jouw prettige prijs er aan koppelen.
 
Ik ben tegen dvp´s die enkel een all-inn prijs hebben. Stel dvp 1 haar prijs verhoogd van 200€ per uur naar 270€ per uur. Doordat ze bvanaal en bdsm bij haar mogelijkheden gevoegd heeft. Ik zie niet in waarom ik 70€ meer moeten betalen en zou willen betalen. Voor twee mogelijkheden waar ik geen gebruik van wil maken.
Je redenering klopt volgens mij niet helemaal. DVP 2 biedt helemaal geen lager tarief aan; dan kun je ook niet betalen voor diensten die je niet afneemt. Haar basistarief is al hoger. Een all-in tarief biedt denk ik juist helderheid.
 
Ik denk dat Roxas bedoeld dat hij het zonde vindt om een all in tarief te betalen als hij geen interesse heeft in bepaalde handelingen waar de prijs op gebaseerd is
 
Is deze hele discussie niet een beetje over de top? Ik bedoel eigenlijk dat als je naar een bepaalde dame toe wilt en die bied van alles aan tegen meerprijs je toch even overlegt met elkaar van ik wil dat en dat en dit hoeft niet. spreken we zoveel af voor een uurtje?

En wat meer of minder prijzen betreft. Als #Roxas naar de autodealer gaat en er zit een meerprijs op voor externe aansluitingen krijg je echt geen minderprijs als je bluetooth niet gebruikt of wilt hebben.

Ik wil alleen maar zeggen, hou eens op met zeuren achteraf. Zoek contact, bespreek je wensen en maak een prijs. Lukt het niet, door naar de volgende. Heb je wat afgesproken en komt het tijdens je date niet goed of wordt er meer gevraagd. Inpakken, wegwezen en melden.

En voor de dames geldt dat net zo, als iets niet is afgesproken en meneer wil het toch zonder bijkomende kosten is het een lul en moeten de dames dat ergens (kunnen) melden.

Wees gewoon lief voor elkaar, en laat de buitenlandse golddiggers het niet voor je verpesten
 
Je redenering klopt volgens mij niet helemaal. DVP 2 biedt helemaal geen lager tarief aan; dan kun je ook niet betalen voor diensten die je niet afneemt. Haar basistarief is al hoger. Een all-in tarief biedt denk ik juist helderheid.
Het gaat ook niet over het laagste tarief maar wat krijg ik er voor.

Stel ik ben de dvp Roxana en mijn goede vriendin jessy is ook een dvp. We bieden beide eerst enkel de basic mogelijkheden aan. Zoals vingeren, beffen,pzc,hj etc. Beide merken we dat wij veel klanten mislopen die anaal en sm willen doen.

Ik als Roxana besluit mijn basistarief te behouden voor de basics. En mijn klant de optie te geven als hij wil om 50€ bij te betalen voor anaal of 20€ voor sm.

Jessy besluit om haar basistarief niet te behouden maakt er een all-inn tarief van en verhoogd haar tarief van 200€ naar 270€. Want er zijn 2 extra mogelijkheden beide gekomen anaal en sm. De klanten die geen anaal of sm willen doen hebben pech. Want jessy bied enkel een all-in tarief aan.

Jessy zal een paar nieuwe klanten hebben maar er ook een paar verliezen. Ik als Roxana niet ik enkel klanten winnen. Mss plus een paar van jessy haar ex-klanten.

Na een tijdje bieden we al meer mogelijkheden aan. Jessy heeft nog eens 4 mogelijkheden bij nu doet ze ook plassex, rimmen en strapon. Haar prijs is in tussentijd al gestegen naar 320€

Ik als Roxana heb die extra's ook en meer als aparte optie´s die wel extra kosten. Maar ik heb ook de optie all-in voor 100€ extra.

Bv Ik heb als extra's heb ik onder andere: buiten sex (50€), filmen(20€) deepthroat(20€), cim(10€), slikken(5€), anaal(50€) samen gerekend zijn dat 155€ aan extra's dus als je Roxana buiten in haar tuin of in het bos anaal wil neuken. En je neemt de optie all-in voor 100€ dan betaal je even veel voor anaal en buiten sex. Wil in het moment klaar komen in haar mondje terwijl ze recht in je ogen kijkt en het door slikt geen probleem want je hebt all in betaald.

Als klant heb je bij Roxana nu voor all-in 20€ minder betaald dan bij jessy maar wel de sex gehad die je wou hebben. En dan nog een extraatje.

Roxana heeft nu mss wel maar 300€ verdiend in plaats van 315€. Maar die klant gaat mss wel terug komen, mss wel aanraden aan anderen.

En zo niet? Heeft ze nog altijd haar klanten die voor de basics komen. En die dat liever apart willen bij betalen voor hun extra's. Die klanten heeft Jessy niet(meer).
 
Het gaat ook niet over het laagste tarief maar wat krijg ik er voor.



Ik als Roxana besluit mijn basistarief te behouden voor de basics. En mijn klant de optie tegeven als hij wil om 50€ bij te betalen voor anaal of 20€ voor sm.

Jessy besluit om haar basistarief niet te behouden maakt er een all-inn tarief van en verhoogd haar tarief van 200€ naar 270€. Want er zijn 2 extra mogelijkheden beide gekomen anaal en sm. De klanten die geen anaal of sm willen doen hebben pech. Want jessy bied enkel een all-inn tarief aan.
zo werkt all-in niet met de dames die ik ken.
Die hebben een gewone, marktconforme uurprijs waar alles wat ze van handelingen toestaan inbegrepen is. Dit gaat van 150 tot 200/u afhankelijk vd dame.

Eigenlijk is het simpel: vermijd dames die voor van alles en nog wat extra geld vragen.
Deze doen het enkel om vlug veel geld te scheppen en zullen toch mindere service bieden.
 
Het gaat ook niet over het laagste tarief maar wat krijg ik er voor.

Stel ik ben de dvp Roxana en mijn goede vriendin jessy is ook een dvp. We bieden beide eerst enkel de basic mogelijkheden aan. Zoals vingeren, beffen,pzc,hj etc. Beide merken we dat wij veel klanten mislopen die anaal en sm willen doen.

Ik als Roxana besluit mijn basistarief te behouden voor de basics. En mijn klant de optie tegeven als hij wil om 50€ bij te betalen voor anaal of 20€ voor sm.

Jessy besluit om haar basistarief niet te behouden maakt er een all-inn tarief van en verhoogd haar tarief van 200€ naar 270€. Want er zijn 2 extra mogelijkheden beide gekomen anaal en sm. De klanten die geen anaal of sm willen doen hebben pech. Want jessy bied enkel een all-inn tarief aan.

Jessy zal een paar nieuwe klanten hebben maar er ook een paar verliezen. Ik als Roxana niet ik enkel klanten winnen. Mss plus een paar van jessy haar ex-klanten.

Na een tijdje heben we bieden we al meer mogelijkheden aan. Jessy heeft nog eens 4 mogelijkheden bij nu doet ze ook plassex, rimmen en strapon. Haar prijs is in tussentijd al gestegen naar 320€

Ik als Roxana heb die extra's ook en meer als aparte optie´s die wel extra kosten. Maar ik heb ook de optie all-inn voor 100€ extra.

Bv Ik heb als extra's heb ik onderandere: buiten sex (50€),filmen(20€) deepthroat(20€) cim(10€) slikken(5€),anaal(50€) samen gerekend zijn dat 155€ aan extra's dus als je Roxana buiten in haar tuin of in het bos anaal wil neuken. En je neemt de optie all-inn voor 100€ dan betaal je even veel voor anaal en buiten sex. Wil in het moment klaar komen in haar mondje terwijl ze recht in je ogen kijkt en het door slikt geen probleem want je hebt all inn betaalt.

Als klant heb je bij Roxana nu voor all-inn 20€ minder betaalt dan bij jessy maar wel de sex gehad die je wou hebben. En dan nog een extraatje.

Roxana heeft nu mss wel maar 300€ verdiend in plaats van 315€. Maar die klant gaat mss wel terug komen, mss wel aanraden aan anderen.

En zo niet? Heeft ze nog altijd haar klanten die voor de basics komen. En die dat liever apart willen bij betalen voor hun extra's. Die klanten heeft Jessy niet(meer).
Dank voor je uitgebreide toelichting.
De "à la carte"-benadering is meer transactiegericht en legt de nadruk op specifieke seksuele handelingen en hun kosten. Sommige sekswerkers en klanten vinden dit een fijne benadering.

Ik kan niet voor iedereen spreken, maar ik denk dat veel dames met een all-in prijs zo niet denken. De all-in prijs is de minimale prijs die ze voor een afspraak verwachten. Ze denken niet in termen van specifieke handelingen of diensten, maar beschouwen de afspraak misschien meer als een investering van tijd of een date.

De "all-in prijs"-benadering stelt de algehele ervaring voorop, wat kan bijdragen aan het gevoel van een meer organische en authentieke beleving. Seks hoeft zelfs geen onderdeel te zijn van de afspraak.
Met een all-in prijs hoef je je geen zorgen te maken over welke diensten wel of niet inbegrepen zijn. Het is m.i. niet fijn om tijdens een ontmoeting te moeten bedenken of bepaalde handelingen al dan niet onder een afgesproken tarief vallen: "Oeps, sorry, dat zit er niet bij, maar als je het wilt, kost het €50 extra."

Het zorgt voor duidelijkheid en voorkomt ongemakkelijke situaties waarin je steeds moet checken of iets wel of niet inbegrepen is. Maar, als je alleen voor bepaalde hele specifieke seks komt, dan kan ik begrijpen dat een menu-kaart ook voordelen kan hebben.
 
Dank voor je uitgebreide toelichting.
De "à la carte"-benadering is meer transactiegericht en legt de nadruk op specifieke seksuele handelingen en hun kosten. Sommige sekswerkers en klanten vinden dit een fijne benadering.

Ik kan niet voor iedereen spreken, maar ik denk dat veel dames met een all-in prijs zo niet denken. De all-in prijs is de minimale prijs die ze voor een afspraak verwachten. Ze denken niet in termen van specifieke handelingen of diensten, maar beschouwen de afspraak misschien meer als een investering van tijd of een date.

De "all-in prijs"-benadering stelt de algehele ervaring voorop, wat kan bijdragen aan het gevoel van een meer organische en authentieke beleving. Seks hoeft zelfs geen onderdeel te zijn van de afspraak.
Met een all-in prijs hoef je je geen zorgen te maken over welke diensten wel of niet inbegrepen zijn. Het is m.i. niet fijn om tijdens een ontmoeting te moeten bedenken of bepaalde handelingen al dan niet onder een afgesproken tarief vallen: "Oeps, sorry, dat zit er niet bij, maar als je het wilt, kost het €50 extra."

Het zorgt voor duidelijkheid en voorkomt ongemakkelijke situaties waarin je steeds moet checken of iets wel of niet inbegrepen is. Maar, als je alleen voor bepaalde hele specifieke seks komt, dan kan ik begrijpen dat een menu-kaart ook voordelen kan hebben.
Voor dat ik naar een dvp ga bekijk ik altijd nog eens haar mogelijkheden. Zo weet ik wat er allemaal kan voor 200€ en wat er meer gaat kosten.

Ik vind het ook wel normaal dat dvp's voor bepaalde handelingen meer willen. Bv bdsm

Dan vind ik het persoonlijk eerlijker. Dat enkel de klanten die bdsm willen doen meer moeten betalen. En niet iedereen omdat er er een mogelijkheid is dat een klant bdsm wil doen.

Ik heb al met dames die geen all-in prijs hadden een authentieke beleving gehad. Ik moest op voor hand idd eens goed zoeken naar een dvp die mij aanspreekt. En de mogelijkheden biedt die ik wil. Bij de ene dvp zit pzc in het basistarief en bij een ander kost het extra.

Pzc vind ik fijn maar ik heb ook geen probleem met pijpen met een condoom. Ik zou het dom vinden om 20€ meer te betalen om zijn mutsje af te doen. Dan heb ik liever een bj met zijn mutsje op.

Wil ik persé pzc dan zoek ik mij een andere dame die dat wel standaard doet.

Als ik mijn huis werk maak en de dvp's duidelijk aangegeven wat er extra kost bij hun en wat niet kom je niet in ongemakkelijke situaties terrecht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zo werkt all-inn niet met de dames die ik ken.
Die hebben een gewone, marktconforme uurprijs waar alles wat ze van handelingen toestaan inbegrepen is. Dit gaat van 150 tot 200/u afhankelijk vd dame.

Eigenlijk is het simpel: vermijd dames die voor van alles en nog wat extra geld vragen.
Deze doen het enkel om vlug veel geld te scheppen en zullen toch mindere service bieden.
Ik heb nog een dvp geweten die een all-in prijs hanteerde. Dat is leuk no stress. Op een dag had ze haar prijs opgetrokken van 200€ naar 225€. Omdat ze sinds kort ook bdsm deed.

Dat is haar goed recht. Maar bdsm interesseert mij niet. Waarom moet ik dan 25€ meer betalen? Voor iets dat ik niet wil doen.

Uit eindelijk ben ik naar een andere dvp geweest. Die ook wel bdsm deed maar zij bood het aan als een extra's mogelijkheid waar voor je moet bij betalen.
 
Tgoh, voor mij best een lastige vraag…

Ik bespreek doorgaans gedetailleerd op voorhand wat mijn wensen zijn, en vraag ook ineens wat er bvb absoluut niet kan…

In de meeste gevallen krijg ik dan ook een prijs die alles (voor mij dan) omvat…

Hangt ook wat af van wat "all in" inhoudt en wat daar het prijskaartje van is in vergelijking met het basis tarief en de extra's die ik specifiek wens…

Als bvb basis 150/u is, en 100€/u extra voor mijn wensen tegenover bvb een all-in prijs van bvb 300 of 350 ofzo dan zou het, puur economisch gezien hè, voor mij nadeliger zijn om de all-in optie te kiezen…

(Puur letterlijk gezien hè… er zal doorgaans wel wat ruimte voor onderhandeling zijn… bvb de all-in prijs maar dan ipv alle mogelijkheden te "benutten" wat extra tijd in de plaats ofzo…)

Mij lijkt een combinatie van zowel een all-in prijs als een basis prijs met extra's de betere optie, want er is nu eenmaal heel veel ruimte voor interpretatie in zulke dingen…

Uit eigen ervaring in het verleden is een all-in prijs die niet al te ver ligt van de basis prijs vaak geen all-in maar een verdoken manier om, eens je daar dan toch staat, extra's bij te rekenen…
Dan is het zeker weer verdoken inkomsten vandaar ik schrijf een all in is een all in u betaalt nooit iets extra ! En wat ik niet aanbied staat dan ook duidelijk vermeld in de advertentie dus een discussie ie uitgesloten dan ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan