Allin prijs of extra's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Liever een allin prijs of extra's

  • Allin prijs

    Stemmen: 346 83,8%
  • Extra opties bijboeken

    Stemmen: 46 11,1%
  • Boeit me eigenlijk niks (betaal er toch wel voor)

    Stemmen: 21 5,1%

  • Totaal aantal stemmers
    413
Wat ik ook vervelend vind is als niet duidelijk wordt aangegeven of extras eenmalig of per uur zijn. Als ik 2 uur boek en dan 2xe50 moet bijbetalen omdat anaal '50 euro extra' is, en je weet dat je op die 2 uur max 10 minuten echt anaal gaat neuken, dan vind ik dat wel een afknapper. Dan zou ik eerder de hele date afzeggen, zo gemelkt worden voor elke euro dat is het meest onaantrekkelijke wat er is voor mij.

En ook - 150 per uur adverteren en dan pzc als optie van e50 erbij doen. Dat is voor mij een beetje zoals een auto adverteren voor e5000 en dan de motor er als optie van e10000 bijzetten. Anaal als optie OK, maar pzc...
 
Wat ik ook vervelend vind is als niet duidelijk wordt aangegeven of extras eenmalig of per uur zijn. Als ik 2 uur boek en dan 2xe50 moet bijbetalen omdat anaal '50 euro extra' is, en je weet dat je op die 2 uur max 10 minuten echt anaal gaat neuken, dan vind ik dat wel een afknapper. Dan zou ik eerder de hele date afzeggen, zo gemelkt worden voor elke euro dat is het meest onaantrekkelijke wat er is voor mij.

En ook - 150 per uur adverteren en dan pzc als optie van e50 erbij doen. Dat is voor mij een beetje zoals een auto adverteren voor e5000 en dan de motor er als optie van e10000 bijzetten. Anaal als optie OK, maar pzc...
Als dat duidelijk aangegeven op het profiel staat heb ik daar geen probleem mee. Gewoon naar een andere advertentie doorklikken dan.

Iets anders is als de dame pas vermeld dat pzc extra is als je al betaald hebt en je broek op je enkels hebt. Dan is het eigenlijk gewoon oplichting.
 
Iets anders is als de dame pas vermeld dat pzc extra is als je al betaald hebt en je broek op je enkels hebt. Dan is het eigenlijk gewoon oplichting.
Het is niet altijd, maar vrij gebruikelijk dat je moet bijbetalen voor pzc, dus zou je daar vooraf naar moeten vragen.
Ik zie dat niet als oplichting tenzij de suggestie is gewekt dat dat inbegrepen is.
 
Het is niet altijd, maar vrij gebruikelijk dat je moet bijbetalen voor pzc, dus zou je daar vooraf naar moeten vragen.
Ik zie dat niet als oplichting tenzij de suggestie is gewekt dat dat inbegrepen is.
De meeste advertenties van Vlaamse dames die ik op het oog heb, is pzc inbegrepen.
Misschien gewoon een algemeen verschil tussen België en Nederland?
 
Maakt niet zo veel uit,als.maar duidelijk is !dus bv bepaalde uurprijs met basis en extra anaal ,deapthroath etc en dan ook weten wat daar de prijzen van zijn!
Duidelijkheid vind ik belangrijkste,als de service top is ,is de prijs van ondergeschikt belang voor mij
 
Dame in Alkmaar (ramen) wilde extra voor beffen, terwijl ik €100 had neergelegd voor een half uurtje. Was mijn tweede keer bij haar maar kom er nu niet meer.
Ze zei dat ze dat alleen deed bij een uurtje voor €200.
Jammer maar helaas er zijn meer dames. Ga ik wel naar haar buurvrouw een uurtje voor 150 inclusief beffen (geen pzc).
Of naar privé ontvangst incl pzc en tongzoenen voor €170 het is dat ze nu ver weg zit anders was ik daar vaker.
 
Dame in Alkmaar (ramen) wilde extra voor beffen, terwijl ik €100 had neergelegd voor een half uurtje. Was mijn tweede keer bij haar maar kom er nu niet meer.
Ze zei dat ze dat alleen deed bij een uurtje voor €200.
Jammer maar helaas er zijn meer dames. Ga ik wel naar haar buurvrouw een uurtje voor 150 inclusief beffen (geen pzc).
Of naar privé ontvangst incl pzc en tongzoenen voor €170 het is dat ze nu ver weg zit anders was ik daar vaker.
ik denk dat het vaak gewoon een soort truc als je aan het raam staat en vraagt wat ze voor een half uurtje wilt hebben inc. beffen, zal ze waarschijnlijk € 100,00 zeggen.
Maar als je dat niet vermeld voordat je betaald hebt, dan zal ze voor iedere "extra" dienst meer geld willen hebben.
 
Wat mij het meeste aanspreekt is een vaste (all-in) basisprijs voor de normale dingen die de dame in kwestie wil aanbieden.

Daarnaast een lijstje met de extra diensten die ze wil aanbieden met de daarbij behorende kosten, uiteraard voor prijzen die de dame in kwestie zelf bepaald.
Zo kan je toch de date naar eigen smaak samenstellen en voorkom je ongemakkelijke situaties voor beide partijen.

Misschien is het wel extreem zakelijk op deze manier. Maar zo kan ik mezelf focussen op het contactmoment met de dame zelf in plaats van ter plekke te moeten 'onderhandelen'.
 
€120 30min
€150 45min
€180 60min
Incl pzc en anaal

Is dat redelijk of wat zijn de meningen hierover?
Voor mensen die op zoek zijn naar anaal en hier normaal voor moeten bijbetalen, lijkt mij dit meer dan redelijk.

Mensen die dit niet willen, hebben denk ik betere/goedkopere opties.

Ik ben zelf van België waar pzc ook veel meer standaard inbegrepen lijkt dan in Nederland, dus daar kan ik niet over oordelen.
 
30 minuten: 90 euro
60 minuten: 160 euro

Incl. Pzc, cim, zoenen, beffen, nmc, prostaatmassage, verschillende standjes en zo vaak klaarkomen als je wilt. Is dat redelijk?

Niet dat ik er veel aan kan veranderen, aangezien de salon die prijzen standaard heeft ( maar dan enkel voor pmc en nmc ).
 
Terug
Bovenaan Onderaan