Gebraden Haan
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Arabisch
Vandaag een afspraak gemaak met Allisia. Zij ontvang in een hotel in Gouda. Ik weet niet of dit haar vaste stek wordt. Door een misverstand van mij liep ik met haar mee naar de hotelbalie. Dat bracht haar bijna in de problemen met het hotel. Allisia bleef vriendelijk tegen mij. We vonden een kwartier later toch de mogelijkheid elkaar te ontmoeten.
Allissia heeft een mooi lichaam met stevige billen en grote borsten. Ze heeft een erg lief gezicht en ze is erg vriendelijk. Haar massage is heerlijk. Ze bouwt de spanning rustig op en masseert met haar hele lichaam. Met haar handen bracht ze mij tot een hoogtepunt en ook dit was heerlijk. Geen wild gesjor, maar precies de juiste bewegingen. Dit is voor herhaling vatbaar.
Allissia heeft een mooi lichaam met stevige billen en grote borsten. Ze heeft een erg lief gezicht en ze is erg vriendelijk. Haar massage is heerlijk. Ze bouwt de spanning rustig op en masseert met haar hele lichaam. Met haar handen bracht ze mij tot een hoogtepunt en ook dit was heerlijk. Geen wild gesjor, maar precies de juiste bewegingen. Dit is voor herhaling vatbaar.