Recensie Allisia - Gouda 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gebraden Haan

Newbie
3
28/09/22
1
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/sensuele-geile-gfe-massage-op-hoog-niveau_8232147
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een afspraak gemaak met Allisia. Zij ontvang in een hotel in Gouda. Ik weet niet of dit haar vaste stek wordt. Door een misverstand van mij liep ik met haar mee naar de hotelbalie. Dat bracht haar bijna in de problemen met het hotel. Allisia bleef vriendelijk tegen mij. We vonden een kwartier later toch de mogelijkheid elkaar te ontmoeten.
Allissia heeft een mooi lichaam met stevige billen en grote borsten. Ze heeft een erg lief gezicht en ze is erg vriendelijk. Haar massage is heerlijk. Ze bouwt de spanning rustig op en masseert met haar hele lichaam. Met haar handen bracht ze mij tot een hoogtepunt en ook dit was heerlijk. Geen wild gesjor, maar precies de juiste bewegingen. Dit is voor herhaling vatbaar.
 
Ziet er interessant uit! Inderdaad, wat waren de kosten en de tijdsduur?

En wat betreft haar profiel, ik ben wel erg benieuwd naar haar Handjobcertificaat en wie/wat de certificerende instantie was 😉😉😉
 
Ja, ik heb zelf ook een certificaat, al sinds ik een jaar of 12 was ofzo. Ik heb er zelfs 2, eentje voor linkshandig en eentje voor rechtshandig.

Jezus, wat een advertentie:
…ik ben ook een vriendelijke ziel met veel persoonlijkheid waardoor je nooit zal vervelen. Mijn favourite massage is tantra , omdat het een combinatie is van een geile tantra massage, liefdevolle verzorging en een eind van een bijzondere hoogtepunt. Een complete massage wat mijn persoonlijkheid ook beschrijft…

Zelden zoveel gelachen om een 'trekbeurt tekst'

En hier de unique selling points:

*Hygiene staat bij mij als prioriteit nr1
*Kan ook na locatie komen
*Spontaan
*Knap koppie
*Zacht huid
*What you see is what you get(NoCatfish)
*Geboren in NL maar spreek ook Engels
*Niet Saaie
*Zacht gekookt eitje met scheutje tabasco
*Positive vibes only
*Feminine energy
*Reviews beschikbaar op aanvraag
*Gecertificeerd & 5 jaar ervaring
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan