Leugens van DVP'S

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben wel opgewonden bij een dvp, maar klaar komen zit er meestal niet in. Het gebeurd niet vaak. Daar lig ik niet wakker van. Het gaat mij om het spel. Ik ben dan alleenstaand. Ik stel mij zo voor dat je geen sex hebt volgens de methode: Drop, klaar, draf. Ik wil gewoon plezier in bed. Lachen, zoenen, strelen, dingen die misgaan. Kom ik klaar, prima...Kom ik niet klaar, Prima.

Stel nou eens dat je lekker klaar gekomen bent, maar het spel er naar toe was ruk...Heb je het dan lekker gehad? Dan heb ik liever een leuk en lekker spel en geen kwakkie, dan wel een kwakkie met een kut spel.
 
Hobby hoertje 😗 zo zou ik mezelf nooit noemen, maar ik kom in principe bij bijna elke heer makkelijk klaar.
Omdat ik makkelijk op mijn gspot kom.
Clitoris, niet, maar gspot 💦

Voor mij werkt het als iemand gewoon amicaal en respectvol is (oogcontact houden bv), tijd neemt voor het spel.

Binnen 15/30 min niet, maar ik hoef niet verliefd te zijn om klaar te komen 🙈😂

sorry collega's maar het kan wel degelijk, dat ik daar dan lig en denk "verdikkeme ik krijg betaald om klaar te komen" Best job ever 🤤🫶🏼
Haha! Dat riep Lente... tijdens de 'actie': "Oh! En ik word daar nog voor betaald ook"! Geweldig!
 
Ik ben wel opgewonden bij een dvp, maar klaar komen zit er meestal niet in. Het gebeurd niet vaak. Daar lig ik niet wakker van. Het gaat mij om het spel. Ik ben dan alleenstaand. Ik stel mij zo voor dat je geen sex hebt volgens de methode: Drop, klaar, draf. Ik wil gewoon plezier in bed. Lachen, zoenen, strelen, dingen die misgaan. Kom ik klaar, prima...Kom ik niet klaar, Prima.

Stel nou eens dat je lekker klaar gekomen bent, maar het spel er naar toe was ruk...Heb je het dan lekker gehad? Dan heb ik liever een leuk en lekker spel en geen kwakkie, dan wel een kwakkie met een kut spel.
Het (samen)spel... is idd ook voor mij het aller belangrijkste.
Maar... als het dan écht erg goed was... Man! Dan kom ik vanuit m'n tenen!
 
Ik denk dat een goede dvp moet kunnen liegen. Maar wel met het nodige respect voor de man die bij haar is, de klant. Een dvp die dagelijks 10 mannen over de vloer krijgt kan onmogelijk aan iedereen de liefde verklaren op een eerlijke manier maar ze moet er wel voor zorgen dat mannen terugkomen. Ik denk dat een goede dvp moet kunnen balanceren op een dunne koord.
 
Zo jammer dat je zo ver weg zit Marco, volgens mij ben jij een geweldige minnaar! Je weet precies hoe je het allemaal leuk voor de dame kan maken.

Tenminste.. als het geen loze woorden zijn, maar echte daden 🤔
Nu... het is natuurlijk niet aan mij om te beoordelen wat voor minnaar ik wel ben.

Maar... wat betreft die champagne... kan je altijd navragen bij Sharon, Kyara, Manon, Coco en nog enkele anderen! Word al meteen weer geil... gewoon opnieuw eraan denken!

Trouwens, als je wat creatief en origineel uit de hoek komt... kan je aardig scoren! Ook bij betaalsex. Maakt sex zoveel lekkerder en geiler! Mijn ervaring!
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat een goede dvp moet kunnen liegen. Maar wel met het nodige respect voor de man die bij haar is, de klant. Een dvp die dagelijks 10 mannen over de vloer krijgt kan onmogelijk aan iedereen de liefde verklaren op een eerlijke manier maar ze moet er wel voor zorgen dat mannen terugkomen. Ik denk dat een goede dvp moet kunnen balanceren op een dunne koord.
Een dvp moet zo'n goeie actrice zijn dat je er tijdens het bezoek bijna in gaat geloven tijdens jou bezoek maar als je later thuiskomt je weer met beiden benen op de grond staat.
 
Ik denk dat een goede dvp moet kunnen liegen. Maar wel met het nodige respect voor de man die bij haar is, de klant. Een dvp die dagelijks 10 mannen over de vloer krijgt kan onmogelijk aan iedereen de liefde verklaren op een eerlijke manier maar ze moet er wel voor zorgen dat mannen terugkomen. Ik denk dat een goede dvp moet kunnen balanceren op een dunne koord.
Nu, ja... liegen is een groot woord!
Maar ze moet vast wél kunnen 'inleven'. Zoals een goeie kroegbaas dat ook doet. Hoe kan je anders een connectie maken met al die verschillende individuen?
 
Ik denk dat een goede dvp moet kunnen liegen. Maar wel met het nodige respect voor de man die bij haar is, de klant. Een dvp die dagelijks 10 mannen over de vloer krijgt kan onmogelijk aan iedereen de liefde verklaren op een eerlijke manier maar ze moet er wel voor zorgen dat mannen terugkomen. Ik denk dat een goede dvp moet kunnen balanceren op een dunne koord.
Dat is ook een van redenen dat ik liever onbekende dvp's bezoek buiten dat je bij populaire dvp's duurder uitkomt zijn ze vaak bezet en kun je dus moeilijker met ze afspreken. Ik heb Liever knappe jonge onbekende dvp's die nog niet ontdekt zijn en waar je goedkoop aan je trekken komt en die beschikbaar zijn als ik zin heb in geile seks. Vaak hebben onbekende dvp's ook meer energie over om je te verwennen omdat ze niet veel klanten hebben, dat is ook een pluspunt want je wilt geen uitgeputte dvp ontmoeten die moe is en geen zin heeft in seks.
 
Laatst bewerkt:
Een onbekende ok … maar ik heb liever een vaste dame waar ik een klik mee heb en wederzijds is … ik heb dat ooit gehad en het genieten van elkaar was wederzijds en ook echt van haar kant , maar dat kan je ook enkel weten als je de dame al wat langer kent en er een klik is natuurlijk , ook vele privé weetjes van elkaar behoort tot deze klik .. het is gedaan geraakt omdat ze naar haar thuisland terugkeerde en daar een andere normale job heeft , maar we hebben nog geregeld contact ….,eens een klik altijd een klik .. natuurlijk weet ik ook dat dit niet veel voorkomt maar ze zijn er !
 
Een onbekende ok … maar ik heb liever een vaste dame waar ik een klik mee heb en wederzijds is … ik heb dat ooit gehad en het genieten van elkaar was wederzijds en ook echt van haar kant , maar dat kan je ook enkel weten als je de dame al wat langer kent en er een klik is natuurlijk , ook vele privé weetjes van elkaar behoort tot deze klik .. het is gedaan geraakt omdat ze naar haar thuisland terugkeerde en daar een andere normale job heeft , maar we hebben nog geregeld contact ….,eens een klik altijd een klik .. natuurlijk weet ik ook dat dit niet veel voorkomt maar ze zijn er !
Feit is met vele van deze 'leuke onbekende meiden' is dat ze weer net zo snel verdwijnen... als ze gekomen zijn!
 
Feit is met vele van deze 'leuke onbekende meiden' is dat ze weer net zo snel verdwijnen... als ze gekomen zijn!
Dat maakt ze niet minder goed en ik ben sowieso niet de type wandelaar die gehecht raakt aan een dvp, voor mij is een dvp puur samen plezier meer niet ik bezoek ze vaak maar één keer zo blijft het wandelen voor mij spannend.
 
1) die leugens worden vooral bovengehaald en in stand gehouden bij vaste klanten die geen klik hebben en geen privé zaken wederzijds vertellen …. 2) leugens verdwijnen wanneer er wel een klik is , dat is mijn ervaring
 
1) die leugens worden vooral bovengehaald en in stand gehouden bij vaste klanten die geen klik hebben en geen privé zaken wederzijds vertellen …. 2) leugens verdwijnen wanneer er wel een klik is , dat is mijn ervaring
jou ervaring?
Je schrijft dat je een " vaste dame" hebt, hoe kan je dan spreken over ervaring?
 
Onlangs meegemaakt. Ik kreeg een berichtje van mijn vaste raam dvp . Wanneer ik langs kom . Mijn antwoord was maandag 14.00 u of 15.00 . Ze zij ok . Voor 14.00 u stuurde ze mij een berichtje. Dat ik eventueel om 16.00 kon langskomen . Omdat ze een afspraak had met een dvp vriendin voor iets te gaan eten. Ik stuurde haar een berichtje terug dat ik niet wou langskomen om 16.00 . Enkel om 15.00 . 5 minuten later kreeg ik een berichtje terug. Ze was akkoord dat ik om 15.00 mag langskomen. Tijdens mijn bezoekje belde haar iemand nog op . Maar ze liet haar gsm rinkelen. Ze nam niet op . Na de daad enz .. Ging ze terug mee naar voren voor mij buiten te laten. Een andere dvp die daar ook zat . Gaf haar een teken dat er iemand aan het wandelen en te gelijk aan het bellen was . Ik vroeg aan haar verwacht je soms een andere klant . Neen zegt ze . Toen ik terug buiten was. Bleef ik nog een klein beetje hangen in de buurt. Wat zag ik van ver dat er iemand naar binnen ging. Ik dacht in mijn zelf waarom lieg je daar over ?
 
Onlangs meegemaakt. Ik kreeg een berichtje van mijn vaste raam dvp . Wanneer ik langs kom . Mijn antwoord was maandag 14.00 u of 15.00 . Ze zij ok . Voor 14.00 u stuurde ze mij een berichtje. Dat ik eventueel om 16.00 kon langskomen . Omdat ze een afspraak had met een dvp vriendin voor iets te gaan eten. Ik stuurde haar een berichtje terug dat ik niet wou langskomen om 16.00 . Enkel om 15.00 . 5 minuten later kreeg ik een berichtje terug. Ze was akkoord dat ik om 15.00 mag langskomen. Tijdens mijn bezoekje belde haar iemand nog op . Maar ze liet haar gsm rinkelen. Ze nam niet op . Na de daad enz .. Ging ze terug mee naar voren voor mij buiten te laten. Een andere dvp die daar ook zat . Gaf haar een teken dat er iemand aan het wandelen en te gelijk aan het bellen was . Ik vroeg aan haar verwacht je soms een andere klant . Neen zegt ze . Toen ik terug buiten was. Bleef ik nog een klein beetje hangen in de buurt. Wat zag ik van ver dat er iemand naar binnen ging. Ik dacht in mijn zelf waarom lieg je daar over ?
Hoe weet je dat zij hem verwacht heeft?
Hij kan net zo goed spontaan langs gekomen zijn terwijl jij bij haar op kamer was. En, als hij haar nummer heeft, naar haar gebeld hebben. Maar zij was er nu toch, waarom zou zij hem niet binnen laten dan?
 
Hoe weet je dat zij hem verwacht heeft?
Hij kan net zo goed spontaan langs gekomen zijn terwijl jij bij haar op kamer was. En, als hij haar nummer heeft, naar haar gebeld hebben. Maar zij was er nu toch, waarom zou zij hem niet binnen laten dan?
Ze kan toch gewoon zeggen dat er nog een andere klant ging langskomen. Want ze ging gaan eten zeg ze tegen mij. En ik denk dat die klant ook om 15.00 wou komen . Maar ik was niet akkoord voor een uurtje later langs komen. En ik heb haar ooit eens verteld dat ik niet wil wisselen voor een andere uur voor iemand anders.
 
Maar... wat betreft die champagne... kan je altijd navragen bij Sharon, Kyara, Manon, Coco en nog enkele anderen!

Dat hoeft niet hoor, want heb geen idee wie dat zijn.. buiten dat.. waarom zou ik zoiets doen? Wij gaan elkaar toch nooit ontmoeten, dus is het niet eens interessant om het überhaupt te vragen 😏
 
Bij een relatie vaak weer wel, want:

1. Geen tijdsdruk, want je kan zolang als je wilt en kan
2. Geen afleiding
3. Jou type man
4. Je weet precies wat iemand nodig heeft om het randje te halen
5. 100% Overgave

Mits je een koude kikker als partner hebt, dan is slapen interessanter 🙂

Natuurlijk, maar dat lijkt een ander punt dan wat ik bedoelde.

Ik bedoelde dat een sekswerker die _wel_ makkelijk klaarkomt met klanten(of mede-acteurs) en daarbij een hoop energie kwijt raakt , dat dat de seksrelatie met de partner niet ten goede zal komen , als ze (of hij) dan thuis geen puf meer heeft om er nog wat van te maken.
 
jou ervaring?
Je schrijft dat je een " vaste dame" hebt, hoe kan je dan spreken over ervaring?
Ik spreek ook met mensen en heb een ver verleden
Ze kan toch gewoon zeggen dat er nog een andere klant ging langskomen. Want ze ging gaan eten zeg ze tegen mij. En ik denk dat die klant ook om 15.00 wou komen . Maar ik was niet akkoord voor een uurtje later langs komen. En ik heb haar ooit eens verteld dat ik niet wil wisselen voor een andere uur voor iemand anders.
Mekaar een beetje tegemoetkomen is ook onderdeel van de klik … door al op voorhand te eisen ! dat je niet wilt wisselen terwijl je misschien wel kan komt de "relatie " niet goede vrees ik …
 
Laatst bewerkt:
Onlangs meegemaakt. Ik kreeg een berichtje van mijn vaste raam dvp . Wanneer ik langs kom . Mijn antwoord was maandag 14.00 u of 15.00 . Ze zij ok . Voor 14.00 u stuurde ze mij een berichtje. Dat ik eventueel om 16.00 kon langskomen . Omdat ze een afspraak had met een dvp vriendin voor iets te gaan eten. Ik stuurde haar een berichtje terug dat ik niet wou langskomen om 16.00 . Enkel om 15.00 . 5 minuten later kreeg ik een berichtje terug. Ze was akkoord dat ik om 15.00 mag langskomen. Tijdens mijn bezoekje belde haar iemand nog op . Maar ze liet haar gsm rinkelen. Ze nam niet op . Na de daad enz .. Ging ze terug mee naar voren voor mij buiten te laten. Een andere dvp die daar ook zat . Gaf haar een teken dat er iemand aan het wandelen en te gelijk aan het bellen was . Ik vroeg aan haar verwacht je soms een andere klant . Neen zegt ze . Toen ik terug buiten was. Bleef ik nog een klein beetje hangen in de buurt. Wat zag ik van ver dat er iemand naar binnen ging. Ik dacht in mijn zelf waarom lieg je daar over ?
Waarschijnlijk was dat etentje met haar vriendin verzonnen en had ze eigenlijk een afspraak met de man die na jou naar binnen was gegaan. Ze heeft hem buiten laten wachten tot jij weg bent gegaan. En waarom ze het jou niet wil vertellen is simpel te verklaren ze wil niet gezien worden als een dvp die haar klanten voorliegt.
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk was dat etentje met haar vriendin verzonnen en had ze eigenlijk een afspraak met de man die na jou naar binnen was gegaan. Ze heeft hem buiten laten wachten tot jij weg bent gegaan. En waarom ze het jou niet wil vertellen is simpel te verklaren ze wil niet gezien worden als een dvp die haar klanten voorliegt.
Omdat ze weet op voorhand dat ik niet wou wisselen. Probeerde ze mij toch te overhalen voor later te komen . Met een verzonnen verhaal dat ze op restaurant ging .Ze had pech ik wou niet . Met als gevolg dat die andere klant moest wachten. En waarschijnlijk gaat zij die andere klant ook wel iets wijs maken. Waarom hij moest wachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan