Alloo Sekspliciet

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Lisa Lefèvre ... heel tof dat je meedoet aan zo'n programma. Super veel respect voor jullie job en je komt zo naturel/nuchter over op tv. Benieuwd naar deel 2 alvast en hopelijk vind ik eens tijd om tot bij u te komen, want die rosse haren zijn helemaal mijn ding.

Ook Kimberley komt daar heel naturel over en het is leuk dat dames zoals jullie het thema sekswerk proberen bespreekbaar te maken. Jammergenoeg krijgen jullie nog veel te veel te maken met vooroordelen maar ook als wandelaar is dit zo goed als nergens bespreekbaar. Gelukkig heb ik zelf een openminded vrouw die weet wat ik doe e´ zelf al durft mee te gaan nu.
 
Vanaf volgende week zondagavond 12 maart om 21:30 op VTM 2!
Zo! Aflevering 1 gezien (video kijken werkte overigens niet in Firefox, wel in Chrome).
Ik heb alleen de gedeeltes met Lisa bekeken.
Prachtige lieve vrouw en indrukwekkend zoals ze vrijuit praat over haar achtergronden.
Ik ben blij dat ik ooit een paar uurtjes met haar heb mogen doorbrengen ❤️ dat nemen ze me niet meer af.
 
is zo een beetje Jambers achtig ja, hij maakt verschillende programma's.
Je kan het ook online op vtm go bekijken.
ik zal VTM go, eens een go geven. Ik betwijfel echter, of deze Noorderbuur zomaar toegang krijgt. Web/App based NL programmering, is buiten de landsgrenzen ook uiterst beperkt. NPO gaat nog, maar RTL/SBS kan je op je togus schrijven.
 
Moest toch wel ongelooflijk mijn ogen rollen bij de vrouw die aan camming doet. Eerder op de aflevering vertelt ze dat ze vanwege het stigma op haar werk al bakken kritiek kreeg, maar gaat dan later in de uitzending wel verklaren dat haar werk ook een sociaal aspect heeft: anders zouden deze mannen wel eens naar de "hoeren" kunnen gaan (geparafraseerd).
 
Moest toch wel ongelooflijk mijn ogen rollen bij de vrouw die aan camming doet. Eerder op de aflevering vertelt ze dat ze vanwege het stigma op haar werk al bakken kritiek kreeg, maar gaat dan later in de uitzending wel verklaren dat haar werk ook een sociaal aspect heeft: anders zouden deze mannen wel eens naar de "hoeren" kunnen gaan (geparafraseerd).
Ja deze uitspraak vind ik ook wel frappant
 
Moest toch wel ongelooflijk mijn ogen rollen bij de vrouw die aan camming doet. Eerder op de aflevering vertelt ze dat ze vanwege het stigma op haar werk al bakken kritiek kreeg, maar gaat dan later in de uitzending wel verklaren dat haar werk ook een sociaal aspect heeft: anders zouden deze mannen wel eens naar de "hoeren" kunnen gaan (geparafraseerd).
Hahaha, iedereen in het sekswereldje maar hopen op meer begrip van buitenaf, minder taboe, etc.

En dan heb je dit soort dames, die zichzelf binnen de industrie superieur wanen.

We zijn nog ver van huis
 
ik zal VTM go, eens een go geven. Ik betwijfel echter, of deze Noorderbuur zomaar toegang krijgt. Web/App based NL programmering, is buiten de landsgrenzen ook uiterst beperkt. NPO gaat nog, maar RTL/SBS kan je op je togus schrijven.
Ik kwam er gewoon bij vanaf een Nederlands IP-adres.
 
Een zekere (veronderstelde) hierarchie... waarbij (blijkbaar) de ene groep zich wat 'beter', 'met hoger aanzien' voelt dan de ander.
Is dat ook niet een beetje bij luxe callgirls tov privedames en verder tussen privedames tov raamdames? Hierarchie is overal in de maatschappij aanwezig. Daarom zijn er ook verschillende tarieven in de sector. Het is niet 1 grote familie. :LOL: :LOL:
 
Terug
Bovenaan Onderaan