Recensie Alma, Stout Prive, Den Haag 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
hey kokske lucky guy had Alma ook gecontact voor 24/2 om 2 uurtjes vip room maar jij was me voor het is je gegund hopelijk volgende week meer succes ;) en bedankt voor je recensie
Het was fantastisch 😍 normaal 24/3 ga ik terug naar Alma ik kom uit België en dat zou wel weer kunnen zijn voor een lange boeking 🤔graag gedaan geniet er van mocht je volgende week bij haar terecht kunnen
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.stoutprivehuis.com/dames/alma
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dus dat was jij, Kokske, die Alma de hele dag had geboekt toen ik kwam? Zo te horen heb je een geweldige tijd met haar gehad. Later die dag heb ik ook kennis gemaakt met Alma, maar van enige vermoeidheid was niets te merken. Ik heb zelden een dame meegemaakt met zulke uitzonderlijke inzet. Alma was initiatiefrijk, enthousiast en sensueel en zette alles op alles voor een heerlijke girlfriend experience. Dat is goed gelukt ook. Het is lang geleden dat ik nog een echte gfe heb meegemaakt, en daar was ik ook echt aan toe. Gelukkig hield ze net zo van knuffelen en zoenen als ik en deed ze dat met overgave. Toen ik binnen kwam was ik nog gestresst, maar toen ik weer naar buiten ging was ik geheel ontspannen.

Ebonylover heeft ook niets gelogen over haar prachtige lichaam. Wat een mooie body heeft zij, zeg! Precies zoals ik het graag zie: een fantastisch slank figuur en een paar prachtige kleine borsten, waar ik zo van houd, en een sexy kleine kont om het af te maken. Voor wie mijn voorkeuren deelt is Alma duidelijk een aanrader.

Zoals gezegd heb ik genoten van mijn tijd met haar, inclusief de seks, maar ik denk dat ik iets teveel 'in mijn hoofd' zat met mijn gedachten, wat me nog wel eens overkomt, want ik kon niet zo goed 'presteren' tijdens de intieme daad. Vandaar dat ik daarvoor op het formulier 3 sterren ingevuld heb; het was gewoonweg te 'incompleet' om meer te zetten. Maar dat heeft niet aan Alma gelegen. De laatste tijd zit ik ook wat minder goed in m'n vel en ik merk dat dit daar z'n invloed op heeft. Gelukkig wist Alma daar goed mee om te gaan, want lief is ze wel. Daarnaast heb ik lekker genoten van haar blowjob skills.

Afsluitend hebben we nog fijn liggen knuffelen en zoenen en daarna kon ik weer tevreden huiswaarts.
 
Dus dat was jij, Kokske, die Alma de hele dag had geboekt toen ik kwam? Zo te horen heb je een geweldige tijd met haar gehad. Later die dag heb ik ook kennis gemaakt met Alma, maar van enige vermoeidheid was niets te merken. Ik heb zelden een dame meegemaakt met zulke uitzonderlijke inzet. Alma was initiatiefrijk, enthousiast en sensueel en zette alles op alles voor een heerlijke girlfriend experience. Dat is goed gelukt ook. Het is lang geleden dat ik nog een echte gfe heb meegemaakt, en daar was ik ook echt aan toe. Gelukkig hield ze net zo van knuffelen en zoenen als ik en deed ze dat met overgave. Toen ik binnen kwam was ik nog gestresst, maar toen ik weer naar buiten ging was ik geheel ontspannen.

Ebonylover heeft ook niets gelogen over haar prachtige lichaam. Wat een mooie body heeft zij, zeg! Precies zoals ik het graag zie: een fantastisch slank figuur en een paar prachtige kleine borsten, waar ik zo van houd, en een sexy kleine kont om het af te maken. Voor wie mijn voorkeuren deelt is Alma duidelijk een aanrader.

Zoals gezegd heb ik genoten van mijn tijd met haar, inclusief de seks, maar ik denk dat ik iets teveel 'in mijn hoofd' zat met mijn gedachten, wat me nog wel eens overkomt, want ik kon niet zo goed 'presteren' tijdens de intieme daad. Vandaar dat ik daarvoor op het formulier 3 sterren ingevuld heb; het was gewoonweg te 'incompleet' om meer te zetten. Maar dat heeft niet aan Alma gelegen. De laatste tijd zit ik ook wat minder goed in m'n vel en ik merk dat dit daar z'n invloed op heeft. Gelukkig wist Alma daar goed mee om te gaan, want lief is ze wel. Daarnaast heb ik lekker genoten van haar blowjob skills.

Afsluitend hebben we nog fijn liggen knuffelen en zoenen en daarna kon ik weer tevreden huiswaarts.
Ja dat was ik sorry he ☺️Ze is geweldig 🥰 Alma en dan het rode lingerie setje met stockings maakte het helemaal af voor mij .
 
Laatst bewerkt:
Ook ik heb donderdag het genoegen gehad. Het was niet aan Alma te merken dat ze een drukke werkdag had: ze was energiek en gaf me haar onverdeelde, oprechte aandacht. Haar kwaliteiten zijn hier al voluit bezongen, daar heb ik niets aan toe te voegen. Een uur was eigenlijk te kort met deze topper. Voor mij kwam het hoogtepunt nadat ik (heerlijk) was klaargekomen, toen we in elkaars armen lagen, knuffelden, praatten en ik bijna verdween in haar prachtige amandelvormige ogen... Ik ervoer toen een mate van intimiteit die ik nog niet eerder bij een DvP ervaren heb.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.stoutprivehuis.nl/dames/alma
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdagmiddag eindelijk een bezoek gebracht aan Alma bij Privehuis Stout in Den Haag,
Alma is een prachtige slanke, jonge Aziatische dame met een superstrak meisjeslichaam en kleine A cup borsten met mooie harde tepels.
Ze geeft een lekker geile GFE ervaring met lekker lang tongzoenen, diep pijpen, en wordt flink nat bij het likken van haar kleine kale kutje.
De sex was geweldig, Alma heeft een heerlijk strak kutje en kan er zelf ook van genieten.
Ze is naast erg geil ook heel erg lief en kan ook erg goed masseren.
Het uur vloog voorbij, herhalingsgevaar zeer groot.
Wees lief voor haar heren, Alma is geweldig.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen vrijdagmiddag eindelijk een bezoek gebracht aan Alma bij Privehuis Stout in Den Haag,
Alma is een prachtige slank, jonge Aziatische dame met een superstrak meisjeslichaam en kleine A cup borsten met mooie harde tepels.
Ze geeft een lekker geile GFE ervaring met lekker lang tongzoenen, diep pijpen, en wordt flink nat bij het likken van haar kleine kale kutje.
De sex was geweldig, Alma heeft een heerlijk strak kutje en kan er zelf ook van genieten.
Ze is naast erg geil ook heel erg lief en kan ook erg goed masseren.
Het uur vloog voorbij, herhalingsgevaar zeer groot.
Wees lief voor haar heren, Alma is geweldig.
Wees maar gerust dat we lief zijn voor Alma ze is een van mijn favoriete dvp hoor ik ga zo graag naar haar omdat je GFE zeker aanwezig is met grote letters
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.stoutprivehuis.nl/dames/alma
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Alma al even in het vizier, helaas is Den Haan niet naast de deur voor mij.
Geef sterke voorkeur aan slanke/atletische dames, zo naturel mogelijk en A-cup past daar prima bij.(y)
Verder inmiddels al goede tot zéér goede ervaringen opgedaan met Aziatische types en gezien haar reviews levert ze ook een "echte" GFE, m'n favo benadering van een goede vrijpartij.
Gistermiddag plots een mogelijkheid, dus op naar Den Haag>>
Ontvangen door een hele mooie meid, werkelijke leeftijd is niet te schatten, kan alles tussen 20 en 40 zijn en is ook niet relevant, ze is bloedmooi in mijn beleving.
Kennis gemaakt, kort babbeltje maar al snel staand zoenen wat ze voluit doet, nét iets minder tong vind ik sensueler, dit is echter gewoon geil.
Ga verder niet in detail, hele spectrum kwam voorbij én voor mij iig 1 orgasme, iets wat niet altijd lukt. 2 uurtjes vlogen om, herhalingsgevaar is er zeker, wellicht motortripje in de zomer?

Alma, thxs voor de GFE vrijpartij, met GRÓÓTTE letters, Kokskuh ook blij. ;)
 
Laatst bewerkt:
Alma al even in het vizier, helaas is Den Haan niet naast de deur voor mij.
Geen sterke voorkeur aan slanke/atletische dames, zo naturel mogelijk en A-cup past daar prima bij.(y)
Verder inmiddels al goede tot zéér goede ervaringen opgedaan met Aziatische types en gezien haar reviews levert ze ook een "echte" GFE, m'n favo benadering van een goede vrijpartij.
Gistermiddag plots een mogelijkheid, dus op naar Den Haag>>
Ontvangen door een hele mooie meid, werkelijke leeftijd is niet te schatten, kan alles tussen 20 en 40 zijn en is ook niet relevant, ze is bloedmooi in mijn beleving.
Kennis gemaakt, kort babbeltje maar al snel staand zoenen wat ze voluit doet, nét iets minder tong vind ik sensueler, dit is echter gewoon geil.
Ga verder niet in detail, hele spectrum kwam voorbij én voor mij iig 1 orgasme, iets wat niet altijd lukt. 2 uurtjes vlogen om, herhalingsgevaar is er zeker, wellicht motortripje in de zomer?

Alma, thxs voor de GFE vrijpartij, met GRÓÓTTE letters, Kokskuh ook blij. ;)
Mooie recensie. Alma een van mijn favoriete dvp maar dat had je wel door hoor 😂
 
Ben over twee weken een vrijdag vrij en dacht een bezoekje aan Mucha te gaan koppelen aan een bezoekje aan Alma, want DH ook voor mij niet bij de deur, maar de verwachtingen zijn wel zo torenhoog met al die superlatieven hier dat ik het haast niet meer aandurf ... als ik er al tussen kom. 😅
 
Ben over twee weken een vrijdag vrij en dacht een bezoekje aan Mucha te gaan koppelen aan een bezoekje aan Alma, want DH ook voor mij niet bij de deur, maar de verwachtingen zijn wel zo torenhoog met al die superlatieven hier dat ik het haast niet meer aandurf ... als ik er al tussen kom. 😅
Goed idee. Als je Mucha gaat bekijken, sla dan Paula Rego niet over: ik vond het indrukwekkend. En je hoeft niet bang te zijn voor Alma... echt niet... ik vond haar geweldig.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.stoutprivehuis.com/dames/alma
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al weer een paar weken geleden, maar heb laatst echt een fantastische tijd gehad met Alma. Zij stond al een tijd op mijn verlanglijstje als Aziatische dame die intiem doet, daar zijn er helaas niet zo veel van. Erg bijzonder en mooie tijd gehad met haar, echte GFE, helaas kon ik maar een half uur omdat vrijdag lastig zijn voor mij. Alma leest hier ook mee dus ga verder geen details delen, maar geloof dat anderen het met haar net zo mooi hebben gehad en een goede beschrijving hebben gegeven. Bedankt, Alma. Hopelijk tot snel.
 
Je moet een bezoek aan deze dame ook niet los zien van deze community , Dat zegt iets over de social skills van deze dames. Voeg daar bij een goede service en een mooi uiterlijk , en sommige wandelaars raken daarvan een beetje over hun theewater.Beter kan ik het niet duiden. Zolang de dames zelf het maar niet vervelend vinden.......
Nu zal ik wel weer een standje krijgen dat dit geen recensie over Alma is.
 
He verdorie jongens voel me nu toch echt plichtig om te gaan na al deze lovende recensies @Deug-genietje of anyone, hoe is zij in vergelijking tot daisi van Diane's Secret? (Dan bedoel ik vooral qua uiterlijk)
Alma is, schat ik, een kleine tien jaar ouder dan Daisy. En Daisy ziet er dan ook nog een stuk jonger uit voor haar leeftijd (22/23 ongeveer). Alma is een mooie jonge vrouw, Daisy is echt een 'meisje'. Alma is lekker slank met een goed figuur, Daisy is tenger en eerder mager. Alma heeft prachtige kleine borsten, Daisy is vrijwel plat. Daisy is donkerder getint dan Alma.
 
Wat is haar afkomst denken jullie? Het is zo dat ik zelf half aziaat ben en met "zelfde" soort vraag vaak voor problemen (kleine wereld, voor het zelfde is het een bekende) dat wil ik vermijden 😂
 
Ben ik de enige die dit allemaal een beetje creepy begint te vinden? Dat je een dame goed vindt is nog tot daar aan toe, maar ik krijg serieus geen lekker gevoel bij sommige reacties hier. Jullie bedoelen het vast goed, maar het doet bij mij het omgekeerde en dat vind ik jammer.
Nee je bent wss niet de enige. het constant taggen van meiden, het benoemen van favoriete dvp ed en dit meermaals is vooral storend. Voor andere leden maar in de eerste plaats voor de meiden zelf. Nu ja, sommige personen weten niet beter. Ik heb ook wel eens op het top 3 topic gereageerd . Maar voor de rest als ik over dates spreek zal ik bijna nooit naar een dame verwijzen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan