Algemeen Almelo algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De meest erotische en uitdagende wandel omgeving van nederland, Eroscenter dollegoor in Almelo :ROFLMAO:.
De laatste keer dat ik er ben geweest is zeker 20 jaar geleden en ga er echt niet kijken of er nog wat te doen is. Hier wil je nog niet dood gevonden worden.

1105788_cc88b9_0_DSC_1773.JPG


353990.jpg
 
Volgens stadsfilosoof (en tegenwoordig gregoriaans theoloog) Hermanus Finkerius is er in Almelo altijd wel wat te doen. Bij het zien van deze beelden betwijfel ik of dat ook voor ons geldt.

Als nering zoekende dames vanaf het armoedige platteland in diverse landen van Oost-Europa naar het rijke Westen komen en dit zien, voelen ze zich meteen letterlijk weer thuis.

Ik vond de ontvangstzalen in Heerenveen altijd al weinig uitnodigend, maar als deze foto's ècht een indruk geven van de werkelijkheid, dan laat ik dit lustoord van Almelo maar links liggen als ik weer eens naar het Rijksmuseum Enschede reis.

Hier springt er voor mij dus nooit een stoplicht op groen ...
 
Ik ben benieuwd of iemand al ervaring heeft met https://www.redlightheaven.nl/nl/
Mijn enige bezoekje daar 5 jaar geleden heb ik nog op een ander forum staan, hierbij de kopie:

In ben er ergens in het voorjaar van 2016 eens wezen kijken, omdat ik er in de buurt was en wel nieuwsgierig.
Er zaten toen maar 4 dames, waaronder een dikke negerin bij de ingang, een te dunne blondine en nog 2 oostblokdames die mij niet konden bekoren.
Bovenste etage uitgestorven en een chagrijnige eigenaar die naar me toe kwam dat er boven geen dames aanwezig waren.
Toen ik de toko verliet stond tegen een muurtje bij de ingang een vent die mij aansprak. Toen ik verder liep achtervolgde deze gozer mij, was kwaad dat ik niet antwoordde en hij wilde weten waarom ik die te dunne blondine niet had bezocht. Gewoon doorgelopen en na zo'n 100m stopte hij de achtervolging.

Denk dat je hier echt mazzel moet hebben als je er komt en verder er geen dames kent. Flink stuk ervoor reizen zal ik zeker niet doen.
 

Rosanna (48) is de baas van het nieuwe sekshuis El Amor in Almelo

ALMELO - El Amor aan de Markstraat 13 in Almelo. Inderdaad: de plek voor een opwindende massage, een knuffel, geslachtsgemeenschap of gewoon een praatje. Met een sekswerker, dat wel.
 
https://www.kinky.nl/vrouwen/raamprostitutie/almelo/3358324-zoey

Deze dame is met regelmaat werkzaam op bovenstaand adres. Had op het voorgaande forum goede recensies. Bezoekers meldden dat zij haar afspraken na kwam en een echte GFE bood. Was voornemend om haar eens te bezoeken, maar is er helaas nog niet van gekomen. Misschien iets voor mensen uit de omgeving?
Kan bevestigen dat Zoey fantastisch is, waarschijnlijk de beste raamdame die ik ooit heb gezien en de beste dame die ik ooit in Twente heb gezien. Heb geen recente ervaring om te beschrijven maar als ik haar weer zie zal ik zeker een recensie toevoegen.
 

Iemand ervaring met deze dame?
Ik heb 2 zeer prettige afspraken met haar gehad. Ik vond haar het geld meer dan waard.
Had op de vorige site ook veel lovende recensies.
 
Was vanochtend in de RLH in Almelo, zo rond een uur of 11. Geen kip(petje) te zien. Twee ramen waar licht achter brandde en spullen lagen, maar geen dame te zien, behalve de twee die in het hokje bij de ingang gezellig aan het keuvelen waren. Wellicht dames van de facilitaire dienst, who knows.

Zag er wel allemaal erg mooi en netjes uit, nu nog bezetting ?
 
Vandaag even in Almelo langsgegaan (nu het nog kon). Goede sessie bij Rianne gehad. Was vanmiddag een redelijk goede bezetting, wel wat dames die niet helemaal mijn smaak zijn maar wellicht voor elk wat wils.
 
Was vanmiddag in de buurt dus uit nieuwsgierigheid het pand maar even bezocht. Ziet er van binnen erg netjes uit! Enkele medewandelaars aanwezig en volgens mij 4 of 5 dames. Geen daarvan kon mij echt bekoren dus niemand bezocht maar het pand is mooi.
 
Geen idee eigenlijk, bij binnenkomst de kamer waar je tegenaan loopt stond een wat kleiner donker (zigeuner) vrouwtje. Bedoel je haar soms? Links stond verder wel (de mooie) Daisy maar haar zou ik overslaan...
Ja deze kleine vrouwtje bedoelde ik, ze is lief en laat je genieten. Bij Daisy ben ik geweest die moet je vermijden ze laat niets toe en klaagt alleen maar dat je snel moet klaarkomen. Daisy is trouwens ook een zigeuner maar lijkt meer op een latina.
 
Laatst bewerkt:
Ja deze kleine vrouwtje bedoelde ik, ze is lief en laat je genieten. Bij Daisy ben ik geweest die moet je vermijden ze laat niets toe en klaagt alleen maar dat je snel moet klaarkomen. Daisy is trouwens ook een zigeuner maar lijkt meer op een latina.
klopt, zo heb ik haar in mijn recensie destijds ook omschreven. Wel jammer want ze oogt wel fraai....
 
op kinky staat nu sexy Germany blonde Celina er staat dat ze 38 jaar is en dat ze aan tongzoenen en pijpen zonder condoom doet iemand er ervaring mee ?
Ik ken die dame heb haar vaak gezien in Almelo bij red light heaven. Ze heeft een slank lichaam en volle opgespoten lippen ze is wel op leeftijd ik schat haar een jaar of 45 oud. Haar kamer is recht tegenover Daisy een Hongaarse meid rechts in het midden van de gang.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan