Als je eigen partner met een ander neukt...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben het uiteraard gewoon aangezien mijn partner (Britney) wekelijks vele anderen neukt, dit op feestjes, in clubs, thuis..... En ik vind het ongelooflijk geil, zelfs al mag ik haar zelf niet neuken...

Maar ik vraag me wel soms af hoe mannen op dit forum, dus mannen die zelf andere vrouwen neuken, er naar kijken wanneer hun vrouw/partner/liefje met een andere man zou vrijen/neuken?

De meeste mannen die Britney neukt zeggen dat hun eigen vrouw van niets weet. Ook zeggen ze soms dat ze het niet zouden willen dat hun partner her doet....

benieuwd naar de reacties wel....

Dus je kijkt naar hoe andere mannen je vrouw neuken maar je mag zelf niet... bedoel je nooit of alleen in die setting?

Ik zou het wel geil vinden als andere mannen mijn vrouw zouden neuken (als dat tenminste op een normale manier zou gebeuren en niet dat ze keihard zou worden afgereden). Ik ken mijn vrouw en het zou het achtste wereldwonder zijn als dat ooit in dit of een ander leven zou gaan gebeuren.

Dus je kijkt naar hoe andere mannen je vrouw neuken maar je mag zelf niet... bedoel je nooit of alleen in die setting?
Zie mijn laatste bericht. Ik ben permanent gekooid. Laatste maal neukte ik haar 9 augustus.
Dus ja, ik kijk toe. Vaak toch. Vaak ben ik er ook niet bij en vertelt ze het achteraf. Of ik wacht in de living terwijl zij boven neukt....
Ik zou het wel geil vinden als andere mannen mijn vrouw zouden neuken (als dat tenminste op een normale manier zou gebeuren en niet dat ze keihard zou worden afgereden). Ik ken mijn vrouw en het zou het achtste wereldwonder zijn als dat ooit in dit of een ander leven zou gaan gebeuren.
En het is op normale manier. Zij is de baas. In clubs neukt ze er wel tientallen op een avond, dat zou je "afgereden" kunnen nieren, maar het blijft respectvol ook daar hoor.

Stille wateren hebben diepe gronden 😉(grapje) is ook fijn als ze alleen blij met jou is 😊

Laten we elkaar respecten heren. De een is een vreemdgaande man in een huwelijk, de ander heeft een open relatie en een ander heeft weer teringveel geld vanwege de overwaarde van zn huis die hij in zn pensioenjaren gebruikt om zichzelf suf te neuken in den haag. Iedereen is hier welkom😁😁

Ha, trol twee is er ook 😅. Analyseer zelf de Smileys en reacties lieverd 😘 (moeten jullie niet gaan samenwonen? Dan kan je elkaar muilen en pijpen met een beflapje 🫣)
DaBart, ik ben absoluut niet boos op jou.
Wat jij als "gebruikelijk" beschouwd is dat je vrouwtje 1000 maal wordt gepaald en dat jij in een of ander "eng jasje" moet rondlopen.
Ik bespaar je hoe ik dat zou noemen!

Niks aan met beflapje DB haha.
Gisteren bij m'n man pijpen met condoom was ook niks zo'n regenjas. En mijn reactie op jou was niet dom bedoelt 😘
Hangt er allemaal vanaf waar je aan gewend bent. Persoonlijk vind ik steak heerlijk maar iemand die vaak bij macdonald eet is, wil vaak bij fastfood ketens blijven . Mijn punt is: het hangt er allemaal vanaf wat je gewend bent. Als je een jaar lang mastrubeert met die goedkope condooms om, dan voelt een bj met de durex thin als een pzc-ervaring

Terug
Bovenaan Onderaan