Als je partner niet klaarkomt, en je DVP wel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Captain_Koons

Wandelaar
89
23/01/22
84
2
Als ik Wikipedia mag geloven had 10% van de vrouwen wereldwijd nog nooit een orgasme. Dat percentage kan in westerse landen een stukje lager liggen, maar op basis van wat ik heb gelezen denk ik toch wel aan boven de 3%.

Dat betekent dat een deel van de hetero mannen in Nederland en Vlaanderen een relatie heeft met een vrouw heeft die niet klaarkomt. Onder de 300 leden nu online op dit forum zouden dat er enkele tientallen kunnen zijn, als je vrouwen meetelt die het ooit in hun leven wel lukte maar op dit moment niet meer.

En dan ben je met een DVP, en dan geldt in principe nieuwe ronde nieuwe kansen. Want deze vrouw is misschien wat jonger, heeft geen stress van een gezin en gebruikt bijvoorbeeld geen medicijnen die invloed op libido hebben. En ga je daar dan specifiek naar op zoek? Kan je eens voor jezelf bewijzen dat het niet aan jouw kwaliteiten ligt. Misschien heb je zelfs een voorkeur voor een vrouw bij wie het extra zichtbaar is (squirter?). Of vind je het juist niet zo van belang bij betaalde sex? Of misschien heb je er wel helemaal geen vertrouwen in dat het met iemand die jou niet heeft uitgekozen en met werk bezig is, wel zou lukken.

Ik ga een stapje verder richting mijn eigen situatie. Want circa 20% van de mannen heeft in zijn leven maar één bedpartner gehad. En voor 1 of 2 op de honderd mannen is dat dan een vrouw die nooit klaarkomt.

Ik heb haar veel liefde, twee kinderen en een goed leven kunnen geven, maar nooit een orgasme. Haar eerdere bedpartners en zij zichzelf dus ook niet, en datzelfde geldt voor de douchekop en sex toys die 99% succes claimen. Voor een deel van de vrouwen werken ook die dus niet.

Niet dat mijn vrouw er heel erg mee zit. Ze geniet van ons grote huis en tuin en goedgevulde bankrekeningen. Voor haar is het gewoon iets wat ze niet kent en nooit heeft gemist. En ondanks alles heb ik haar soms ook wel echt zien genieten van (met name orale) sex.

Dat brengt me bij de vraag, vergelijkbaar met ontmaagd door een DVP:
Voor wie was een DVP de eerste vrouw die hij zag klaarkomen of heeft laten klaarkomen? Welke herinnering heb je daar aan?
En hoe ga je, als je weinig ervaring hebt, om met de onzekerheid tussen echt en fake?

En deze vragen kunnen natuurlijk ook heel goed beantwoord worden door mannen die weten dat hun vrouw het wel doet als ze alleen is, maar bij wie dat niet gebeurt tijdens partnersex (circa 1 op 100 mannen heeft zo'n partner).

Tot slot zijn er op dit forum ook mannen die geen sexervaring hebben buiten DVPs om. Misschien staan zij er wat neutraler in. Bij een DVP heb je immers geen verplichting om je voor haar te gaan uitsloven, en je hebt dan niet de ervaring van thuis tevergeefs allerlei dingen uitproberen. Is dan de allerbeste sex die waarbij je de vrouw ook ziet genieten of gaat het daar voor jou niet zo om?

Reacties zijn ook welkom via een privébericht.

-Voor de duidelijkheid: voor mij is dit niet de reden dat ik hiermee ben begonnen. Sex gaat bij ons thuis sowieso erg stroef, dus het is meer een optelsom van dingen die ik tekortkom.

-Ik heb het hierboven opgeschreven alsof het alleen maar van de vrouw afhankelijk is of ze klaarkomt. Natuurlijk heb je daar als man veel invloed op. Maar zoals je hebt kunnen lezen hebben we best wel het een en ander geprobeerd. En het is nou eenmaal moeilijk om een seksgod te worden als je te maken hebt met iemand die haar eigen lichaam totaal niet kent en nog nooit een bruikbare aanwijzing heeft kunnen geven.

-Hoewel het natuurlijk niet verboden is om hieronder goedbedoelde tips te geven, is dat niet mijn doel. Ik ga er van uit dat wat ik op dit gebied nog ga meemaken met DVPs zal zijn (of eventueel met een andere partner). Ik ben echt meer op zoek naar hoe mannen in een soortgelijke situatie dit beleven. Op sociale media heb ik wel praatclubjes gezien waar vrouwen het over dit onderwerp hebben, maar ik heb eigenlijk niks kunnen vinden over hun partners.

-Het kan zijn dat deze situatie totaal niet op jou van toepassing is maar dat je er toch iets over wilt zeggen. Prima, en vragen staat vrij. Wel met respect a.u.b.

Mevrouw Potter heb ik regelmatig laten klaarkomen. Daarom meen ik het verschil tussen echt en namaak te kunnen herkennen. Een dvp die de boel faked, vind ik een enorme afknapper.

Disclaimer: misschien zijn er wel degelijk vrouwen die na te zijn klaargekomen niet de "standaard verschijnselen" vertonen, waardoor het orgasme bij mij als een "fake"-orgasme over komt. Dat ligt dan meer aan mijn beperkte ervaring.

Mannen moeten eens het beeld loslaten dat een dvp "wacht " om door een wandelaar klaar te komen.
Ze zit er voor de centjes en als je wenst geeft ze wel die fake kreuntjes.
Over uitzonderingen heb ik het hier dus niet!
Als je vrouw tevreden is moet jij dat ook zijn en niet angstvallig denken dat het aan jou ligt.
Dvp bezoeken kan juist weer voor andere problemen zorgen.

Een goede dvp weet haar klant te plezieren. En wat is er als man leuker dan een vrouw te doen en zien en voelen klaarkomen. Een goed dvp speelt daarop in om haar klant het lekkerste genot te geven. En niet zelden (lees meestal) zal zij dan ook een orgasme faken. Een ervaren dvp zal dat doorgaans zo goed kunnen dat de meeste mannen het verschil toch niet zien noch voelen.
Ik heb het al van meerdere dvp's gehoord dat het grootste deel van de mannen vrij vlug klaarkomt, dus nog voor er bij een vrouw een orgasme kan opgewekt worden. Maar dan De man komt dan wel klaar maar hij blijft toch enigszins onbevredigd achter omdat hij die vrouw niet heeft doen klaarkomen. En dat is dan natuurlijk een domper op zijn feestvreugde.
Een goede dvp begrijpt dat en speelt daarop in. Zij is ervaren genoeg om dat zo goed te spelen dat haar klant er een goed gevoel aan overhoudt. En dat is waarvoor hij naar een dvp gaat en ervoor betaalt.

En u ga ik hier natuurlijk de reacties krijgen van de vele macho's hier dat zij een vrouw elke keer en langdurig kunnen laten klaarkomen. Ik naai alvast mij zakken dicht.

Volgens mij had ik er in de vraagstelling al rekening mee gehouden dat er sprake is van betalen voor sex. En ik ben juist heel benieuwd hoe anderen daarmee omgaan:
Of misschien heb je er wel helemaal geen vertrouwen in dat het met iemand die jou niet heeft uitgekozen en met werk bezig is, wel zou lukken.

En hoe ga je, als je weinig ervaring hebt, om met de onzekerheid tussen echt en fake?

Als je vrouw tevreden is moet jij dat ook zijn en niet angstvallig denken dat het aan jou ligt.
Ja maar zij is ook tevreden met nooit meer enige vorm van intimiteit.

Zoals ik het zie: ik vind betaalde sex een stuk overzichtelijker op het moment dat je puur betaalt voor sex met haar of om dingen bij jou te doen. Aan de andere kant betaal ik een DVP voor haar tijd. Daar kan bij horen dat zij bepaalde dingen doet of laat zien waar zij voor openstaat.

Ik ga nog een stap verder: sommige DVP's willen niet gebeft worden en ze willen ook niet dat hun clitje wordt gestreeld. Zou dat zijn omdat ze JUIST NIET willen klaarkomen bij een klant?
Dit lijkt mij juist en ik denk dat het heel erg per vrouw (en per omstandigheden) verschilt. Dus sommigen nooit in een mensenleven en voor anderen is het uiteindelijk gewoon een fysieke reactie die niet te onderdrukken is. Heel cru voorbeeld maar orgasmes tijdens verkrachtingen komen voor 😮.

Mannen moeten eens het beeld loslaten dat een dvp "wacht " om door een wandelaar klaar te komen.
Ze zit er voor de centjes en als je wenst geeft ze wel die fake kreuntjes.
Over uitzonderingen heb ik het hier dus niet!
Ik ga nog een stap verder: sommige DVP's willen niet gebeft worden en ze willen ook niet dat hun clitje wordt gestreeld. Zou dat zijn omdat ze JUIST NIET willen klaarkomen bij een klant?
Ik denk dat deze het best wel goed beschrijven.
Voor de DVP is het een job, ja ze kunnen soms wel plezier en genot beleven tijdens het uitoefenen hiervan maar met de meeste klanten doen ze gewoon hun best om die klant een goed gevoel te geven zodat hij terug komt.

Inderdaad er zijn DVP die zelf echt niet willen klaarkomen, waarschijnlijk omdat zij na een goed orgasme geen zin meer hebben. Andere kunnen er dan weer geen genoeg van krijgen (uitzonderingen). Of ze willen één orgasme om zich daarna op de job te kunnen concentreren. Alle beestjes zijn verschillend.

Alle beestjes zijn verschillend. Daar zeg je het! En dat is natuurlijk ook net het leuke...

Maar... heb toch ook al heel wat keren -ook bij betaalsex- echt waanzinnig lekkere geile sex beleefd! Er zijn dus wel degelijk DVP's die een lekker potje sex écht wel weten te waarderen hoor!

Terug
Bovenaan Onderaan