Recensie Alsu/Stephanie, Amstelveen (voorheen Amsterdam) 4,69 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
I think she is ghosting me/blacklisted, my messages are read but not replied to
Yes this can happen for a number of reasons and ghosting is one of them. As long as you are not blocked there's still hope. What you can try is to come across as if you've been with her before. Something like, "Hey Alsu, welcome back to Amsterdam, how have you been? Let's meet today again?" You're more likely to get a reply then.
 
I want to visit her, but it she receiving near the centre of Amsterdam? I don't like the parking there :-(
Yes hard to drive there, hard to park and may be expensive. Although the parking fees is not going to be too much of a top up compared to 150e if you want to stay 45mn at least, not more than 10 euros then. And not sure it would be a lot better to come by train although she's like 10mn walk from CS.
 
Toen ze nog anaal deed heb ik dr vaak hard in de kont gepaald....paar keer samen met Kiera (gestopt) die mij lekker rimde terwijl mijn harde pik in Alsu dr reet zat....
Ze is heel populair en kieskeurig met klantjes uitkiezen...
 
What helped me was: sent a polite App, with a selfie, and ask if you can make a booking. Be brief and introduce yourself a bit. No: hey baby / sweety etc, the Lady has a name. Be polite and to the point.

Some girls from this region use 'the white list' I don't know of Alsu does this and if she is strickt if a punter is not on the list.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6166124-alsu
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren heb ik een bezoek aan Alsu gebracht, mede door het lezen van de vele goede reviews, heeft mij doen besluiten deze dame te bezoeken en al het goede en positieve over haar is eigenlijk gewoon waar.
Het is een lieve, schone, zachtaardige dame. Zij gaat voor de rustige en mildere aanpak, een echte 100% gfe.
Zij heeft mij echt in de watten gelegd en heerlijk verwend en ik haar natuurlijk ook........ ☺️
Als klein puntje van kritiek ( wat toch ook gewoon moet kunnen) , ze mag wel iets meer haar tong gebruiken tijdens het tz, maar dit was absoluut niet slecht.
Alle verdere details zijn al uitgebreid beschreven in de voorgaande reviews dus daar sluit ik mij volledig bij aan, het was een fijne ervaring met Alsu. De tijdsduur van één uur was lichtelijk overschreden, geen gehaast, geen afwerksex en geen klokkijkster.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb deze dame ook onlangs bezocht. Ze ziet eruit zoals op de foto's. Ik vind haar niet superknap, meer een (lekkere) girl next door. Prima appartement en makkelijk te vinden. Bij binnenkomst afgerekend voor een uur en CIM als extra genomen. Na het douchen staand begonnen met tongzoenen, ik vond dat een beetje tegenvallen, ze gebruikt (bij mij) echt alleen het puntje van haar tong, het ging wel zeker 5 min zo door en intussen kon ik lekker met haar tieten spelen.

Daarna heeft ze mij uitvoerig zonder condoom gepijpt, eerst op het bed en daarna op haar knietjes voor de spiegel. Ze vroeg om te gaan neuken maar vriendelijk verzocht om door te gaan. Heerlijk in haar mond klaargekomen.

We hebben ons daarna even opgefrist en direct door naar de 2e ronde. Ze heeft mij eerst liggend op bed pijpend weer op volle sterkte gebracht. Daarna condoom eromheen en kwam ze op mij zitten. Ik vond haar echt heel passief en het was duidelijk dat ze wilde dat ik liggend op mijn rug haar zou neuken ipv dat ze mij ging berijden. Na een paar minuten was ik er wel klaar mee en overgegaan tot doggy. Hier mag je echt je gang gaan en met het uitzicht op haar kont en de twee spiegels in de kamer heb ik dit een tijdje volgehouden. Ik kan me voorstellen dat anaal een feestje is.

Uiteindelijk gevraagd of ik het met de hand kon afmaken wat we voor de spiegel hebben gedaan waar ik mijn tweede lading over haar borsten heb gespoten. Al met al leuke date, herhalingsgevaar echter niet heel groot. Met name door het passieve neuken en niet voluit tongzoenen.
 
Kreeg geen reactie op mijn whatsapp ondanks sturen foto en tijd. Ze zal nog wel voldoende terugkerende klanten hebben denk ik. Maar na lezen van Gunters review is dat maar beter ook.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Alsu houdt vooral van tender, zacht. Zijn wel wat dingen dat fijn is bij haar. Ze doet ook aan rimmen en vergeet vooral je ballen niet. Leuke dame, alleen is jammer genoeg net iets te zacht/tender voor mijn smaak. Wel leuk om een keer te ervaren.

Ik heb Alsu twee keer bezocht beide keren heeft ze me lang in de kou laten staan wachten. Ik wou net naar huis gaan en toen kreeg ik een bericht terug.. elke keer een ander smoesje.

Is verder een leuke dame. Vooral zacht, lief en verlegen. Ze heeft een lief stemmetje en speelt de verlegen type (of misschien speelt ze dat niet). Als je dit fijn vind aan een date kan ik je het zeker aanraden.

Voor mij geen herhalinggevaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6166124-alsu
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb Alsu onlangs bezocht.

Ze stond al geruime tijd op mijn wishlist, al uit de tijd dat ze op Kinky stond met andere foto's (in een soort verpleegsters pakje als ik het me goed herinner), maar het kwam er nooit van.

Ben zelf erg positief over haar. Vind in het afgelopen jaar het aanbod qua dames nogal tegenvallen en had wat mindere ervaringen de afgelopen maanden, maar met Alsu had ik direct een goede klik. Ze was in mijn optiek ook prima bereikbaar via de app. Snelle reactie en verdere aanwijzingen in de straat waar ze ontving.

Ik vind haar mooi op een sensuele manier en haar stemmetje vind ik iets vertederends hebben. Sowieso ook goed met haar kunnen praten over allerlei dingen en gaandeweg werd het steeds wat intiemer.
Daarom ga ik wel mee met de gfe term die anderen hierboven gebruiken, terwijl ik denk dat zij die (ten onrechte) negatiever over haar schrijven gewoon iets willen wat niet goed bij haar past.

Op mij komt ze zachtaardig en vriendelijk over, maar toch ook zeker in staat om een spannende date met je te hebben. Wat dat betreft klopt haar zin op kinky 'lief maar ook lekker' helemaal.

Wat mij beviel was dat ze de tijd nam, mij een beetje het voortouw liet nemen qua acties (anderen noemen dat passief, maar ik wil juist niet een over-actieve dame en in mijn geval deed ze prima mee) en ze een keer grappend stout op iets reageerde wat ik zei.

Mbt haar looks: Ik vind haar een knappe verschijning die precies het soort lichaam heeft waar ik hitsig van word. Ze is vroeg in de dertig schat ik, enige wat me een tikje terughoudend maakte was dat ik haar ietwat melancholiek vond overkomen. Maar misschien had dat te maken met iets wat ze in haar privé-leven had meegemaakt oid.

We begonnen dus rustig, gaandeweg deden we meer kledingstukken uit, waarna ze me met het juiste gevoel een intense blowjob gaf. Dermate fijn dat ik er langer dan gebruikelijk van lag te genieten.

Daarna geswitched naar cowgirl waarbij me juist opviel dat ze, op die typisch sensuele manier, er voor ging. Daarna doggy en missio en ook daarbij vind ik het juist fijn dat ze me een beetje 'mijn ding liet doen' waardoor ik door wat te stop-starten een en ander wat langer kan volhouden. Daarnaast: prima uitzicht. Mooie borsten en billen, lief koppie.

Heftig klaargekomen en nog even een praatje na, waarna ik mijn weg weer vervolgd heb. Ik ga zeker nog wel eens bij haar langs.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ooit toen ze nog Stefanie heette al eens bij haar op bezoek geweest. Nu eindelijk de tijd om Alsu te bezoeken en te ervaren of ze nog steeds zo leuk en lekker is als dat ik me herinnerde.
Nou daar heb ik beslist geen spijt van, wat een schatje! Gisteravond een appje en de afspraak was snel gemaakt voor een uurtje plezier vandaag. Ik vind haar mooi en gewillig, prima pijp skills en dat houdt ze lekker lang vol. Inderdaad geen ruige seks maar een echte gfe, lekker langzaam opbouwen, precies waar ik zin in had.
Mooie meid en helemaal naturel dat kom je ook niet iedere dag tegen.
Kortom geslaagde date en voor herhaling vatbaar, Aanrader voor iedereen die van een rustige, maar toch ook intense vrijpartij houdt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Kontlikken door klant
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben een paar dagen geleden naar Alsu geweest.

Ze is een mooi meisje, volkomen natuurlijk. Kleine opmerking: ik vond het erg prettig dat ze heel fris rook naar zeep en shampoo, in plaats van zware parfums.

Ze is heel stil, bijna respectvol in alles wat ze doet (zoenen, pijpen), maar toch voelt het intens. Ze gaat soms ook diep, hoewel ik het geen deepthroat zou noemen.

Ik hield van de manier waarop ze rimte: ze begon stil, maar ging toen met volle tong, erg nat, en hield van alle gebieden en ballen en zo. Dan intiem, constant zoenen, en CIM, allemaal heel goed.

Ik vond de prijs ook leuk!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Herhaalbezoek afgelegd - wederom top, maar was wat minder spannend als vorige keer (wellicht getroffen op een off-day)

Highlights:
- lieve kreuntjes
- natte vinger door je bilnaad en op gegeven moment er vol in
- CIM waarbij ze doorzuigt tot de laatste druppel je knuppel verlaten heeft
 
Na mijn eerste recensie ging ik nog 3-4 keer, denk ik. Soms is ze wat minder gepassioneerd en soms is er een hele goede klik. Mijn suggestie zou zijn om de tijd te nemen, langzaam te beginnen en opwinding op te bouwen, daarna wordt ze meestal wat losser
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Lichaamsbouw
Normaal
Totale kosten (in euro)
260
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ze had dr poepert een tijdje afgesloten voor alle verkeer dus toen heeft ze me natuurlijk niet gezien....maar intussen is alles weer geopend en heb dr sindsdien weer meermaals bezocht....ze blijft heerlijk met die geile pijplippen en ze houd niet zo van het harde anale werk het zogenaamde poepgatstampen waar ik normaal dol op ben....bij haar is het meer smooth en met lange halen me hamer heen en weer....alsof je de verovering van een avondje stappen voorzichtig in dr kontje probeert te neuken....ook heerlijk....tot snel weer...
 
Terug
Bovenaan Onderaan