Recensie Amalia, Antwerpen, Schippersstraat 10/2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Janus

Meubelstuk
Forumpionier
2.065
04/07/21
2.381
4
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Ik zag geen enkele dame naar mijn goesting, Kathy was er niet, en ook Aliha ook niet, en ik had juist mijn zinnen op één van die twee gezet voor deze middag. Dus ben ik onverrichter zaken richting Mallebabbe gewandeld. Daar wat gedronken, en bijgepraat met een wandelkameraad. Rond 15.30 uur nog enkel rondjes gelopen, maar het begon al wat rustiger te worden. Toen ben ik eerst nog wat gaan eten, ik ben nog even langs de Romanesc gelopen, maar daar was het volle bak, en ben dus toch maar gewoon een Durum gaan halen bij Plein 4. Nadat ik die genuttigd heb, nog een paar rondjes gelopen. Toen nog even terug naar de Mallebabbe, want het was nog te vroeg voor de avondshift. Die dames begonnen allemaal pas aan te komen. Na twee koffie's weer wat gaan rondwandelen, en langzaam raakten er wat meer ramen bezet. De dame met de jeansshort van VT D was er weer niet, en Linda stond daar nog steeds. Deze dame zal dus wel met verlof zijn, en zal dus voor een andere keer zijn. Toen zag ik op een bepaald moment een handdoek liggen op de stoel in Schippersstraat 10/2. Die prachtige zwarte krullenbol was er dus wel. Dus nog even rondgelopen tot zij zelf ook in het raam verscheen. Toen zij eenmaal in het raam stond niet meer getwijfeld, en bij haar binnen gestapt. Het is echt een prachtdame, maar niet echt spraakzaam. In de lift naar boven heb ik naar haar naam gevraagd. Zij noemt zich dus Amalia, en op haar vraag hoe ik heet, heb ik ook mijn naam genoemd. Boven aangekomen in het appartement, want op Schippersstraat 06 en 10 zijn het geen kamers, maar complete appartementen waar de dames werken, meteen betaald, en daarna zijn we ons uit gaan kleden. Amalia heeft echt een prachtig lichaam, alleen heeft ze heel slappe A-cup tietjes. Dat was wel een tegenvaller, een afknapper wil ik het niet direct noemen, maar is wel een minpuntje. Het is wel meteen het enige echte minpuntje van mijn bezoek dat ik kan noemen. Toen ik al mijn kleren uit had op het bed gaan liggen, waar Amalia al zat te wachten, zij had tenslotte minder kleren uit te trekken dan ik. Eenmaal op het bed liggend kwam Amalia wat over me heen hangen, en begon ze een beetje mijn tepels te stimuleren, en daarna even met mijn pik te spelen, die daar al snel op reageerde, en toen ging er meteen een condoom om, en begon ze aan een niet onverdienstelijke pijpbeurt, met redelijk wat variatie, en redelijk lang. Het was niet de langste of beste pijpbeurt die ik gehad heb, maar zeker ook niet de kortste of slechtste. Op beide punten beoordeel ik hem toch als iets boven gemiddeld. Hierna kwam Amalia op kleine Janus zitten, en begon me heerlijk te berijden, wat ze ook met redelijk wat variatie deed. Terwijl Amalia zo lekker aan het berijden was toch wat met haar kleine slappe tietjes gespeeld. Na enkele minuten overgestapt op doggy style waarbij ze me vroeg om stevig door te stoten, en ze keek me geil aan via de spiegel aan het hoofdeinde van het bed. Ook had ze er geen bezwaar tegen dat ik mijn duim op haar sterretje drukte terwijl ik redelijk stevig doorbeukte. Ik heb wel niet geprobeerd om hem er ook in te duwen, ik denk dat er dan toch protest gekomen was. Daarna nog even in missio geneukt, waarbij ze me ook aanmoedigde om niet an te zachtzinnig met haar om te gaan. Uiteindelijk heeft ze me met de hand klaargemaakt. Na afloop beiden naar de badkamer gegaan waar we ons beiden gewassen hebben.
Om het kort samen te vatten, zeker geen wow-ervaring, maar toch zeker voor een eerste keer ook zeker niet slecht. Ik zal Amalia dus nog wel eens bezoeken misschien, maar dan moet ik toch eerst nog een aantal andere dames die ik nog mijn lijstje heb staan, een keer bezocht hebben.

Ik heb bewust geen sterren ingevuld. Ik geef geen punten aan een dame. Men staart zich te veel blind op het aantal sterren, zonder het verslag te lezen. Je moet het verslag maar lezen, en dan zelf bepalen hoeveel sterren je hier voor zou geven, als je toch perse sterren wil.
 
Ik heb bewust geen sterren ingevuld. Ik geef geen punten aan een dame.
Nee, je hebt geen sterren ingevuld, maar wel haar sterretje met een flinke duim...:)
Deze Amalia ook al verschillende keren gezien, en het is inderdaad een kei knappe griet.
Misschien tijd dat ik ze ook eens bezoek.
 
Vanavond was ik ook bij deze dame , ze noemde zich toen Maria als ik het goed hoorde , het is wel een super knappe dame , ik vind haar de knapste van het hele SKW met haar lange zwarte krullende haar , ze is Roemeens en vandaag was ze erg geil zei ze . Ik werd verzocht haar hard te neuken. Gelukkig lukte dat , ik had een tijdje goedkope lelijke dames gedaan . Hier betaal ik wel iets meer waar wel genoten zeg. Ik ga zeker terug naar haar. Ze had echt goed humeur want kreeg zelfs nog spaarzamelijk kusjes van haar , was de eerste keer dat ze deed in 3 jaar zei ze nog.
Helaas heb ik haar niet hard genoeg kunnen neuken om haar klaar te krijgen.
Ja , de borstjes zijn haar minste lichaamsdelen , maar is voor mij genoeg compensatie in de mooie bruine tint, het knap gezicht mooie haar en sexy heupen. Haar buurvrouwtje Nicole is ook aardig opgeknapt in het uiterlijk , dat viel me ook al op
 
Nee. Ik heb haar alleen nog maar in de avondshift gezien, maar ze is er wel altijd op tijd. Ik heb haar met de aangepaste tijden al wel regelmatig om 16.00 of 16.30u aanwezig gezien.
 
Ik heb Amalia ook al lang niet meer gezien omdat ik hoofdzakelijk overdag wandel. De laatste keer is dus ongeveer een jaar geleden toen de shiftwissel nog om 16u00 was. Wat ik me herinner is dat ze wel altijd heel kort na de shiftwissel al aanwezig was.
 
Ik mag bij Amelia niet binnen ,wou haar eens bezoeken vanwege haar mooi borsten ,en op een avond eens geprobeerd ze weigerde me omwille dat ik haar altijd negeerde en ineens wilt bezoeken na zoveel jaren ,spijtig !
 
Heb haar bezocht maar voor 50 wilde ze zelfs niet met haar kut spelen zodat mijn penis hard werd, en ook wilde ze de condoom er direct om doen toen hij nog slap was. ook bij het neuken was ze veel te hard aan het zagen van kom nu eens klaar en ze is ook veel te dominant, bijna niets mocht, echt klokkijken, bovendien ik liep op donderdag en vrijdag telkens 2u rond in antwerpen en ze stond steeds vrij, zal misschien ook wel met een reden zijn, ik kom er niet meer terug. heb nog geen dvp geweten die zo moeilijk doet om even haar kut te tonen en er even met een vinger wat mee te spelen voor 50 euro en de deze wel.
 
Ik heb een heel andere ervaring. Mocht ik nog eens in de avond gaan wandelen, staat ze zeker op de lijst van kanshebbers om haar nog eens te bezoeken.
 
Ik weet niet of Amalia al terug is. Ik wandel bijna uitsluitend overdag. Ik heb de afgelopen 5 weken of zo, 8 keer Suzanna bezocht, als ik de tel goed bijgehouden heb. ;):ROFLMAO:
bij mij toen ik eindelijk klaarkwam (wat bij een beatrice of claudia een bom is die afgaat), trok ze direct weg waardoor heel het orgasme mislukt was, bij beatrice en claudia mag je dan doorpompen tot alles eruit is, ronduit lachwekkende service. ze staat voor haar raam ook vrij arrogant, ze al mij liever niet als klant hebben zekers
 
bij mij toen ik eindelijk klaarkwam (wat bij een beatrice of claudia een bom is die afgaat), trok ze direct weg waardoor heel het orgasme mislukt was, bij beatrice en claudia mag je dan doorpompen tot alles eruit is, ronduit lachwekkende service. ze staat voor haar raam ook vrij arrogant, ze al mij liever niet als klant hebben zekers
Bij mij kwam Amalia helemaal niet arrogant over. Ik mocht wel gewoon doorgaan tot ik het zelf tijd vond om hem terug te trekken.

Claudia en Beatrice heb ik nooit bezocht, en kan ik niet echt over oordelen. Maar ik kan sterk op mijn intuïtie vertrouwen, en ik voel gewoon dat ik bij Beatrice een mindere service ga krijgen dan ik bij Amalia gekregen heb. Van Claudia verwacht ik dan weer wel een degelijke service.
 
Bij mij is alleszins een herhaalbezoek uitsluitend achterwege gebleven omdat zij de avondshift doet. Mijn bezoek was ook in de coronatijd toen de avondshift om 16u00 begon, en ik het begin van de avondshift gemakkelijk mee kon pakken. Telkens ik de avondshift bezoek staat zij hoog op mijn lijstje, maar daar staat ze zeker niet alleen op. Er staan er al zeker 4 op voor herhaalbezoekjes, en dan nog een paar voor een eerste bezoek.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zag haar staan tijdens mijn wandeling , is hier sinds 4 dagen vertelde ze mij. Grote dame, grote borsten ! Leuk half uurtje
 
Das gelogen stond jarenlang 's avonds op ss 10/2 ze had toen wel wat meer krullen als nu en beloofde mij heel de kamasutra maar na mijn eerste standje was mijn 2de de laatste kwam haar belofte niet na
 
Das gelogen stond jarenlang 's avonds op ss 10/2 ze had toen wel wat meer krullen als nu en beloofde mij heel de kamasutra maar na mijn eerste standje was mijn 2de de laatste kwam haar belofte niet na
Dat is dan volgens mij de dame die ik tijdens corona bezocht heb, en zich toen Amalia noemde. Heb er toen een recensie over geschreven. Had toen nog wel een kleine naturel cup, en geen siliconen. Ik dacht al een paar keer op SS 2 gezien te hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan