Recensie Amalia, Hasselt 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Polle

Newbie
6
27/01/22
7
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-love-giving-the-best-experience-amalia-sexynew-in-town.html#m-gallery-7
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag bij Amalia geweest, dame belooft veel, tongzoenen,PZC, beffen, vingeren.... maar deze dingen zijn allemaal niet mogelijk. Ze doet dadelijk een condoom aan en begint te pijpen. Ik mocht niet aan haar borsten komen omdat ze te gevoelig waren. Vingeren en beffen was ook niet mogelijk. Dan glijmiddel op mijn lul en mocht ik haar neuken, ook zeer teleurstellend. Foto's zijn ook serieus bijgewerkt.
 
Vandaag bij Amalia geweest, dame belooft veel, tongzoenen,PZC, beffen, vingeren.... maar deze dingen zijn allemaal niet mogelijk. Ze doet dadelijk een condoom aan en begint te pijpen. Ik mocht niet aan haar borsten komen omdat ze te gevoelig waren. Vingeren en beffen was ook niet mogelijk. Dan glijmiddel op mijn lul en mocht ik haar neuken, ook zeer teleurstellend. Foto's zijn ook serieus bijgewerkt.
Had haar onlangs aan de telefoon
En ben ni gegaan omdat ze enorm onvriendelijk was en bot
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-love-giving-the-best-experience-amalia-sexynew-in-town.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Dit meisje recent tegen beter weten in bezocht in Ramsel en ze zit op het moment van dit schrijven in Zulte , het was een gok en ik heb me laten verleiden door de foto's .
Afspreken ging vlot via sms .

Ter plaatse zag ik ongeveer het type meisje van op de foto's maar ik vermoed dat ze het niet is . Ofwel zijn de foto's drastisch bijgewerkt .
Volgens mij adverteert ze met meerdere advertenties want ik merk dat 2 andere advertenties van meisjes mee van Ramsel (Herselt) naar Zulte zijn verhuisd.

Ze komt vriendelijk over, na financieel afhandelen is het uitkleden en geeft ze aan om op het bed te gaan liggen.
Ik verkies altijd een opfrisbeurt maar je moet er naar vragen... voor mij was dit al een voorgevoel dat het een afwerk date ging worden.
Het spel kan beginnen en je mag op het bed gaan liggen , je merkt direct dat ze het allemaal naar haar hand wil zetten.
Ze friemelt een condoom rond je slappe lul en begint te pijpen , zodra hij stijf is wil ze neuken maar dat heb ik niet laten gebeuren ... nog niet.
Ik vroeg om haar te beffen wat ze naar mijn verbazing wel goed liet doen en vingeren kon ook , aan haar reactie te zien kon ze er wel van genieten.
Ik voelde haar kutje knijpen in mijn vingers toen ze klaarkwam , fake of niet , geen idee maar tot daar het aangenaam moment.


Daarna moest het allemaal snel gaan .
Kussen doet ze niet en ze wilde alleen standje doggy en na 20 seconden stopte ze al en zei dat het te lang duurde .
Ik moest terug op mijn rug gaan liggen en ze deed het jasje uit , klodder glijmiddel eraan en ze begon me als een bezetene af te rukken tot ik klaarkwam .
Tja dat kan ik thuis zelf ook .

Ik had er beter weggebleven maar er zijn zo van die momenten dat je op verkenning wil gaan en dan moet je de risico's er maar bij nemen.
Of ik had wat beter mijn research moeten doen op dit forum 😅 , achteraf pas gezien dat ze in de Oost -West-Vlaanderen thread al eens gepasseerd is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan