Recensie Amanda (Brussel vh Leuven) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

fonske

Wandelaar
80
19/02/23
30
3
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Penislengte
14
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/trans/new-princess-here.html
Totale kosten (in euro)
100
Net wanneer ik denk dat ik toch wat ervaring heb opgebouwd na al die jaren "spelen" met deze transdames uit Zuid-Amerika en doorheb wanneer ik iemand best niet bezoek heb ik mij toch mispakt bij deze. Gelukkig gebeurt dit zelden. Ziet er in het echt zeer middelmatig uit ten opzichte van de foto's en wat je voorheen hebt afgesproken kost opeens meer geld (pcz). Meestal als ik ze er minder goed uitzien dan op de foto's loop ik gewoon terug naar buiten - had ik in dit geval ook best gedaan maar het was al laat en wou niet verder zoeken.

Toen ik eens binnen de douche in wou kruipen zei ze de timer loopt, je hebt 30 minuten. Ik antwoordde met "what"?! Mopje zei ze toen maar ik had best mijn geld genomen en het afgetrapt want dit was al een signaal. Penis die maar klein is werd nauwelijks hard, ze kon ook met moeite klaarkomen.

Op den duur was ik het beu en toen ik me aan het omkleden was zei ze dat ik langer gebleven was dan voorzien en ik extra moest betalen. Lef wel moet ik zeggen. Ik keek haar recht in de ogen en zei "not my concern", ze verdween uit mijn zicht.

Absoluut te mijden of je moet goed in de buidel willen tasten. Dan zal ze waarschijnlijk wel haar best doen maar er zijn veel aantrekkelijkere transen dan dit gespuis. Ik pingel meestal af bij deze latina's want ze zijn zelden het geld waard en wanneer ik dan toch de vraagprijs betaal kom ik van een koude douche terug. Wees gewaarschuwd!

Terug
Bovenaan Onderaan