WHEM Amanda, Deventer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ff een reactie ik kan je zeggen dat Amanda absoluut geen fake is ben maandag voor de tweede keer bij haar geweest ...en het was weer top.... tis een gezellige lieve leuke jonge meid die van sex houd en zich ook helemaal geeft.... ze zal mij zeker nog vaker zien
Amanda als je dit leest dikke kus van mij 😉
 
En geloof wat je wil geloven maar dan loop je wel een geile dame mis
Ik geloof alleen wat ik zie.

Ik zie een recente advertentie, waarbij 2 niets zeggende newbie reacties worden geplaatst.

Dan wordt ik voorzichtig , dan ga jij ook nog reageren op reacties die hier worden geplaatst, waarom? Wat is jouw voordeel hiervan??

Kortom ik wacht rustig een voor mij iets betrouwbare reactie af, als het echt zo'n geile dame is dan komen die vanzelf en zal ook ik deze dame zeker een bezoekje brengen.

Tot die tijd wacht ik rustig af. 😉
 
Ik geloof alleen wat ik zie.

Ik zie een recente advertentie, waarbij 2 niets zeggende newbie reacties worden geplaatst.

Dan wordt ik voorzichtig , dan ga jij ook nog reageren op reacties die hier worden geplaatst, waarom? Wat is jouw voordeel hiervan??

Kortom ik wacht rustig een voor mij iets betrouwbare reactie af, als het echt zo'n geile dame is dan komen die vanzelf en zal ook ik deze dame zeker een bezoekje brengen.

Tot die tijd wacht ik rustig af. 😉
Als een dame er voor kiest om dit werk te gaan doen moet ze ergens beginnen
Als ze geen account heeft moet ze die aanmaken op sexjobs dus is ze nieuw
Ik ken haar goed en ben erg tevreden over haar en gun het haar niet dat als iemand niet geweest is er wel een melding van maakt op wie heeft gebeld
Je kunt pas oordelen als je geweest bent en als je dan niet tevreden bent kan ik dat waarderen
Maar de mannen die haar bezocht hebben zijn tevreden
Maar dan zitten hier weer van die azijn zeikers tussen die een dame in twijfel moeten brengen en dat gun ik haar niet
Ze doet dit voor de hobby en het geld erbij
Geef haar een kans en oordeel alleen als je geweest bent
En niet iedereen kan tevreden zijn maar ze doet zeker haar best en dat is voor mij meer dan genoeg
En daarom reageer ik
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan