Recensie Amanda, Schaarbeek/Leuven/Woluwe 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ayrton

Stamgast
Forumpionier
353
09/07/21
204
65
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/amanda-hot-22.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij deze dame geweest enkele weken geleden op een andere locatie
Spijtig genoeg was het toen haar laatste dag anders had ik haar nog eens bezocht
Ze rook lekker, mooi gebruind en lekkere valse borsten met een koppel lekkere tepels
Alles gedaan wat ik wou van 69 tot pijpen zonder condom tot klaarkomen op haar lekker lijf
Aanrader en als ze in mijn buurt nog eens komt ziet ze me zeker terug
 
Bon na mijn vorige goede ervaring en omdat ze weer in de buurt (Beersel) was, ben ik Amanda nog eens gaan bezoeken.
Weeral ben ik tevreden buiten gewandeld hebben alles gedaan wat ik vroeg zelfs zoenen.
Ze blijft nog tot volgende week zondag.
Ik heb haar verteld dat ze me zeker nog een keer misschien 2 keer zal zien ?
 
Blijkbaar werkt de vorige link niet meer
Ondertussen al vier keer bij geweest en het was vier keer super
 
Onze Amanda mog eens gaan bezoeken in Leuven, wat voor mij toch wat verder is dan mijn eigenlijk jachtgebied.
Na een jaar heeft ze enkele kilootjes en 2 tattoos extra voor de rest was ze zoals voorheen.
Ze zou blijkbaar binnenkort toch weer wat dichter komen (Ruisbroek) 😄💪
Ziehier de link naar haar profiel wat de eerste werkt niet meer

 
Zonder je recensie had ik gedacht dat dit een fake profiel was. Wat een schoonheid. Waar in Leuven ontvangt ze? Pzc toch een optie ondanks dat het niet vermeld is op haar profiel?
 
Is topper!
Enige minpunt: heeft borsten als biljartballen.
Dat zie je ook op de foto's, maar maakt mij niets uit.

Als je er maar goed aan mag zitten, ze voluit tongkust, aan PZC doet en de man meer dan 1 keertje gunt op een uurtje met een lieve smile, dan wip ik met plezier eens binnen... en erop. hehe
 
Omdat ze fake tits heeft?

Is misschien niet jouw ding maar nen topper is voor iemand die goede service heeft en een mooi lichaam heeft met of zonder fake tits.
Je had het over biljartballen. Dan denk ik ook: zo hard als biljardballen. En inderdaad, dit is mijn ding niet. Totaal niet. Voor mij dan ook totaal geen topper.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Amanda staat al enkele weken op mn lijst en ben zeer blij dat ik er geraakt ben. Had op voorhand haar TikTok kanaal opgezocht om ook wat "niet professionele" foto's te bekijken en ik moet zeggen, ze ziet er in het echt zo mogelijk nog beter uit dan op foto/video.

Betaald voor een half uurtje omdat ik wist dat ik het niet lang zou volhouden. Wat een bom. Tongzoenen vol overtuiging, tegen je aan schuren met dat knappe latina figuur, 69 zonder condoom en dan nog even neuken met. Top ervaring. Haar borsten zijn enhanced maar zien er super uit en voelen heel naturel. Ze spreekt enkel frans maar dat was geen probleem. Ze blijft nog 2 weken in Leuven.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Amanda vandaag bezocht, is de vrouw van de foto's. Ietsje bijgekomen in vergelijking met haar fotos maar stoorde niet, vrouwelijke curves, mooie verschijning.

Pijpen was top, heel sensueel. Tongzoenen idem ditto, gfe!
 
Kan alleen maar beamen dat deze dame topservice geeft. Moest ze geen uur ver zitten zat ik er veel vaker. Had ook de indruk dat ze net een tikkeltje zwaarder staat, nog steeds fit, dan vroeger. Maar met die GFE, meer dan waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan