Recensie Amanda,Stout Prive Den Haag 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Venus

Wandelaar
Forumpionier
97
31/07/21
56
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.stoutprivehuis.com/dames/amanda-nieuw
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hele knappe blondine van zweedse komaf. Ik zal niet veel kwijt over onze afspraak maar het intieme was zeer goed. Veel geknuffel en ik had daardoor een uitstekende GFE. Het is een leuke meid met wie je dus ook leuk kunt praten. Daarnaast is stoutprive gewoon een hele fijne privehuis! Wel jammer dat er geringe aanbod is, maar met amanda hebben ze er een topper bij!
 
Benieuwd of ze categorie slank, super slank, of normaal figuur is. Houd zelf van petitie, klein kontje en smal poppetje. Hoop dat Amanda dat ook is. Ga straks eens kijken.
Nou, je ziet op de foto's wel dat ze niet 'superslank' of 'petite' is. Ik denk: slank, neigend naar 'normaal postuur'.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.stoutprivehuis.nl/dames/amanda-nieuw
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben al heel lang niet meer naar dit privehuis geweest omdat er lange periode weinig bezetting was en ook de openingstijdens zijn vrij beperkt. Was in het verleden wel een keer op de bonnefooi gegaan en was er weinig beschikbaar. Nu is er meer keuze. Gekozen voor Amanda want een Zweedse heb ik nog niet gehad en ze heeft volgens mij wel echt haar roots daar. Het is een knappe en ook gezellige enthousiaste dame. Weet niet of het beleid is geworden van het privehuis maar ze vroeg voor vingeren, beffen en zoenen extra en dan voor 50 euro per handeling. Dat is mij wat te gortig en dat ben ik ook niet gewend van dit privehuis. Maar buiten dit is het wel een meer dan prima halfuurtje geweest.

Op de website staat dat ze Nederlands spreekt, maar dat is ze nog aan het leren. Ze verstaat het wel maar ze had nog niet genoeg vertrouwen in haarzelf om een gesprekje in het Nederlands aan te gaan en heeft dus voorkeur voor Engels.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.stoutprivehuis.com/dames/amanda-nieuw
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en langs Amanda gegaan. Ik had een rendez-vous in den haag en wou er een bezoekje aan een dvp aan vastplakken. Vroeger vaak langs doubletstraat geweest, maar ik wou eens wat anders. Via wat posts en reviews op deze forum ben ik bij Amanda terecht gekomen.

Super knappe vrouw, echt een 10/10 voor haar uitstraling. Echt een zweedse look. De sex met haar was echt heerlijk, ze wist precies hoe ze mij moest pleasen. Super ervaring gehad en ik buiten dat ik nog andere dames ga uitproberen, ga ik zeker weer eens langs haar
 
Terug
Bovenaan Onderaan