Amateur dames in parenclub

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor sommigen wel, blijkbaar.
Een weekblad publiceerde eens een artikel van mensen die aan buitenseks deden, al of niet in de auto en er waren altijd toeschouwers aanwezig.

hoi! ik ging tot drie jaar geleden met enige regelmaat naar partyplayers in Lelystad en mijn toenmalige vriendin vond het heerlijk opwindend om als amateurhoertje bewonderd te worden en haar diensten aan te bieden en ik vond het heel geil om er naar te kijken. Ze moest dan een strik in haar haar dragen als teken dat ze bereidwillig was als amateurtje en kreeg dan een muntje van haar bewonderaar.Mijn huidige vriendin vindt dat ook een heel geil idee om eens mee te maken, maar le Baron is ver voor ons en ik vroeg mij af of dit nog steeds stilzwijgend gebeurt in Party Players?

De gemeente had inderdaad problemen met het thema amateur prostitutie. Ik liep daar regelmatig naar binnen, ging met een leuke dame apart en betaalde na afloop. Ondertussen riep PP naar de buitenwereld dat ze een beschaafde parenclub waren. De gemeente dwong PP het thema amateur prostitutie op te geven. Dat deed PP. ipv de dames betalen, kon je als bezoeker aan de bar een muntje kopen en die aan een dame geven, na de sex,
Hoe het nu is, weet ik niet. Ben er in geen jaren meer geweest. Als jullie een keer gaan, geef het dan even door. Ik woon 10 min van PP, maar ga regelmatig naar Le Baron in Heerwaarden.

Terug
Bovenaan Onderaan