Amateur dames in parenclub

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet om het onderwerp te kapen maar hoe werkt dat dan? Ik kan me voorstellen dat niet elke vrouw in een parenclub het een compliment vindt als je aanbied haar te betalen. Hoe herken je dan die dames?

Ik moet echt een keer met mijn vriendin naar een parenclub. Ik heb echt geen idee hoe het er daar aan toe gaat.
 
Niet om het onderwerp te kapen maar hoe werkt dat dan? Ik kan me voorstellen dat niet elke vrouw in een parenclub het een compliment vindt als je aanbied haar te betalen. Hoe herken je dan die dames?

Ik moet echt een keer met mijn vriendin naar een parenclub. Ik heb echt geen idee hoe het er daar aan toe gaat.
Je gaat niet over geld beginnen, je legt contact, drinkt wat, en dan kijk je hoe het verder gaat, of niet
 
Ik de "parenclub" in heerewaarde is 99 % van de dames een dvp. Je betaald entree 70 euro dan krijg je een papierenmuntje dat je aan de dvp geeft als je naar de kamer gaat. Is er geen dvp die je bevalt lever je je muntje in en krijg je 40 euro terug. Oh en het gastenboek moet je met een hele grote zout korel nemen. De moderator schrijft volgens mij veel zelf.
 
Ik de "parenclub" in heerewaarde is 99 % van de dames een dvp. Je betaald entree 70 euro dan krijg je een papierenmuntje dat je aan de dvp geeft als je naar de kamer gaat. Is er geen dvp die je bevalt lever je je muntje in en krijg je 40 euro terug. Oh en het gastenboek moet je met een hele grote zout korel nemen. De moderator schrijft volgens mij veel zelf.
80 euro .
Exclusief drankjes a 4 euro
 
Ik ken en kom in Le Baron A2 te Heerwaarden. Ook afgelopen zaterdag weer. Best leuk en gezellig. Maar vraag me dus af of er elders in den lande een soortgelijke club is als Le Baron A2.

Partyplayers In Lelystad werd genoemd door Jan Sins, waarvoor dank van mij aan hem. PP is ca 10 min rijden vanaf mijn huis.

Echter, ik dacht dat PP dit concept niet meer mag aanbieden van de gemeente. Officieel is PP een parenclub en geen privehuis/sexclub/bordeel. De gemeente maakt daar wel degelijk onderscheid in. Wellicht dat Jan Sins hier duidelijkheid kan verschaffen?
 
LE BARON is gewoon een verkapt bordeel alleen je bent vrij om te bewegen en je mag maar hoeft niets met de dames .
Alles word afgehandeld met een button van 40 euro.
 
Als ik het goed begrijp, €80 entree incl. 1x sex met een vrouw alleen. Maar is toekijken of meedoen met een stel wel mogelijk?
Zeker is dat mogelijk , kijken kost niets en soms blijft er een deur open staan en word je er bij gehaald en op zolder is open ruimte en daar gebeurt ook weleens spontaan groepseks, maar je moet het treffen .
Er lopen dames alleen die met je naar kamer gaan voor een muntje wat je bij binnen komst heeft ontvangen en betaalt, mocht je muntje niet gebruiken kan je hem weer inleveren en krijg je je 40 euro terug
 
Zeker is dat mogelijk , kijken kost niets en soms blijft er een deur open staan en word je er bij gehaald en op zolder is open ruimte en daar gebeurt ook weleens spontaan groepseks, maar je moet het treffen .
Er lopen dames alleen die met je naar kamer gaan voor een muntje wat je bij binnen komst heeft ontvangen en betaalt, mocht je muntje niet gebruiken kan je hem weer inleveren en krijg je je 40 euro terug
En als je na de 1e dame nog een keer wil, koop je gewoon een nieuw muntje bij de bar. Gebruik je die (toch) niet, dan lever je het muntje in en krijg je, je geld terug.
 
Zeker is dat mogelijk , kijken kost niets en soms blijft er een deur open staan en word je er bij gehaald en op zolder is open ruimte en daar gebeurt ook weleens spontaan groepseks, maar je moet het treffen .
Er lopen dames alleen die met je naar kamer gaan voor een muntje wat je bij binnen komst heeft ontvangen en betaalt, mocht je muntje niet gebruiken kan je hem weer inleveren en krijg je je 40 euro terug
Zo? En... wat kan je dan doen voor 40,-?
 
Terug
Bovenaan Onderaan