Recensie Ambar, Amsterdam 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 482

Wandelaar
Forumpionier
68
04/07/21
50
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1057909-ambar
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb Ambar bezocht in Geuzenveld. Het is de dame van de foto's. Ze praat alleen Spaans. Vind haar een vriendelijke, leuke en knappe meid. Ze heeft mooie grote borsten. Ze pijpte mij met condoom wat ze goed deed. Had hier ook geen afspraak overgemaakt. Vervolgens goede seks in verschillende standjes allemaal op mijn initiatief, was allemaal geen probleem. Ze heeft een mooie kont, had mezelf klaar gestoten in doggy.

Via Whatsapp hadden we zoenen afgesproken. Ze was zeer terughoudend. Nadat ik had uitgelegd dat we dat hadden afsproken kon er een beetje gezoend worden. Maar het was niet bijzonder. Bij andere dvp ervaar ik dit probleem bijna nooit.

Houd er gemengde gevoelens aan over, maar heb er geen spijt van.
 
Was er misschien een booker in het spel? Dit wil nog wel eens verklaren waarom een dame amper doet wat er in de advertentie staat of via whatsapp wordt beloofd.

De dame stond wel op mijn interesselijstje, maar op basis van deze recensie is ze direct wat plaatsen gezakt.
 
Dame heeft dezelfde telefoonnummer als Kloe eerder. Zit dus een boeker tussen. Aangezien dat toen een no-show was zonder excuus of wat dan ook verwacht ik van deze dus ook nada qua planning.
 
Ook al ben ik geen fan ervan, dit soort dingen (in excel?) bijhouden heeft blijkbaar wel zijn voordelen.

Dit schreef vermoedelijk de boeker op een bericht van mij

"Hello love, I tell you my services are an hour 200, 30 minutes 100, it includes passionate kisses with tongue, natural blowjob, shower together, and erotic massage ..."

Lang leve de recensieschrijvers hier op dit forum. @Amsterdam goed dat je er ook bij bent
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1057909-ambar
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben er zojuist geweest. Dit wordt de eerste keer in mijn leven dat ik een 1 ster recensie schrijf.

Ik had echt veel zin dus dan ben ik over het algemeen niet zo kritisch.

Het is wel een gure plek in de avond, geen verlichting en het is op de bovenste etage (zonder lift). Toen ze open deed had ik direct gemixte gevoelens. Het is absoluut niet de dame van de foto's! Maar ze heeft wel hetzelfde postuur en grote borsten. De dame van de foto's heeft een classy, verlegen, ondeugende gezicht. Maar de dame die ik zag was wel mooi maar wel met een chagrijnige uitdrukking met ordinaire lange nagels. (ieder zn smaak)

Geen woord Engels, maar ze praat wel gwn Spaans terug dan kan je een beetje gissen wat ze bedoelt.

Ze was ook heel dwingend, van nu liggen. Ik mocht ook geen staand doggy :( En in het begin gaf ze al aan dat ik na een keer klaarkomen direct weg moest. Na het klaarkomen was ze opeens heel blij (blij dat ik weg ging zeker). Al met al dus bij een chagrijnige ordinaire latina met geen gevoel voor klanten (wel met een mooi lichaam) geweest.

Betaald voor 30min maar kwam na 20min klaar, dan moet je ook direct weg hoor en zeker niet te veel geluid maken in de trappenhal.

Dit is mijn ervaring. Dus wellicht klikte wij niet? Maar vanuit mijn oogpunt raad ik je van harte aan om je hard verdiende centen aan wat anders te besteden dan deze dame.
 
Ene recensie stelt dat het de dame van de foto's is. De andere recensie stelt dat het absoluut niet zo is. Ligt de waarheid in het midden?
 
Het komt wel eens voor dat er op een adres meerdere dames ontvangen. Om geen klanten mis te lopen spreken ze toch af en word je dan geholpen door een van de "vriendinnen". In loop der jaren heb ik dit 2 a 3 keer meegemaakt.
Mocht je niet de dame uit de foto`s tegenkomen dan moet je gewoon daar naar vragen. Bij afspraken altijd vragen of je de dame uit de advertentie spreekt. Soms is het antwoord ja en anders zetten ze je gelijk op de block, dan weet je ook hoe laat het is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan