Recensie Amber, Amersfoort Prive, Amersfoort (vh Isabel, House Of Dreams) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eigenlijk had ik me voorgenomen niet weer een recensie te schrijven. Velen betwisten het nut van een overvloed aan recensies van dezelfde schrijver over dezelfde dame. Sterker nog, ik ben er meer dan eens van beschuldigd betaald te worden voor mijn recensies. Een nep account te zijn, je kunt het zo gek niet verzinnen 🤣

Maar laat ik deze recensie dan gebruiken om eens op een wat andere manier te recenseren.

Wat ik in mijn lange tijd als wandelaar heb geleerd is dat er binnen dit beroep een soort buitencategorie dames is, waar de zo vaak benoemde klik verder gaat dan oppervlakkigheid.

Ik vind het af en toe leuk om voor mezelf eens na te gaan welke dames mij na al die tijd nog zijn bijgebleven. En dan kom ik tot de conclusie dat ze op twee handen te tellen zijn.

Mensen die mijn recensies lezen weten uit het recente verleden wel om wie dit gaat. Van voor mijn inschrijving op GR is dat niet heel interessant omdat die dames inmiddels zijn gestopt.

Wat maakt een dame voor mij nu tot een buitencategorie. Dat is lastig te beschrijven, maar is eigenlijk een instant gevoel. Je ziet elkaar en weet eigenlijk direct dat het wel goed zit.

Dan moet het op sexueel gebied natuurlijk ook nog aansluiten, maar grappig genoeg lijkt die combinatie vaak vanzelf te matchen.

Aangezien het topic natuurlijk over Amber gaat, zal ik het voor haar eens uitdiepen. De eerste keer dat ik haar zag was als gastvrouw en terwijl ik haar maar twee of drie keer had gezien merkte ik bij mezelf een buitengewone interesse. Interessante dame, vriendelijk en toegankelijk.

Bij de eerste daadwerkelijke date met haar werd mijn gevoel bevestigd. Het was alsof we elkaar al langer kennen, met leuke gesprekken tot gevolg en zeker niet onbelangrijk ook seksueel een match (vanuit mezelf gesproken uiteraard).

Afgelopen zondag was mijn derde afspraak met haar. En het voelt als thuiskomen. Ze weet de perfecte mix van erotiek, gezelligheid en sfeer te creëren.

Je merkt aan alles dat ze veel ervaring heeft. Maar nooit op de automatische piloot. Juist dat vind ik zo knap. Voldoende geilheid om het spanned te maken, met passie en een ongedwongen sfeer.

We weten van elkaar wat we kunnen verwachten, ik neem een dienst af waarvoor ik betaal. Maar de klik is oprecht.

Mijn conclusie is dan ook, sommige dames zijn een buitencategorie. Dat kan voor iedereen op een ander vlak zijn. Voor mij is dat het totaal pakket, door velen beschreven als GFE. En daarin slaagt Amber met vlag en wimpel.

Wat een geweldige hobby heb ik toch en dit soort dames zijn de kers op de taart ☺️

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan