Recensie Amber, Antwerpen 4,64 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Penislengte
23
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Haar laatst nog eens bezocht. Kan alleen maar alle voorgaande reviews (en mijn eigen) onderschrijven.
Wat dingen die er misschien wat meer uitspringen.. Ze is natuurlijk behoorlijk dominant, en ook wel sterk. Deze keer had ik een paar kleine blauwe plekken overgehouden op mijn armen aan het "geworstel" met haar. In sommige reviews komt terug dat ze niet graag/veel pijpt. Ik heb haar inmiddels vaker bezocht en denk dat tijdens dit bezoek zij meer mijn pik aan haar mond heeft gehad dan ik de hare. Daarnaast ook veel 69. Pijpen hangt dus misschien een beetje samen met hoe bekend ze met je is.
En die pikt spreekt nog steeds voor zichzelf, heerlijk dik, altijd hard en ze weet hem ook goed te gebruiken.

Ik heb Amber nog eens bezocht en het was weer de max. Ik had haar lingerie weer aan gedaan en ze heeft mij vastgebonden op bed. We hebben plas en poep seks gedaan. Ze ging met haar poepgaatje boven mijn mondzitten. Ik was gewoon haar sekslaafje. Ze kwam ook klaar in mijn mond en daarna heeft ze geplast in mijn mond. En haar kanon heeft mijn kont gewoon open geneukt. Ze is een topper!

Ik heb Amber nog eens bezocht en het was weer de max. Ik had haar lingerie weer aan gedaan en ze heeft mij vastgebonden op bed. We hebben plas en poep seks gedaan. Ze ging met haar poepgaatje boven mijn mondzitten. Ik was gewoon haar sekslaafje. Ze kwam ook klaar in mijn mond en daarna heeft ze geplast in mijn mond. En haar kanon heeft mijn kont gewoon open geneukt. Ze is een topper!
bedoel je met poep ook faeces in je mond?

Na alle geweldige recensies hier, ga ik de sprong wagen en Ambar een bezoekje brengen. Ik heb nog niet zo veel ervaring met shemales en denk niet dat ik die prachtige pik al in mijn kontje aankan..
Ik wil haar dus heel graag pijpen en haar sperma proeven en slikken. Zijn hier al mensen die haar sperma hebben geslikt en mij kunnen vertellen hoe veilig (of onveilig) dit bij haar is.
Alvast bedankt en ik zal zeker een recensie schrijven na mijn bezoek!
Nog een bijkomend vraagje, ik wil mij wel graag "opwerken" om haar pik echt in mijn kontje te nemen, maar heb hier wel wat training voor nodig. Hebben jullie enige tips voor shemales in het Antwerpse die niet al te groot geschapen zijn en goed voor beginners?

Dat is inderdaad super geil. Dank The Top om dit te delen

Kaviaarspel is het zachtere equivalent van de praying mantis die opgepeuzeld wordt door het vrouwtje na de seks. doodsverachting en smetverachting hoort bij de seks
Dit vergt toch wel enige uitleg om de link te kunnen leggen tussen kaviaar …dus de uitwepselen eten en de praying mantis situatie?…ik hoor het graag zonder enig tabou.
Ben zelf geen praktiseerder van deze variant , maar wel heel nieuwsgierig naar al de sexconteksten.

En @ Beffie …ziekelijk?
Dat vergt een definitie van ziekelijk in de sex contekst
Als je de grondbedoeling van sex neemt = procreatie, dan is al de rest ziekelijk? Of hoe ver ben je bereid te gaan met tolerantie…is de. vraag! Toch?

Terug
Bovenaan Onderaan