Recensie Amber, Den Haag, Geleenstraat 122 k2 4,62 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Ik ben niet echt het type die overdag aan de wandel gaat maar vandaag wel, ik had al eens eerder over Amber gelezen dus ging voor haar richting de Geleenstraat. Toen ik er aankwam was ze beschikbaar en kon direct naar binnen. Op de kamer lagen er nog allerlei attributen op het bed zoals een schaaltje met een joint, een aansteker en twee dildo's, ze verontschuldigde zich en ruimde het direct op. Ik overhandigde haar €50 en ging nadat ik mijzelf had opgefrist plaats nemen op bed. Ze zat op haar praatstoel en nam een paar hijsies van haar joint, dit bevorderde het praten meer..

Ze ging mij op een gegeven moment pijpen wat ze goed deed en nam weer een pauze om wat hijsjes te nemen, vervolgens heb ik haar missio geneukt en ben klaargekomen. Het is een aardige meid en wat anders dan dat snelle haastwerk, ik ga er zelf niet zo gauw meer heen omdat ze hartstikke stoned was. Ik vind het vrijpostig om te blowen zeker als je een klant hebt die voor het eerst bij je komt, de sex was prima maar verder niet speciaal.

Terug
Bovenaan Onderaan