WHEM Amber, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Butterfly24

Newbie
7
22/09/21
4
1
Heeft er iemand ervaring met Amber uit den Haag. Ze ontvangt regio Scheveningen.


Ziet er wel aardig uit echter door de hoeveekheid aan verschillende fotos krijg ik niet echt een goede indruk.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb toevallig een andere topic over haar geopend.

Het is een hele mooie verschijning. Blonde meid. Zeer strak en mooi lichaam. Mooie borsten, Knappe kop. Ze is bijna 40 maar heeft een lichaam van iemand van 27. Wel een soort zweverige type (hippie?) Van onder heeft ze een streepje maar dan zo een langharige streepje. Zoenen pijpen en neuken doet ze naar behoren. Alleen jammer van de koffiesmaak in der mond. Ze is iemand die graag de oren van je kop praat. Je krijgt dan eerst een half uur te horen hoe der dag uitzag. Parkeren is een drama daar. Om de hoek van de keizerstraat ind Scheveningen (het drukke gebied) binnen ziet der naar behoren uit. Ze heeft geen WhatsApp dus alles gaat gewoon ouderwets via belcontact.

Afijn het is een leuke meid zeker de moeite waard. Goeie prijs/kwali verhouding. Foto's zijn ook 100% echt en recent. Ik wil wel een keertje terug gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan