WHEM Amber & Frans Gangbang, Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb vorige week op deze advertentie gereageerd. Tip: doe het niet! Ze vragen 50 euro aanbetaling... en als je dat niet doet krijg je allerlei bedreigingen via een ander nummer. Fakers!
 
Ik heb vorige week op deze advertentie gereageerd. Tip: doe het niet! Ze vragen 50 euro aanbetaling... en als je dat niet doet krijg je allerlei bedreigingen via een ander nummer. Fakers!
Ja klopt had ik ook. Maar ik heb een ander nummer voor dit soort zaken dus . Ze dreigen maar. Gister avond met een ander mailadres weer gereageerd. Maar ze staan er op via app . Ik snap wel waarom
 
Ik had ook gereageerd, maar nadat ze om een aanbetaling vroegen niet meer geantwoord, waarna het op de app rustig bleef. Tot afgelopen zaterdag, belden ze via whats app op met de mededeling dat ze een nieuw feestje hadden, uiteraard moest ik eerst een aanbetaling doen. Hierop negatief gereageerd waarna een scheldkannonade begon wat overging in dreigen. Opgehangen en nummer geblokkeerd. Duidelijk oplichters
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan