WHEM Amber ,Gouda privehuis

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op de website vh privéhuis nog meer foto's. De eerste is lachwekkend, lingerie met roze franje, oranje pumps en blauwe nagellak. Ondanks die combinatie trekt ze me nog steeds aan.
Ze leest mee. De betreffende foto is weg. Er staan nieuwe. Amber zit in bad gewoon in bad, een beetje met het sop te klieren...
 
Het is weer Amber day. Iemand nog plannen? Er staan overigens nieuwe fotos op kinky. Ze blijft zo lekker.
Ik kan de deur niet uit. Verplicht thuiswerken door corona. Halve dag weg om op en neer naar Gouda te gaan om met Amber te badderen en dan weet terug daar kan ik ff geen smoes voor verzinnen. Wat is jouw excuus?
 
Ik kan nagenoeg nooit op woensdag overdag. In de avond soms wel maar lukt nog niet en nu al helemaal niet. Heb wel al app contact met Amber gehad. Heb haar gevraagd of ze ook nog andere dagen gaat werken. Vooralsnog wilze dat nog niet. Ze klinkt via de app ook super leuk
 
Ik kan nagenoeg nooit op woensdag overdag. In de avond soms wel maar lukt nog niet en nu al helemaal niet. Heb wel al app contact met Amber gehad. Heb haar gevraagd of ze ook nog andere dagen gaat werken. Vooralsnog wilze dat nog niet. Ze klinkt via de app ook super

Ik kan nagenoeg nooit op woensdag overdag. In de avond soms wel maar lukt nog niet en nu al helemaal niet. Heb wel al app contact met Amber gehad. Heb haar gevraagd of ze ook nog andere dagen gaat werken. Vooralsnog wilze dat nog niet. Ze klinkt via de app ook super leuk
We houden iets om naar uit te kijken. Ook niet verkeerd. Amber als je meeleest schrijf gezellig mee.
 
Een pareltje dat is ze zeker! Altijd moeilijk te omschrijven maar voor wat mij betreft pijpt ze als de beste en heeft ze ondanks de voorgaande heren een lekker strak kutje. Kleine maar fijne en gevoelige borsten. Verder doet ze het werk inderdaad een dag in de week omdat ze het geil vind om een hoertje te zijn en niet enkel en alleen voor het geld. Ze neemt de tijd voor alles en doet het werk met liefde. Echt een bezoekje waard zou ik zeggen. Een lekkere slet om meermaals te hard neuken.
 
Laatst bewerkt:
Een pareltje dat is ze zeker! Altijd moeilijk te omschrijven maar voor wat mij betreft pijpt ze als de beste en heeft ze ondanks de voorgaande heren een lekker strak kutje. Kleine maar fijne en gevoelige borsten. Verder doet ze het werk inderdaad een dag in de week omdat ze het geil vind om een hoertje te zijn en niet enkel en alleen voor het geld. Ze neemt de tijd voor alles en doet het werk met liefde. Echt een bezoekje waard zou ik zeggen. Een lekkere slet om meermaals te hard neuken.
Ga je nog een recensie maken. Ziet ze er echt net zo uit als de fotos doen geloven?
 
Ik heb geen ervaring met haar. Onlangs wel even langs gegaan omdat ik nieuwsgierig was.

Ze is erg schriel, d'r haar zag er onverzorgd uit en ze keek stilletjes naar de grond. Ik ben maar weer weg gegaan...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan