Recensie Amber, Rotterdam 4,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb ook prima ervaring met Amber.
Zeker fris .
Als je zonder condoom willen neuken zou ik haar wel aanraden.
Ze laat zich heerlijk gaan en klaar komen is zeker geen probleem bij haar.
Ik heb geen nare luchtjes ondervonden

He Amber tot snel weer xx
 
Ondanks dat ik weinig schrijf, kan ik ook bevestigen dat amber super hygiënisch is.
Het kan voorkomen dat een dame een wat zuurdere milieu bij de vagina heeft de ene keer dan de andere keer.( weet niet of dit het geval was bij deze situatie). Maar dat betekent niet gelijk dat de dame onhyienisch is.
 
Ik weet niet of een recensie serieus wordt genomen aangezien ik nieuw lid ben hier (wel voormalig hookers lid) maar dan heb ik mijn ervaring in ieder geval gedeeld.

Gisteren ben ik bij Amber geweest. Ik zag haar advertentie al langer maar ik was gebonden dus ik kon niet gaan. Toen ze de deur open deed en voor me stond kreeg ik er geen fatsoenlijk woord meer uit. De date was een beetje onwerkelijk en ik ben hooked. Wat een engel. Zulke seks heb ik nog nooit gehad. Het is niet slim maar morgen heb ik weer een date staan met haar.
 
Ik weet niet of een recensie serieus wordt genomen aangezien ik nieuw lid ben hier (wel voormalig hookers lid) maar dan heb ik mijn ervaring in ieder geval gedeeld.

Gisteren ben ik bij Amber geweest. Ik zag haar advertentie al langer maar ik was gebonden dus ik kon niet gaan. Toen ze de deur open deed en voor me stond kreeg ik er geen fatsoenlijk woord meer uit. De date was een beetje onwerkelijk en ik ben hooked. Wat een engel. Zulke seks heb ik nog nooit gehad. Het is niet slim maar morgen heb ik weer een date staan met haar.
Druk op het knopje "meer opties" naast plaats reactie
Dan kan je een echte recencie maken

Je moet ergens beginnen he
En amber weet ik 1000% dat die een goede recencie waard is en niemand die aan je zal twijfelen als je haar een goede recencie geeft 😉
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij deze, alsnog de recensie. Ik wilde eerst tot rust komen want de bij alle 2 de bezoekjes die ik heb gemaakt was ik behoorlijk zenuwachtig.

Afspraak was zo gemaakt, ze ontvangt in een mooi, schoon appartement. Het is een prachtige meid met een zachte huid, heerlijke vormen en ogen om in te verdrinken. Ze is superlief en relaxed.

Eenmaal in de slaapkamer gingen de kleren uit en kon ik zien waar ik voor gekomen was. Ze heeft een heerlijk lichaam en een lekker fris kutje. Ze zoent vol overgave en alleen al daarom zou ik terug gaan.

Ze pijpt lekker en ik mocht lekker aan haar kutje en sterretje likken. Ze kwam bovenop me zitten en ze wist op de juiste momenten rustig aan te doen. Ik kon het niet meer houden en ik kwam hard klaar in haar.

Ze biedt de ultieme GFE wat mij betreft en ik ga vaker terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/8141139-amber
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Amber is slim, aardig, vrolijk en geeft je bijna een echte GFE

Helaas is ze vrijwel altijd bezet.
Weet niet hoe lang ze dit lopende band werk nog gaat volhouden
 
Daarom wil ik er maximaal van genieten dus ik ga vrijdag weer. Ik krijg haar niet uit mijn hoofd.

Edit: ik ben blij dat ik bij haar langs mag komen en misschien dat ik gewoon geluk heb als ik vraag of ze tijd heeft.

Als ze de deur open doet dan word ik al vrolijk en als ze dan voor je ligt met die lieve ogen dan smelt ik. Ik ga telkens voor een uur maar de tijd staat toch wel even stil. 🥰
 
Laatst bewerkt:
De service is erg goed, maar ik vond het allemaal een beetje te overdreven en gemaakt. Het tongzoenen was te wild voor mij en ze acteerde voor mijn gevoel volop hoe geil ze wel niet was. Dat is voor mij echt een afknapper.
Verder vond ik haar nou ook weer niet zo knap als sommige hiervoor geschreven hebben, maar wellicht stel ik te hoge eisen. Wel een mooi lichaam overigens.

Het appartement was op zich netjes en ruim, maar het bed en de ruimte zelf waren wel erg beperkt qua mogelijkheden.

Al met al een enthousiaste dame met goede service, maar voor mij helaas geen volgende keer.
 
De service is erg goed, maar ik vond het allemaal een beetje te overdreven en gemaakt. Het tongzoenen was te wild voor mij en ze acteerde voor mijn gevoel volop hoe geil ze wel niet was. Dat is voor mij echt een afknapper.
Verder vond ik haar nou ook weer niet zo knap als sommige hiervoor geschreven hebben, maar wellicht stel ik te hoge eisen. Wel een mooi lichaam overigens.

Het appartement was op zich netjes en ruim, maar het bed en de ruimte zelf waren wel erg beperkt qua mogelijkheden.

Al met al een enthousiaste dame met goede service, maar voor mij helaas geen volgende keer.
Hey schat wat jammer om te lezen dat je het niet helemaal naar je zin had, alsnog een fijn weekend xxx
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lieve Amber,

Vandaag voor de eerste date met jouw gehad. Nadat ik de reviews hier had gelezen moest ik wel een afspraak maken en mijn god wat ben ik daar blij mee.

Toen ik bij je aankwam kreeg ik eerst wat te drinken en gingen we naar de slaapkamer. Daar aangekomen kreeg ik meteen een heerlijke tongzoen en kon het spel beginnen. We hebben ons uitgekleed. Jij was daarin sneller dan ik en ging al heerlijk naakt op bed liggen. Toch een lekker gevoel als zo een heerlijke vrouw naakt op je ligt te wachten.

Nadat ik bij je kwam liggen hebben we heerlijk gezoend en elkaars lichaam gestreeld. Ik kuste je heerlijke tieten en kon het niet laten je lekkere kutje te likken, je smaakt heerlijk. Daarna heel even in missionaris geneukt maar jij wilde eerst nog even pijpen, en dat zal ik nooit weigeren. In doggy ben ik heerlijk in je fantastische kutje klaargekomen.

Na een kleine onderbreking kon de 2e ronde begonnen jij eerst cowgirl on top en daarna nog weer in doggy omdat we die beide zo lekker vinden. De volgende keer zou ik graag samen onder de douche het spel willen beginnen. Ik kijk er nu al naar uit.

Tot snel schatje
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
500
Lieve Amber,

Afgelopen maadag jouw weer eens lekker bezocht voor een heerlijke date van 2 uurtjes.

Doordat het buiten 30 graden was twijfelde ik nog even of het wel door kon gaan maar jij verzekerde mij dat jij je maatregelen wel zou nemen. Wat ben ik blij dat de date heerlijk door kon gaan.

Bij binnenkomst kreeg ik meteen weer wat drinken aangeboden en begeleide jij mij naar de slaapkamer waar we al tongzoenend elkaar hebben uitgekleed. Toen begon ik het al warm te krijgen. Zoals we hadden afgesproken zijn we samen lekker onder de douche gesprongen waar jij mij lekker hebt ingezeept. Ook ik kon uiteraard niet van jouw afblijven. Na het douchen was jij eerder terug op de slaapkamer en ging naakt op mij liggen wachten. Wat een mooi uitzicht. Vervolgens ben ik naast je komen liggen en hebben we eerst liggen kussen en elkaar gestreeld. Ikkon het niet laten en moest je lekkere kutje likken, daar genoot je volgens mij wel van. Daarna heb je mij gepijpt waarna we in missionaris, doggy, prone bone lekker geneukt hebben en ik je lekker heb vol gespoten. Einde ronde 1

Ronde 2

Na wat rust met wat extra drinken en een goed gesprek begon je mij alweer lekker te verwennen met je mondelinge vaardigheden ( ik zoek nog een secretaresse met die vaardigheden heb je misschie intresse??) Je keek me heerlijk ondeugend aan en ik zag dat je genoot. Ik kan jouw natuurlijk ook niet alleen maar mij laten verwennen dus heb ik je weer gelikt waarbij jij klaarkwam en mij wegduwde omdat je kutje zo gevoelig was geworden hahaha. ik kon het niet laten je met wat zachte likjes nog te pesten. Even bijkomen en vervolgens weer in diverse standjes lekker geneukt. Jou voor een 2e keer volgespoten en helaas was de 2 uur al om. Wat vloiegt de tijd bij jouw ik had het idee net binnen te zijn. Ik kon nog even lekker douchen en moest toen helaas weer naar huis.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
120+ minuten
Totale kosten (in euro)
500
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben al een aantal keer naar Amber geweest en hoewel ze de extra review niet nodig heeft, verdient ze die wel. Ze is echt een schat. Ik ben zelf wat verlegen en onzeker, en zoek vooral naar de GFE, en dat zit bij haar wel goed. Ze zoent en knuffelt graag, en tijdens de sex geeft ze zeker de indruk dat ze er zelf ook van geniet. Ook kun je goede gesprekken met haar voeren. Ze geeft echt het warme en intieme gevoel. NZC hield me eerst tegen om haar te bezoeken, maar ze is altijd schoon en fris, nooit een probleem. Het bed is altijd schoon en je kan lekker douchen. Ik ben in ieder geval vaste klant ondertussen. Mocht het uitmaken, ze heeft littekens van een booblift, geen boobjob, dus geen siliconen. en als haar ad offline staat is ze die dag niet aan het werk, heel makkelijk.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
250
Van de week een heerlijk uurtje met amber gehad,super lekker geopend sex,lieve meid. Snel weer
 
Leuke meid, prima seks. 1x geweest een jaar of 2 geleden. Tweede bezoek staat nog op de bucketlist, maar de reis is voor mij wat ver vanaf mijn woonplaats, daarom alleen als ik toevallig weer een keer in de buurt van R'dam ben.

Het is iets te lang geleden om een recensieformulier in te vullen. Maar fijn was het. Ooit kom ik weer langs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan