Recensie Adele, Zellik (vh Brugge/Zaventem) 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had beloofd om jullie op de hoogte te houden van mijn ervaringen met Adele.
Ik had gisteren een nieuwe date met haar en…. alles was als van oudsher. Meer nog, maar dat is iets tussen haar en mij.
Dus ik kan en zal het hierover kort houden : ik heb geen seconde ervaren dat haar dienstverlening bandwerk geworden is noch dat ze mij zo vlug mogelijk wilde buitenwerken. Ook haar aandacht voor hygiëne was nog steeds onberispelijk dezelfde.
Dus wat de echte oorzaak of aanleiding was van de hierboven aangehaalde mindere ervaringen van bepaalde leden… Ik heb er het raden naar…
Ze vertelde me echter spontaan, maar zonder in detail te treden dat ze gestresste momenten had gehad de voorbije dagen en weken omdat haar agenda in het gedrang kwam doordat sommige van haar "guests" te laat op de afspraak kwamen…
Tja… zo'n situatie is voor eenieder van ons herkenbaar denk ik. Wanneer ik bvb 's morgens te maken krijg met file of andere vertraging komt mijn planning voor de rest van de dag ook onder druk te staan….

Zondagmiddag had ik de gelegenheid haar nog eens te ontmoeten in Zellik.

Ik vroeg haar om een bepaalde jurk te dragen en dat deed ze graag. Eenmaal boven en de hygiëne (van mijn kant) was geregeld, was het voor een lange tijd een mengeling van intimiteit en spontaniteit waardoor ze zoveel mogelijk de leiding kon nemen. Tegen de tijd dat ik in staan missionary hard ontplofte, hing er een geur van parfum en zweet in de lucht. Haar stuiptrekkingen en hijgen maakten me aanvankelijk ongerust, maar ik was opgelucht toen ik hoorde dat het door de "gevoeligheid" kwam en dat het verder goed met haar ging. Omdat het een sessie van 90 minuten was, waren er nog een paar minuten te doden met ijdele praatjes, vermengd met knuffels, streling en kusjes. Een echte gfe-ervaring.

Daarna was het tijd voor de schoonmaak. Ze zeepte mijn rug en voorkant in. Later was het haar beurt en probeerde ik haar rug in te zepen, maar plotseling werd ze erg verlegen 🤭 wat ik schattig vond 😍 (hmmm, zelfs na zoveel uren samen doorgebracht te hebben).

Het was een super 90 minuut vol intimiteit, spontaniteit en gfe en de hygiëne ervoor en erna was max. Ik hoop dat onze paden elkaar vroeg of laat weer zullen kruisen.

salem
koap rakhmet
🤪! жынды қыз🤪!

Zit in Brugge
Inderdaad!
Ik bereid me nu al voor om straks met haar een heerlijke dag te beleven: haar gids te mogen zijn in het Venetië van het Noorden, samen te dineren om dan af te sluiten
In alle intimiteit binnen de muren van haar verblijfplaats daar…

"Een nieuwe lente en een nieuw geluid:
Ik wil dat dit lied klinkt als het gefluit,
Dat ik vaak hoorde…"
(Herman Gorter)

Heb haar gisteren voor een paar uurtjes bezocht op haar nieuwe locatie. Grondgebied Zaventem, maar nog binnen de ring gelegen. Mijn navigatie deed wat raar, want de wegen zijn door de recente werken in de buurt blijkbaar licht gewijzigd. Heel mooi en ruim appartement in een nieuwbouwcomplex , daardoor voelt het aan als thuisontvangst, in een huiselijke sfeer. Parkeren wel wat moeilijker. In de straat niet mogelijk en op het terrein zijn het allemaal genummerde , dus voorbehouden plaatsen.
Doch eenmaal ter plaatse was de ontmoeting als van ouds. Van haast en handwerk niets gemerkt, in tegendeel, ze doet er alles aan om je het zo aangenaam mogelijk te maken en te houden. De tijd vloog jammer genoeg weer te vlug voorbij. Zeker doordat we elkaar al wat beter kennen en we tussen de intieme momenten door ook tijd maken om elkaar gewoon als mens te zien en waarderen. Voor mij de perfecte illusie van de liefde bedrijven met een vriendinnetje, doch ten volle beseffend dat dit een "zakelijke transactie" is en blijft, binnen de tijdslimiet van onze afspraak.
Haar Engels is intussen meer dan behoorlijk, en door het feit dat dit quasi mijn tweede moedertaal is, is het mogelijk om met haar vlot te communiceren, zowel tussen de lakens als voorafgaand en nadien. Een echt pientere en uiterst charmante jongedame, zonder capsones, en zeker weten: met het hart op de juiste plaats. Zoiets kan je niet acteren…
Al wil ik dit relativeren: net als in het echte leven hangt emotie en "elkaar aanvoelen" af van de menselijke interactie. Met haar is dit voor mij de perfectie op menig vlak.
Doch ik begrijp dat andere anders, en daarom niet verkeerd, tegen de dingen aankijken…
Met een paar heerlijke tongzoenen afscheid genomen in de deuropening…
Herhalings- of zal ik zeggen verslavingsgevaar : heel groot!
Tot gauw weer, "lovely princess from Astana" 😉👍

Nog een "filosofische" nabeschouwing als aanvulling op mijn bericht:
Ik weet niet meer waar juist ik het neerpende, maar…laat ons dankbaar zijn dat er jongedames zijn als Adele die ons, mannen, bepaalde diensten aanbieden. Transplanteer ervaringen op het forum echter niet te veel naar eigen verwachtingen. Het is voor mij een prachtmeid, maar vooral een mens. Haar respecteren en waarderen is voor mij dan ook vanzelfsprekend.
"Behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden". Dus, aanvaard dat ze niet alle diensten zomaar aan iedereen aanbiedt. Haar hoge graad van gevoeligheid kan maken dat ze dit mogelijks niet doet bij alle "guests". Dat is puur menselijk…
Het gaat immers niet een transactie zoals de aankoop van een nieuwe wagen. Daarbij betaalt elke aankoper dezelfde prijs voor de wagen en de eventuele opties…
Al kan het zijn dat de verkoper bepaalde extra's niet in rekening zal brengen voor een trouwe klant. Niet voor diens mooie ogen, maar om hem als klant te waarderen en behouden…
Een beetje via een omweg verwoord, maar voor ieder van ons verstaanbaar en herkenbaar, denk ik 😉👌👋

Laatst bewerkt:
Gisteren opnieuw een overheerlijke ontmoeting gehad met Adele. Mijn excuses indien dit "afgezaagd" begint te klinken. Indien zo.. klik dan gewoon door 😉
We kennen/voelen elkaar inmiddels zo goed aan dat alles aanvoelt als bij een ontmoeting tussen bf/gf. Met die restrictie uiteraard dat we het veilig en hygiënisch houden. Een absolute must voor haar en voor mij ook, vermits ik haar waardeer en respecteer. Over het intieme samenzijn ga ik hier niet verder uitweiden. Wie met haar ooit is samengeweest weet maar al te goed wat ik bedoel. Dit is een meisje uit de 1000!
Na het vervullen van de "zakelijke transactie" en de hygiënische voorbereiding begint de "ultieme hallucinatie ". Een orgastische ervaring voor lichaam en geest.
Dit uit zich niet enkel in het louter seksuele, doch ook hoe ze jou als zorgzame jongedame liefdevol benadert en aanraakt gedurende elk moment. Zelfs wanneer de "payed time" voorbij is.
Moeilijk te verwoorden, maar dit is zoals ik een samenzijn met Adele steeds ervaar: het samensmelten van twee lichamen die één worden. Twee gelijkgestemde zielen die elkaar treffen….
Mijn oprechte dank , mijn "princess of Astana" voor de perfecte illusie van spontane intimiteit die je mij biedt. 💋👌❤️

Tja, @siouxA . Even een (misschien manke…) vergelijking : ikzelf eet liever in een gezellig 4**** restaurant waar ik mij volledig op mijn gemak voel dan in een "poepchique" 5***** aangelegenheid waar ik me bijna niet durf te verroeren 😁😜
Maar alle gekheid op een stokje : dat van die ⭐️ren was mij nog niet eens opgevallen. Ik bezocht Adele reeds meermaals, zoals je kan lezen, doch vulde nog nooit een volledig recensieformulier (inclusief ⭐️ren) in…
Wellicht had ze dan wel 5⭐️ren achter haar naam staan 😉 doch… dit is en blijft volgens mij nog steeds een te cijfermatige weergave, "een score" van wat zich eigenlijk enkel tussen 2 mensen heeft afgespeeld…
Ik eet graag Grieks, en in het algemeen mediterraans. Jij hebt misschien andere voorkeuren…?
Maar als dessert mogen ze mij steeds "Coupe Adele" voorschotelen. 😁👌

Zaterdag nog eens een innig samenzijn gehad met Adele. Voorlopig een laatste keer, want nog deze week verlaat ze ons landje….
Ik zeg wel "voorlopig", want ze gaf te kennen te willen terugkomen, over afzienbare tijd. But… time will tell…
Terugkijkend op de voorbije maanden kan ik enkel dankbaar zijn om de vele mooie momenten die ik met haar kon doorbrengen. En, dat was wederzijds, zo voel ik aan. Het ging hem niet louter om het intieme, waarbij zij inderdaad een uitzonderlijk hoog GFE gevoel bood, maar ook het wederzijds respect en de waardering voor elkaar als mens.
Ik maak me echter geen illusies: het is en blijft werk voor haar. Doch de kleine signalen die zij uitstuurt bij ons samenzijn, geven duidelijk blijk van oprechte menselijke "interactie". Ik zal hier niet te veel over uitweiden. Wie het geluk/genot heeft gekend om met deze prachtmeid samen te zijn, weet wellicht wat ik bedoel, al kan dit uiteraard nog zéér verschillen, van mens tot mens. A+B is niet noodzakelijk gelijk aan A+C…
Doch… wanneer ze mij spontaan dichter tegen zich aantrekt wanneer we samen indommelden, zij tot in de deuropening initiatief nam om intens te kussen, hoe ontwapenend lief wanneer ze begon te neuriën, zingen of zelfs dansen op momenten van pure menselijke blijdschap, haar ogen werkelijk pretlichtjes werden…
Kortom en zoals hierboven reeds aangehaald : ik voel me bevoorrecht om zulke momenten met haar te hebben beleefd. Binnen het gegeven van een betaald samenzijn, weliswaar, maar met een voor mij nooit eerder ervaren menselijke toets er bovenop.
Het is een zeer gevoelige, zorgzame en attente jongedame.
Beauty and Brains…
Het ga haar goed, de komende maanden.
Hopelijk kan ze haar doelen halen, genieten van een zomer met haar dierbaren en… zien we haar wellicht weer …

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
130 + 20 (pzc)
Ik heb er deze week een uurtje mee afgesproken, ze ontvangt in Zellik op het gebruikelijke adres. Relatief discreet (want je parkeert de wagen verderop), je staat er een minuutje voor de deur (tegen dat ze de trap afkomt) en het krakend bed is zeker hoorbaar voor een andere aanwezige in het gebouw (die ongetwijfeld wel weet wat daar gebeurt).

Zonder twijfel -naar mijn smaak- de aantrekkelijkste dvp waarmee ik tot nu toe afsprak. De foto's zijn dus waarheidsgetrouw, inclusief haar verleidelijke glimlach en ondeugende blik. Zeer slanke verschijning, mooi gevormde heupen, kleine maar leuke borstjes met mooie tepels en als kers op de taart stockings die haar zeer goed stonden.

Ze spreekt Engels, voldoende voor zich uit te drukken maar een gesprek is moeilijk.

Hele lieve en toegewijde dame, de afkomst / cultuur speelt daar vermoedelijk wel haar rol in. Heel aangenaam maar tegelijk voor mij wat onwennig, je komt dat gewoon niet tegen in onze cultuur / maatschappij.

Eerst even kort douchen, was niet nodig want ik was net gedoucht maar uit respect even snel opfrissen.

Ze vroeg bij aanvangst meteen of ik twee keer wou, als dat me nog lukt: graag!

Ik mocht me op mijn buik leggen en ze begon met wat sensuele strelingen en zoenen over mijn hele rug, af en toe eens mijn hals opzoekend. Het duurde niet lang of ik stond paraat en mocht me omdraaien.

Karig met zoenen, bij mij helaas geen TZ. PZC was extra (goed gekozen want ze tovert rode condooms tevoorschijn voor het intieme stuk). Ik moet de eerste dame nog ontmoeten die er in slaagt me enkel al pijpend tot het eind te brengen, maar qua inzet en techniek deed ze zeker haar best. Af en toe een verdienstelijke poging tot deepthroat.

Ik stelde na een paar minuutjes voor dat ik haar tegelijk zou verwennen, ze antwoordde "later". Het leek erop dat ze eerst even de druk van de ketel wou halen vooraleer een uitgebreider liefdesspel aan te gaan. Toen haalde ze een condoom boven en begon ze aan een stevig ritje op mij. Ze is toch vrij strak en ondanks de rode condoom vrij snel gekomen.

Daarna wat small talk en vrij snel overgegaan naar een aangename massage (maar verwacht daar niets bijzonders van). Ze heeft daarna wel stevig haar best gedaan om me -met resultaat- terug op sterkte te krijgen. Nog twee standjes gedaan vooraleer ik onder enige aanmoediging de strijd verloor.

Nadien nog even douchen (ze zeept je rug in…) en smalltalk en hup terug de wereld in.

Lang geleden dat iemand me zo kort op elkaar een tweede keer zover kreeg, dat is een eervolle vermelding waard (net zoals de rest van haar inzet).

Herhalingsgevaar: zeer groot, al hoop ik dat er dan wel tongzoenen en beffen bij komt. Ondanks haar zachte en sensuele aanpak (of toch in het voorspel want daarna komt ze wel stevig los) is het door het uitblijven van tongzoenen en de karige zoentjes toch te weinig GFE voor wat ik hoopte. Ik ga er voorlopig en voorzichtig van uit dat een regelmatige bezoeker daar meer succes in heeft.

Minpuntje: Mariah Carey stond in de kamer heel de tijd op Ken Lee te roepen.

Ze blijft twee weken deze keer (nog een week op het moment van dit schrijven), ze heeft meerdere keren gevraagd of ik snel terug kwam dus ze heeft het niet zo druk denk ik momenteel.

Behandel ze met respect aub want ik zie ze graag terugkomen.

Laatst bewerkt:
Ik kan enkel beamen wat anderen hier schrijven: adele is zeldzame parel hier , ,haar lieve onschuldigheid verbergt haar sexuele talenten, sublieme blowjob (deze week wel niet meer volledig deepthroat, 1e x dat ze die volledig in dat kleine mondje nam vergeet ik nooit meer),lekker hevig on top bereden worden, bij de meeste verkies ik doggy om klaar te komen, bij haar kom ik meestal al klaar terwijl ze me berijdt...zalig. hygiëne is perfect, mss omdat ik vaste klant ben, zijn er altijd tongzoenen bij.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-paw-girl.html
Totale kosten (in euro)
150 (130 basis + 20 pzc)
wow...

Vandaag dus mijn eerste afspraak met Adele en... ik kan alle lof in de overige recensies alleen maar bijtreden!
Een afspraak met Adele is een totaalervaring van binnenkomst tot de allerlaatste kus aan de deur bij het vertrek.

Haar lichaam is helemaal mijn type, met ook nog een knap, lief gezicht. Mijn specifieke kledingverzoek was prima volbracht.
Ze is heel zorgzaam, helpt bij het uitkleden en achteraf terug aankleden, ze zeept je helemaal in bij het douchen, blijft bij het afscheid nemen kussen tot de allerlaatste mogelijke moment...

heb extra betaald voor pijpen zonder condoom (doet ze zeer lekker) want ze gebruikt zelf de beruchte rode condooms maar desondanks was de seks heerlijk.
Wat een prachtig lichaam! En ze weet het zeer goed te gebruiken! Het kussen was in het begin heel voorzichtig, maar eens we elkaar een beetje gewend waren... zalig intens, lang, passioneel...heerlijk!

Op voorhand had ze gevraagd of ik één of twee keer kon klaarkomen. Ik koos voor twee keer. Een tweede keer klaarkomen zat er voor mij echter niet in vandaag. Heb haar wel klaar gebeft na een langzame, lekkere verkenning van haar lichaam en daar genoot ze merkbaar van. Ze kwam rillend klaar waarna ze speels zei "today is my day! Next time is your day!". Voor mij was dit eigenlijk sowieso al 'my day' door dit zalige uurtje met haar ☺️

herhalingsgevaar: eum...kan ik nu al terug? :ROFLMAO:
Iemand recent mee afgesproken?

In haar advertentie staat "puur natuur" (ongeschoren), klopt dat?

Op haar foto's is een bescheiden toefje intieme beharing te zien: dat vind ik nog ok, maar ik zou het een behoorlijke turnoff vinden daar een stevige beharing aan te treffen…
het bescheiden toefje klopt ☺️ geen stevige beharing verder (en ook gladde oksels, waar mijn okselfetish dan weer blij mee is :sneaky:😇)
EDIT: zag dat jij haar ondertussen zelf in levende lijve hebt kunnen aanschouwen, maar is misschien handig voor andere meelezers.

Laatst bewerkt:
Recent ook bij geweest, in Zellik 😉. Duidelijk dat ze een vast scenario heeft, maar is dit niet bijna altijd het geval? Die dames gaan echt niet elke keer iets anders uitvinden. Ik vond dat Adèle dit wel met het nodige 'gevoel' deed en het voelde dan ook niet echt als band werk. Ze is zeer zacht, super vriendelijk en vraagt regelmatig of het wel ok is. Leuke ervaring dus.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/adele-57/
Totale kosten (in euro)
130
Ik heb vandaag met haar afgesproken voor een uur.

Ze is effectief de vrouw op de foto's. Deze keer geen extra kilo's of leeftijd die je er bij moet denken. Ik zou ze als atletisch beschrijven. De blokjes van haar buikspieren zoals op haar filmpje waren er effectief :).

Soms moest ik goed luisteren wat ze precies probeerde te zeggen maar de communicatie in het Engels viel al bij al goed mee.

Ze doet een hele sensuele (korte) body to body waarna ze over gaat tot pijpen (met condoom). Dat doet ze heel goed, af en toe ook heel diep. Kussen was heel sensueel. Wel nauwelijks tot geen tong maar stoorde me deze keer niet.
Seks deden we voornamelijk met haar on top en missionaris en dat twee keertjes in het uur.

Er zijn andere vrouwen waar ik in de eerste date al een betere klik heb gehad maar ze is een hele lieve meid, de seks was lekker dus ik zou zeggen: goede date.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
180
Eindelijk men eerste date met deze mooie geweldige dame gehad.
Alle lof over Adele in de overige recensies kan ik alleen maar met nadruk beamen!
Vandaag heb ik een geweldige zorgzame gfe mogen ervaren met haar.
En man, wat een lekker lichaam heeft ze. Om van te snoepen :)
We hebben er beiden lekker van genoten, maar jammer genoeg veel te kort.
130€ + 50€ voor CIM
Volgende keer wil ik 2uurtjes met haar kunnen spenderen zodat we meer speeltijd hebben ;-)
Ik meen van haar begrepen te hebben dat ze voorlopig nog een 10 dagen beschikbaar is voor een date.

She's a keeper. Dus draag er zorg voor mannen.

Herhalingsgevaar: 99.9%

Btw: Voor diegene die haar een kleine attentie willen geven, ze houdt van belgische choclade ;-)

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Pijpen top, de rest is ok.
Verschrikkelijke kleine rode condooms, vreselijk.

vandaag voor de derde keer afgesproken, een afscheidsbezoek voordat ze weer even naar haar thuisland vertrekt. Daar hoorde natuurlijk een afscheidscadeau bij (bedankt voor de chocoladetip @Jotux ;)). Afspreken met Adele blijft heerlijk :giggle: een absolute zachte, liefdevolle, zorgzame girlfriend experience zoals je die maar zelden tegenkomt. Ik kijk er alvast naar uit om Adele na haar vakantie opnieuw te bezoeken. Blijkbaar keert dit jaar meer dan alleen de lente terug in maart 🥰

It's been a while since I met a girl who gets nicely crazy in bed and is very caring and attentive outside of bed. Kisses a lot and well. She's very clean - showered before I got there, showered me (and her) after and freshened up her mouth several times during. Blowjob was good, lots of suction, ball play, tongue use. I brought my own condoms and she used them without fuss or comment and returned the rest at the end. Sex - she's into it, gets wet from foreplay and wants to be fucked hard. Adele says she'll be here for 8 more days then she's out again. Well worth the visit and will repeat.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
130
Ze ontvangt op een kruispunt op de ring (dichtbij den tankstation waar de meeste latina's ontvangen). Eens aangekomen doet ze de deur open en moet je naar boven. Het financiële afgehandeld en gevraagd of ik wou douchen. Pluspunt: ze ziet eruit zoals op haar foto's.

De rest is eigenlijk zoals eerder beschreven: eerst geeft ze sensueel kusjes overal om dan vlot over te gaan tot een goede blowjob.
Hier voel je niet eens dat ze een condoom rondom deed en dan kwam ze mij berijden.

Eindigen deden we op zn missionaris.

Samengevat: een enorm knappe verschijning gekoppeld met een zeer hoge GFE gehalte.

Ze ontvangt op een kruispunt op de ring (dichtbij den tankstation waar de meeste latina's ontvangen). Eens aangekomen doet ze de deur open en moet je naar boven. Het financiële afgehandeld en gevraagd of ik wou douchen. Pluspunt: ze ziet eruit zoals op haar foto's.

De rest is eigenlijk zoals eerder beschreven: eerst geeft ze sensueel kusjes overal om dan vlot over te gaan tot een goede blowjob.
Hier voel je niet eens dat ze een condoom rondom deed en dan kwam ze mij berijden.

Eindigen deden we op zn missionaris.

Samengevat: een enorm knappe verschijning gekoppeld met een zeer hoge GFE gehalte.
Is er parkeerplaats in de buurt?

Terug
Bovenaan Onderaan