Recensie Amber, Tiel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
16
14/11/22
8
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1191660-amber
Totale kosten (in euro)
100
Prettig date met deze dame. Ontvangt op een nette locatie. Goede hygiëne en Nederlandse vrouw. Voor mij een reden om af te spreken omdat het een opwindende fantasie was om eens een oudere dame te nemen. Alsof je met een buurvrouw in bed ligt. De dame geniet zelf ook van de daad en kwam meerdere keren schokkend klaar. Grote en heerlijke borsten. Seks was prima en haar in meerdere standjes genomen met als slot stuk mijn zaad over haar borsten gespoten.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. BDSM Klant dominant
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Squirting
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1191660-amber
Totale kosten (in euro)
100
Gisteravond bij Amber geweest ontvangt in een klein plaatsje boven Tiel. Prima ontvangstruimte met een ruime slaapkamer & een groot bed.

Dame zelf is iets voller dan op de foto's verder erg gezellig en vooral heel geil.

Dan de date zelf binnengestapt bij het vrijstaande huis even kennisgemaakt vervolgens afgerekend & naar boven.
Gelijk begonnen met tongzoenen wat ze volovergave doet. Daarna haar lekkere grote tieten bevrijd & lekker mee gespeeld beetje aan haar tepels trekken vindt ze ook heerlijk.

Hierna was ik aan de beurt ze trok mijn broek los & begon me heerlijk te zuigen lekker rustig & ze nam hem helemaal in haar mond na een minuut of 5 aangegeven dat ze op het bed moest gaan liggen. Nou toen begon de pret kussentje onder die lekkere dikke reet gelegd waarna ik begon met beffen ze reageert er goed op en kreunt lekker, hier kwam ze al een keer klaar toen mijn vingers erbij gestopt & gelijk haar gspot gevonden even gas geven toen begon de geile dame al te spuiten.

Toen was het tijd voor de sex op haar rug laten liggen heerlijk een minuut lang, lange harde stoten toen kwam ze weer klaar. Daarna nog even wat andere standjes en we eindigde in doggy lekker een paar minuten lang tegen die billen aandouwen paar tikken op die reet vindt ze ook geweldig na het condoom volgespoten te hebben gaf ze aan 2 x klaargekomen te zijn tijdens doggy😂.

Al met al een prima half uurtje gehad voor mij zeker voor herhaling vatbaar!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan