WHEM Amber (ts), Privé ontvangst, Lelystad

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben vorig jaar vlak voor Kerst bij haar geweest. Toen heeft ze speciaal een afspraak voor mij nog gemaakt ondanks dat ze niet van plan was te werken (ik heb het dan ook enorm lang geprobeerd, maar telkens kwam het niet uit aan mijn kant).

Binnenkomst bij een fijn, discreet appartement in een rustige wijk. De foto's zijn 100% wat je kunt verwachten en in het echt meer zelfs. Dit is een hele lieve vrouw die er enorm van geniet om het je naar de zin te maken. Er zijn allerlei dingen mogelijk en veel is bespreekbaar. Deze vrouw verdient werkelijk alle lof die ze hoort te krijgen, want ik heb het bij geen enkel beter gehad. Van goede pijpkunst tot een geweldige GFE, de attentie tot detail en het karakter sijpelen gewoon door bij de seks. Voor een uur betaald en langer mogen blijven, rustig liggen praten en genieten van elkaar naderhand.

Als je echt een goede bottom-ervaring wilt bij een TS, dan is Amber verreweg de beste keuze. Mochten mensen in Lelystad zijn zou ik het zeker overwegen.

Edit: om wat voor reden dan ook mag ik hier geen echte recensie van maken, enfin. Haar advertentie staat niet altijd online, dus de aanhouder wint; maar ze is voor haar vaste(re) klanten enorm lief en goed en er is enorm veel mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan