Gisteren zag ik Ambra staan op verversrui 12/1 omdat ze tijdelijk geen plaats kon krijgen op schippersstraat 12.
Ze had een roze lingeriesetje aan , ze is echt een knappe verschijning.
Toen ze me zag verscheen er een grote smile op haar gezicht , knipoogde ze naar me en begon wat te draaien in haar raam zodat ik haar knap lijf van alle kanten zag.
Deze meid weet wat me aantrekt en ik stapte dus binnen.
Ik ken haar al sinds het begin dat ze in het skw werkt en ze begon met me op te geilen , na haar het geld te hebben gegeven ging ze zelf dicht tegen me aan wrijven om te wassen en liet ze me toe reeds haar lichaam te herverkennen.
Man man man ik werd al geil enkel aan de pompbak en daar reageerde ze meteen op....ik kreeg wat complimentjes en ze leidde me naar bed.
ze was plagerig en begon met een kleine striptease en nam een paar geile poses aan. Toen kroop ze vanaan het bedeinde tussen mijn benen , toen ze op gezichthoogte was bood ze me haar borsten aan om te likken en te zuigen.
Ze ging weer lager om me te pijpen en ik gaf haar wat plaats om naast mij te kunnen liggen en haar zo te kunnen strelen en vingeren.
Na een vrij lange pijpbeurt zei ze "let's have some more action" en bracht een condoom aan.
Volgde een paar standjes cowboy and reverse cowboy en eindigend in doggie mijn lievelingsstandje met zicht op haar stevige billen.
Ze kwam terug even naast me liggen en wat bij te praten.
Deze keer blijft ze niet lang ze zal deze en volgende week aanwezig zijn in verversrui 12/1 waarna ze voor een week terugkeert naar schippersstraat 12/1. Ze werkt beide shiften van 12u tot 1 uur 's nachts zei ze me
Nog voor het naar buiten gaan een stevige knuffel en 3 zoenen en ik stapte voldaan naar buiten.