Recensie Ambra (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 29/3 4,90 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is zo.
Gisterennm zag ik een klant binnengaan en 12min. later weer buiten stappen. k denk dat het 'on top' zal geweest zijn.... .

Doc
Das de reden dat ik er niet meer bij ga . Ik kreeg altijd het gevoel dat ge na 1 standje al moest komen.Als ge der een 2 de of zelfs en 3 de deed dat dat niet de bedoeling was bij haar .Als dat de bedoeling is voor u dan is ze perfect .
 
Sommige mannen zijn sneller klaar als andere. Ik heb het al eens aangeven ik wandel ook veel rond, en ik let ook op hoe snel klanten binnen en buiten gaan. Het hoort blijkbaar bij de logica van sommige meisjes om zo znel mogelijk de klant buiten te krijgen om dan twee uur in de venster te staan zonder iets te verdienen.
 
Ik zal tijdens mijn wandelingen eens extra op haar letten. Het feit dat ze mij nog niet is opgevallen betekend inderdaad mss dat ze een druk bezet topper is. Er zijn toppers die ik nog nooit gezien heb, die ik alleen ken van de goede recensies hier. Zoals in de horecca en vol restaurant waar het aanschuiven is, is meestal een goed restaurant.
 
Ik zal tijdens mijn wandelingen eens extra op haar letten. Het feit dat ze mij nog niet is opgevallen betekend inderdaad mss dat ze een druk bezet topper is. Er zijn toppers die ik nog nooit gezien heb, die ik alleen ken van de goede recensies hier. Zoals in de horecca en vol restaurant waar het aanschuiven is, is meestal een goed restaurant.
Ik weet wel de reden daarvoor als ze een klant heeft gedaan gaat ze eerst op haar stoel zitten en zoekt ze geen contact met wandelaars.Maar eens ze wel achter haar raam staat is ze wel snel bezet maar ik niet dat daar klanten staan aan te schuiven zoals bij Claudia of Barbara daar zitten ze zelfs op de stoep .
 
Ik zal tijdens mijn wandelingen eens extra op haar letten. Het feit dat ze mij nog niet is opgevallen betekend inderdaad mss dat ze een druk bezet topper is. Er zijn toppers die ik nog nooit gezien heb, die ik alleen ken van de goede recensies hier. Zoals in de horecca en vol restaurant waar het aanschuiven is, is meestal een goed restaurant.

Er staat altijd een lijn bij de mcdonalds ook lol.

Populair is niet altijd kwaliteit.
 
Ja Saris, toen ik het schreef dacht ik ook aan de mcdonalds. Mensen hebben soms behoefte aan een snelle hap.
Ook die wordt beoordeelt op kwaliteit/prijs/service. Veel mensen kunnen zich een wekelijks bezoek aan een goed restaurant niet permitteren maar ze willen wel buitenhuis eten. Ik heb de laatste tijd al dikwijls 150euro voor een uur(dat meestal geen was) betaald bij verschillende TS'en. Daar kan ik in SKW drie keer een snelle hap voor krijgen. Probleem is dat ik nog nooit een voldaan gevoel heb gehad met een wip van 50euro (dat ligt vooral aan mij persoonlijk). Het bewijs is dat ik nog nooit twee keer bij hezelfde meisje ben geweest voor 50euro. Als ik 100 euro aan het juiste meisje heb geven ben ik wel voldaan buiten gegaan en ook de wip herhaald, door terug te gaan. Maar ook hier na twee a drie keer, zoek ik weer verder. Het meeste dat ik ook bij dezelfde ben gegaan is 5 a 6 keer, maar dat is al lang geleden. Meestal zijn die vrouwen gestopt. Ik heb momenteel geen enkel actieve favoriet.
 
Als ervaren wandelaar is het fijn als je ook nu nog ooit positief verrast wordt. Ik ben inmiddels 3 keer bij Roemeense Ambra geweest, en telkens meer dan tevreden buiten gestapt. Een bijzonder mooie vriendelijke vrouw van midden dertig. Tien jaar jonger zou ik ook geloven. Pijpen is goed en als ze bovenop komt zitten fantastisch. Voor mij absolute top!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Voetfetish
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Fantastisch en veel erotiek bij deze schoonheid. Ze verleid je met zachte strelingen, kusjes in de nek en door de klassieke muziek kom je in een ontspannen sfeer. Ze verleid je echt heerlijk.
Ik werd zeer opgewonden van haar en na alle aanrakingen en het teasen ook met haar prachtige high heels die ze op mijn tepels drukte, werd het tijd voor pijpen en een lange handjob. Ik kwam flink klaar door de vakkundige opbouw in de sessie.
Zalig dus en een uurtje later nog eens voor 20 minuten geweest want ik had nog niet genoeg van haar. En nu ik dit schrijf word ik weer net zo opgewonden.
Ambra staat in mijn top 3!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan