Recensie Amelia, Amsterdam 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hush

Newbie
13
09/04/25
15
2
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://kinky.nl/advertenties/9801210-amelia
Totale kosten (in euro)
250
Ik kreeg via Whatsapp gemakkelijk en erg snel contact. Ik werd naar een voor mij bekende studentencomplex gestuurd in Amsterdam Oost.

Het is de dame van de foto's maar wel wat onverzorgder. De badkamer was helaas wat smerig. Overal haren op de grond, wasbak en toiletpot. De vloer was helemaal nat.

Na het douchen wachtte ze mij op bed op. Ze droeg het rode lingerie setje die ook op de foto's van de advertentie te zien zijn. Paar kleine kusjes op de mond, maar geen sprake van zoenen, laat staan tongzoenen. Beffen mocht ook niet. Achteraf misschien ook beter want ik begon opeen een ongelofelijke zweetlucht te ruiken door haar parfum heen. Pijpen deed ze trouwens erg goed. Ik ben in haar mond klaargekomen (niet voor betaald en ook niet om gevraagd. Ik waarschuwde ook vooraf, maar ze bleef zelf doorgaan). Daarna even kort gebabbeld en ben ik mij klaar gaan maken om te gaan. Gezien haar geur had ik ook geen zin meer om intiem te proberen, dus vandaar dat ik haar mij ook maar heb laten klaarpijpen.

De dame kwam in mijn ogen wat instabiel over. Ze heeft best wat zelf toegebrachte littekens en een daarvan zag er behoorlijk vers uit. Dit zag ik allemaal later pas. Toen ik ik haar mond klaar kwam spuugde ze het meteen uit, keek een beetje boos, riep paar keer ' No, No!'. Toen ik daarop antwoordde dat ik haar had gewaarschuwd veranderde haar gezicht opeens naar een glimlach en zei ze opeens ' Oh, I don't mind'. Tijdens onze korte babbel swingt ze van serieus, naar opeens super happy en rond bouncen op bed, naar weer rustig. Ze vertelde ma toen ook dat ze de avond ervoor coke had gekocht en nauwelijks had geslapen.

Voor mij GEEN herhalingsgevaar.

TLDR;
Makkelijk afspraak maken. Geen sex gehad, beffen mag niet. Wel klaar gepijpt. Dame zelf vind ik niet hygiënisch en instabiel.

Jammer, ze heeft redelijk mooie foto's op haar app profiel maar wilde toch eerst review afwachten. Bedankt voor het delen! Als ik een zweetlucht zou ruiken was het voor mij al klaar geweest, ben daar vrij gevoelig voor haha

A jessis "you took one for the team", ik had haar ook in het vizier, maar dat zweten is de afknapper der afknappers. Was het nog wel zelfmutilatie (dat is al erg genoeg) of zou het ook mishandeling kunnen zijn (striemen op plekken waar ze zelf niet makkelijk bij kan, zoals rug)

Waar mogelijk, wel even goed in de gaten houden dit.

Wat mij online opviel: Erg knap op vooraf gemaakte foto's, nogal verwilderde blik op recente selfies.
Het hoeft niet zo te zijn, maar de combi afkomstig uit Oekraïne, model-looks en nu werkzaam als dvp, coke anekdote, littekens, geen goede zelfverzorging, kan duiden op iemand die gewoon niet happy is (dat verwacht ik, ook niet fijn), maar als er meer speelt lijkt dat me belangrijker dan dat er hier 1 of 2 ontevreden wandelaars zijn.

Haar voorganger Eva kreeg eerst ook positieve recensies en daarna leek ze instabieler.
Kan ook dat de dames gewoon veel boekingen krijgen en dat de een daar beter mee om gaat dan de ander, maar als we dit vaker zien bij deze boeker (en welk percentage krijgen de dames, wisten ze wat ze hier gingen doen) kunnen we het misschien bij de rubriek misstanden plaatsen (en daar vervolgens iets mee doen).

Sorry aan de mods dat ik dit in het recensie topic plaats, maar anders moet het direct naar misstanden en dat is misschien voorbarig.

Wat mij online opviel: Erg knap op vooraf gemaakte foto's, nogal verwilderde blik op recente selfies.
Het hoeft niet zo te zijn, maar de combi afkomstig uit Oekraïne, model-looks en nu werkzaam als dvp, coke anekdote, littekens, geen goede zelfverzorging, kan duiden op iemand die gewoon niet happy is (dat verwacht ik, ook niet fijn), maar als er meer speelt lijkt dat me belangrijker dan dat er hier 1 of 2 ontevreden wandelaars zijn.

Haar voorganger Eva kreeg eerst ook positieve recensies en daarna leek ze instabieler.
Kan ook dat de dames gewoon veel boekingen krijgen en dat de een daar beter mee om gaat dan de ander, maar als we dit vaker zien bij deze boeker (en welk percentage krijgen de dames, wisten ze wat ze hier gingen doen) kunnen we het misschien bij de rubriek misstanden plaatsen (en daar vervolgens iets mee doen).

Sorry aan de mods dat ik dit in het recensie topic plaats, maar anders moet het direct naar misstanden en dat is misschien voorbarig.
Je punt is terecht. Die jongedames uit Oekraïne komen hier niet alleen (in veel gevallen) met een mooi koppie en dito lijfje, maar ook verse oorlogstrauma's, mogelijk zitten er zelfs wat weduwes tussen. Als ze dan ook nog onder valse beloftes aan het werk zijn gegaan en wat Paul Witteman krijgen om vol te houden is dit gewoon foute boel.

Je punt is terecht. Die jongedames uit Oekraïne komen hier niet alleen (in veel gevallen) met een mooi koppie en dito lijfje, maar ook verse oorlogstrauma's, mogelijk zitten er zelfs wat weduwes tussen. Als ze dan ook nog onder valse beloftes aan het werk zijn gegaan en wat Paul Witteman krijgen om vol te houden is dit gewoon foute boel.
Ik geloof hier niet veel van. Is overigens geen aanval op jou.
Er is een foto voor een Prada winkel en mevrouw heeft een designer tas YL in de hand🤔

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://kinky.nl/advertenties/9801210-amelia
Totale kosten (in euro)
250
A jessis "you took one for the team", ik had haar ook in het vizier, maar dat zweten is de afknapper der afknappers. Was het nog wel zelfmutilatie (dat is al erg genoeg) of zou het ook mishandeling kunnen zijn (striemen op plekken waar ze zelf niet makkelijk bij kan, zoals rug)

Nee, de littekens zijn op haar bovenbenen. 100% zelf aangebracht.

Ik was de eerste dag al langs geweest en heb bewust er niet over geschreven door sommige van deze factoren. Ze gaf eerst aan vrij kort te blijven, dus dan is er nog minder reden om te schrijven. Als het dan overwaait, blijft het beperkt, maar aangezien er toch over geschreven is, reageer ik maar.

Ze ziet er wel leuk uit, maar 'model-looks' is overdreven. Gewoon een leuke meid. Opgespoten lippen, bolle blauwe ogen, voller gezicht. Lichaam ook wat aan de grote en zachte kant en niet al te strak of gevormd. Heeft een paar tattoos en wat littekens op haar benen.

Ze was bij mij lief en aardig. Ik herken het verstrooide gedrag niet helemaal, maar bij mij was ze dan ook niet onder de invloed. Haar verhaal was vrij duidelijk; ze is enorm liefhebber van geld en luxe. Veel LV producten, dure cosmetica etc. Vandaar dat haar andere bestemmingen ook Dubai, Monaco etc. zijn. Bij mij was ze wel 'vers' en was er geen vervelend geurtje te ontdekken, maar zag ik haar ook geen moment de douche instappen. Het grootste punt is dat ze 18 is. Op zich mag je dat werk dan doen, dus geen probleem. Alleen weet ik dat er veel mannen hier geilen op de combinatie zo jong mogelijk + niet helemaal stabiel/ervaren, dit draadje zal daar waarschijnlijk alleen aan bijdragen omdat dat soort klanten nu beter vertegenwoordigd zijn. Vandaar dat ik in eerste instantie niet schreef.

Wat dat betreft zal je dat altijd hebben bij dames die veel afspraken krijgen. Goede reviews leiden vaak dan ook tot teleurstellingen door de grote influx aan bezoekers. Het zal eerder daar mee te maken hebben dan misstanden.

Terug
Bovenaan Onderaan