Recensie Ami en Emily, Aarschotstraat 170 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vervelend is dat je buiten moet staan wachten. Gisteren nog gelukt voor een uurtje :) maar ook na 20 min wachten wat nog meevalt. Marktverstoring? Is wel iets van. Het is alsof je in een fastfood gaat voor uitgebreid diner. Tegelijk weten we allemaal hoe het bij de meesten er aan toegaat als je gaat voor 10-15 minuten: ondermaatse service. OK, niet bij Emily maar dan heb je zoiets van : dit wil ik wel voor een uur ook.
Emily is gewoon veel te goed. Mochten alle dames zo zijn, had je dit probleem niet. Maar qua prijs/kwaliteit, is ze gewoon ver boven de standaard.
Dus ja....
Vervelend is dat je buiten moet staan wachten. Gisteren nog gelukt voor een uurtje :) maar ook na 20 min wachten wat nog meevalt. Marktverstoring? Is wel iets van. Het is alsof je in een fastfood gaat voor uitgebreid diner. Tegelijk weten we allemaal hoe het bij de meesten er aan toegaat als je gaat voor 10-15 minuten: ondermaatse service. OK, niet bij Emily maar dan heb je zoiets van : dit wil ik wel voor een uur ook.

Meestal bij haar zelfs langer dan een uur moeten wachten. Zelfs eens 2 uur en langer geweten. Ongelooflijk bij haar! Dus ja al haar klanten verstoren dan de markt. Haar clienteel bestaat voornamelijk uit 50 60 plus. Die hebben vaak meer tijd en geld dus nja


Dat is haar enige maar supergrote nadeel, zelfs bij een afspraak, moet je vaak nog (u)ur(en) staan wachten als je pech hebt. Ze kijkt er niet naar.

Dus ja dat is vervelend. Niet iedereen gaat dit ervoor over hebben. Maar ja de buts met de buil zeker. ze is nu sowieso een maand in vakantie.

Ik ga hiervoor geen ster afnemen, alles draait om omzet te maken. En dit doet ze met brio. Democratische prijzen en goede service. Ami was nog net iets beter en iets meer mijn type. Maar ze is helaas gestopt
 
Laatst bewerkt:
Spijtig dat amy gestopt is,gaf wel goede service ,heb haar al een hele tijd niet meer gezien
Hey
Ze is blijkbaar terug. Nog altijd ok, maar vroeger was ze beter.

Misschien omdat ik Emily intussen gewend ben geraakt.

Emily geeft net iets betere service en eerlijke tijd. Ik ben voor dezelfde service bij Amy 40 euro meer kwijt dan bij Emily. Maar ok.

Amy is dan weer iets beter bedeeld qua vrouwelijke proporties.

Emily is meer toegankelijk, minder zakelijk ook.

Emily is dan ook nooit vrij terwijl Amy vaker beschikbaar is.

Hierboven zei ik nog dat Amy beter was dan Emily. Maar nu ze er niet is, denk ik er blijkbaar anders over.

In elk geval @Mrsanchez Amy is terug op 170.
 
Hey
Ze is blijkbaar terug. Nog altijd ok, maar vroeger was ze beter.

Misschien omdat ik Emily intussen gewend ben geraakt.

Emily geeft net iets betere service en eerlijke tijd. Ik ben voor dezelfde service bij Amy 40 euro meer kwijt dan bij Emily. Maar ok.

Amy is dan weer iets beter bedeeld qua vrouwelijke proporties.

Emily is meer toegankelijk, minder zakelijk ook.

Emily is dan ook nooit vrij terwijl Amy vaker beschikbaar is.

Hierboven zei ik nog dat Amy beter was dan Emily. Maar nu ze er niet is, denk ik er blijkbaar anders over.

In elk geval @Mrsanchez Amy is terug op 170.
Bedankt om mij te verwittigen ,ik ga haar volgende week proberen een bezoekje te brengen
 
ok dus als ik het goed voor heb is Amy de zwarharige die vaak een bikini aan heeft met pantermotief en de plaats links heeft maar meestal niet voor haar raam staat maar eeder recht voor de deur....
 
Laatst bewerkt:
ok dus als ik het goed voor heb is Amy de zwarharige die vaak een bikini aan heeft met pantermotief en de plaats links heeft maar meestal niet voor haar raam staan maar eeder recht voor de deur....
Ja dat is me ook al opgevallen. Geen idee. Waarom ze dit doet. 😅

Ik heb er nu wel persoonlijk een boontje voor want denk niet dat ze echt bij de meeste mannen zo in de smaak zal vallen. Eerder net gemiddeld. Maar ok....

Vind wel jammer dat ze niet de tijd geeft. Een kwartier is gemiddeld 10 minuten bij haar. Het is echt meer fabriekswerk aan de lopende band bij haar. Waardoor Emily mijn voorkeur krijgt.

Als dit niet zo was dan zag Amy mij veel meer verschijnen. Maar voel me altijd klein tikkeltje bekocht, ook al is haar service eigenlijk heel goed. Mss is ze zich er niet van bewust en wat onzeker. En natuurlijk time is money. Dat snap ik wel. Elke minuut dat ze niet in haar raam staat, kan ze een klantje mislopen. Maar toch nu kom ik persoonlijk minder. Dus weet niet of dat altijd slim is. Mensen die terug komen, dat wil je toch.

Emily heeft veel meer persoonlijkheid op dat vlak. Benieuwd wanneer ze terug komt.

Besluit: Amy is wel een uitstekend alternatief als Emily bezet zou zijn. Maar Mella van 204 is ook wel een aanrader.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan