Recensie Ami, Utrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Link naar advertentie
https://thatasiangirl.nl/intro/
Onlangs nog een 4e date gehad met deze jonge mooie studente en er geen moment spijt van gehad. De 'Banquet & Nectar Sweets' vloog voorbij.

In 1 woord heerlijk als je van jong, mooi, beetje geeky 🥰, slank, Chinees en vooral lekker knuffeligzacht houdt.

Dure date, maar omgerekend per uur valt het nog best mee en rekening houdend met de positive side effects in de dagen na de date... een schijntje 😍🥰🤩😋

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Link naar advertentie
https://thatasiangirl.nl/intro/
Ami is een mooie jonge studente met Aziatische roots die ik er deze keer nog veel mooier vond uitzien dan de vorige keer dat ik met haar gedate had.

Ze was mijn Sinterklaascadeautje (dat ik dan zelf wel heb moeten bekostigen 🤪). Ze verdween heel even naar de badkamer, maar kwam terug ingepakt in mooie witte lingerie met de borstjes en de billen bloot. Het cadeau heb ik dan langzaam uitgepakt

Mooie zwarte lange haren, zijdezachte huid en een prachtig lijf. Het leek wel of ze heel ietsje was aangekomen, ik heb heerlijk van haar mooie curves kunnen genieten.

Dit was alweer de vijfde keer dat ik met haar afsprak. Het geeft iets vertrouwds, de seks en het knuffelen was weer heerlijk. Waren er maar meer studentes die hetzelfde als Ami doen, lekker een paar uurtjes genieten.

Deze keer een wat eenvoudigere kamer uitgekozen, maar wel met een zachte canapé om te gebruiken naast het comfortabele kingsize bed 😋🤪😅😉 en natuurlijk een bubbelbad om lekker met zijn tweetjes onder water ondeugend te doen.

Ami is pas weer in 2026 te boeken en dat wordt dan meteen een van mijn voornemens voor het nieuwe jaar.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan