Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die side effects van zo'n GFE date is het geld echt waard! Ik weet precies wat je bedoelt. Omdat het juist zo verslavend is, probeer ik dit soort dates echt te beperken maar wat een mooie chick is deze Ami
Ami is een mooie jonge studente met Aziatische roots die ik er deze keer nog veel mooier vond uitzien dan de vorige keer dat ik met haar gedate had.
Ze was mijn Sinterklaascadeautje (dat ik dan zelf wel heb moeten bekostigen ). Ze verdween heel even naar de badkamer, maar kwam terug ingepakt in mooie witte lingerie met de borstjes en de billen bloot. Het cadeau heb ik dan langzaam uitgepakt
Mooie zwarte lange haren, zijdezachte huid en een prachtig lijf. Het leek wel of ze heel ietsje was aangekomen, ik heb heerlijk van haar mooie curves kunnen genieten.
Dit was alweer de vijfde keer dat ik met haar afsprak. Het geeft iets vertrouwds, de seks en het knuffelen was weer heerlijk. Waren er maar meer studentes die hetzelfde als Ami doen, lekker een paar uurtjes genieten.
Deze keer een wat eenvoudigere kamer uitgekozen, maar wel met een zachte canapé om te gebruiken naast het comfortabele kingsize bed en natuurlijk een bubbelbad om lekker met zijn tweetjes onder water ondeugend te doen.
Ami is pas weer in 2026 te boeken en dat wordt dan meteen een van mijn voornemens voor het nieuwe jaar.