Recensie Amira, Antwerpen, Schippersstraat 35/2 4,43 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het zijn GEEN zussen, o.a. aan het einde van de dag gaat Beatrice altijd samen meteen andere DVP samen naar huis, niet met Amira
Dat wil natuurlijk totaal niets zeggen. Ik ken meer (zogenaamde) zussen en goede vriendinnen die niet samen naar huis gaan. Met wie ze wel of niet naar huis gaan hangt veel meer af van wie er bij hun in de buurt woont, of waar ze mee samen wonen.
 
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bekijk ze dan maar eens goed
Ik heb Amira al zeker goed bekeken, zelfs meer als bekeken ...en al verschillende keren..
En persoonlijk vind ik Amira superknap , haar borsten zijn gewoonweg zalig om met te spelen, te knuffelen, aan die heerlijke tepeltjes te zuigen en nog vele andere perverse dingen dat ik er graag mee doe.
Dat Amira een toppertje is, geef ik je 100% gelijk.
Maar het is geen zus van Beatrice, ofwel hadden ze dezelfde postbode daar in Roemenië...;)
 
Ik ken meer (zogenaamde) zussen.
Wat zijn zogenaamde zussen. Dat zijn toch simpele bla-bla-bla-bl-bla-verhaaltjes.
Ik zeg maar wat ze tegen mij vertelde. En als je goed kijkt ben ik zeker dat het zussen zijn
Bij mijn bezoek (wat heeft ze flinke lekkere tieten) vertelde ze, dat ze GEEN zussen zijn. Ook geen (half)nichtjes.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Amira bezocht en viel eigenlijk wel tegen. Eerste contact was wel goed en ze praat heel vlot, ik dacht yes komt goed. Maar dan begon ze te vragen om meer geld omdat we al veel hadden gebabbeld en dat wel van de tijd ging. Pijpen vond ik wel heel lekker, maar neuken was niets. Doggy ging ze helemaal plat liggen dat ik niet aan haar lekkere borsten kon komen. Dan maar laten afwerken met pijpen. Jammer maar het zal bij dez ene keer blijven. Trouwens, ze doet niet aan tongzoenen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Aan de deur gevraagd voor pzc en beffen ze zijn beide aanbod gekomen maar het beffen liet ze niet lang toe .Ontop liet ze hem er niet helemaal in schuiven maar ze kijkt u wel aan ,Bij de andere standjes kwamen er vingers aan te pas.Bij doggy deed ze niet actief mee . eens binnen stelde ze me op mijn gemak en ze is mooi om naar te kijken. Haar huid voelt ruw aan ik heb liever iets gelijk Claudia lekker zacht .
 
Vriend van mij is er geweest, hij schrijft echter niet en was teleurgesteld over de service en haar manier v sfeer maken.

Ik vond haar al niet aantrekkelijk , laat staan een leuke uitstraling hebben dus mij ziet ze niet binnen komen.
 
Gisteren ben ik voor de eerste keer bij Amira binnen gestapt. Wat een kanjer! Ik vind haar één van de mooiste meiden waarmee ik ooit heb geneukt. Het is een klein pagadderke, amper 1m50, maar met die lederen high heel kniebotten en dat kontje en die fameuze tieten waan je je in één of ander kinky sprookje. Ze is best een beetje verlegen maar eigenlijk heel chill en grappig in de omgang. Je zou het niet zeggen met die killer blik van haar. Tijdens het reguliere verkenningsrondje bespeurde ik al snel een halve glimlach op haar gezicht en dan wist ik dat ons ice queen toch minder stoer was dan ze deed uitschijnen. Voor mijn ervaring sluit ik me aan bij de eerste positieve posts over haar. In dat gezever van recent hierboven kan ik me niet vinden.

Ze liet zich super lekker in doggy nemen terwijl ze je met die zwoele blik van haar blijft aankijken in de spiegelwand. Ik twijfelde tussen Maissa en haar maar heb mijn keuze zeker niet beklaagd. Geen gezaag over extra geld, proper en hygiënisch, bloedmooi en een correcte service in een aangename kamer. Ik verwacht wel dat eens ze het geld heeft geroken ze haar diensten ook wel zal diversifiëren. Ze lijkt me het stille ambitieuze type... 😉
 
Deze week bezocht. De looks kon ik zeker smaken, super lekker lichaam en mooie ogen en lach, vriendelijk ook wel, maar de service was weliswaar correct maar zeker niet van die aard dat ik zou terugkeren. Na pijpen en amazone kwam tijdens doggy de vraag "you think you can finish in 5 minutes" en dat is toch wel een afknapper qua klantenbinding :-(
 
Deze week bezocht. De looks kon ik zeker smaken, super lekker lichaam en mooie ogen en lach, vriendelijk ook wel, maar de service was weliswaar correct maar zeker niet van die aard dat ik zou terugkeren. Na pijpen en amazone kwam tijdens doggy de vraag "you think you can finish in 5 minutes" en dat is toch wel een afknapper qua klantenbinding :-(
Nog wat oefenen mijne beste vriend. 😜
 
Ik ben er vandaag geweest, omdat de dame die ik daar bezoek al weg was.

Ze zat een beetje ongeïnteresseerd op haar telefoon achter het raam, maar toen ik vertraagde voor haar raam kon er wel een kleine glimlach af. Iemand anders werd verder wandelen gestuurd, ik zocht hier ff 35/2 dagshift op en zag toch wat positieve punten. Mijn kans maar gewaagd. Normaal geef ik 100 uit aan m'n vaste madam, maar ik dacht voor 50 kan er niet veel misgaan.

Eens boven na wat grapjes op de trap leek ze heel relaxed. Ik vroeg haar of ze haar botjes ook kon uitdoen, omdat dat m'n ding zo niet is zei ze, waarom koop je je eigen niet wat extra tijd? Dan kunnen we alles relaxed doen. Ik twijfelde eerst, maar ze zei het op zo'n kalme manier, en ze zou ook verder niet aangedrongen hebben denk ik als ik het aanbod afsloeg. Maar ik ben er toch op ingegaan. Dat vond ze leuk.

Ik mocht me uitgebreid wassen (kwam net van een vliegtuig of twee), en zij deed dat ook. Wat volgde was een heel aangename sessie waarbij ze heel attent probeerde uit te zoeken naar wat ik graag heb, en ze deed dat dan ook heel goed. Lang gespeeld vooraf, lekker gepijpt, ze is met haar lekkere poes op m'n gezicht komen zitten en genoot wel van wat geile minimalistische dominantie. Ik vond het heel geil en het maakte me heel opgewonden. Daarna mocht ik haar nemen hoe ik wou maar ik moest haar wel even doggy nemen, want ze wou voelen hoe dat was met mij, en ik mocht nog niet klaarkomen. Dat heeft ze een paar keer herhaald, nog niet klaarkomen, ik wil nog spelen, waardoor er helemaal geen tijdsdruk was, al had ik eigenlijk al 3 keer kunnen klaarkomen (al 5 dagen m'n beste vriend geen hand gegeven of vriendinnetjes over de vloer gekregen).

Daarna was het dan toch niet meer te houden, en ik mocht kiezen hoe ik het zou afmaken. Plat op d'r buik, wat poppers in de neus en ik kon geweldig komen probone style.

Ik vind het een heel geile meid, en belangrijk, veel respect naar de klant toe en heel vriendelijk. Ook een leuk praatje achteraf, waar ze zei niet iedereen te kunnen behagen. Da's normaal zei ik, maar bij mij heeft ze dat wel gedaan.

A+ Voor mij, goede ervaring, en ik denk dat ik wel weer eens bij haar naar binnen ga. Ze kent m'n kinks nu al een beetje, en ze beloofde daar volgende keer automatisch op in te gaan.

Het ga je goed, Amira!
 
Ik ben er vandaag geweest, omdat de dame die ik daar bezoek al weg was.

Ze zat een beetje ongeïnteresseerd op haar telefoon achter het raam, maar toen ik vertraagde voor haar raam kon er wel een kleine glimlach af. Iemand anders werd verder wandelen gestuurd, ik zocht hier ff 35/2 dagshift op en zag toch wat positieve punten. Mijn kans maar gewaagd. Normaal geef ik 100 uit aan m'n vaste madam, maar ik dacht voor 50 kan er niet veel misgaan.

Eens boven na wat grapjes op de trap leek ze heel relaxed. Ik vroeg haar of ze haar botjes ook kon uitdoen, omdat dat m'n ding zo niet is zei ze, waarom koop je je eigen niet wat extra tijd? Dan kunnen we alles relaxed doen. Ik twijfelde eerst, maar ze zei het op zo'n kalme manier, en ze zou ook verder niet aangedrongen hebben denk ik als ik het aanbod afsloeg. Maar ik ben er toch op ingegaan. Dat vond ze leuk.

Ik mocht me uitgebreid wassen (kwam net van een vliegtuig of twee), en zij deed dat ook. Wat volgde was een heel aangename sessie waarbij ze heel attent probeerde uit te zoeken naar wat ik graag heb, en ze deed dat dan ook heel goed. Lang gespeeld vooraf, lekker gepijpt, ze is met haar lekkere poes op m'n gezicht komen zitten en genoot wel van wat geile minimalistische dominantie. Ik vond het heel geil en het maakte me heel opgewonden. Daarna mocht ik haar nemen hoe ik wou maar ik moest haar wel even doggy nemen, want ze wou voelen hoe dat was met mij, en ik mocht nog niet klaarkomen. Dat heeft ze een paar keer herhaald, nog niet klaarkomen, ik wil nog spelen, waardoor er helemaal geen tijdsdruk was, al had ik eigenlijk al 3 keer kunnen klaarkomen (al 5 dagen m'n beste vriend geen hand gegeven of vriendinnetjes over de vloer gekregen).

Daarna was het dan toch niet meer te houden, en ik mocht kiezen hoe ik het zou afmaken. Plat op d'r buik, wat poppers in de neus en ik kon geweldig komen probone style.

Ik vind het een heel geile meid, en belangrijk, veel respect naar de klant toe en heel vriendelijk. Ook een leuk praatje achteraf, waar ze zei niet iedereen te kunnen behagen. Da's normaal zei ik, maar bij mij heeft ze dat wel gedaan.

A+ Voor mij, goede ervaring, en ik denk dat ik wel weer eens bij haar naar binnen ga. Ze kent m'n kinks nu al een beetje, en ze beloofde daar volgende keer automatisch op in te gaan.

Het ga je goed, Amira!
bij mij ontvangt ze niet meer voor 50 blijkbaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan