- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Biseks
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 20
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/6743891-amira-ts
- Totale kosten (in euro)
- 250
Op aanraden van Carolina heb ik Amira bezocht. Geen gebruikelijke stap voor mij, maar haar enthousiasme en referentie trok me over de lijn. Amira ontvangt (momenteel) in een keurig appartement in Rotterdam Noord. Wel fijn om de de Rotterdamse regio eens op een plek te zijn waar je niet over je schouder hoeft te kijken. Het appcontact is laagdrempelig en betrouwbaar.
De foto's kloppen volledig en er is ook niet gephotoshopt of overdreven aan afmetingen. Ook wel eens verfrissend.
Ze is zachtaardig en vriendelijk en stelt je uitgebreid op je gemak. De verleiding tot een trio is groot, maar die heb ik weten te weerstaan. Ze is vrij groot, voor een (TS) latina, maar niet bedreigend. Ze is veelzijdig en lijkt makkelijk te switchen tussen dominant en onderdanig; je kunt het rustig samen met haar uitvinden. Er is geen haast bij en er wordt uitgebreid tijd en aandacht geboden aan de betere passionele sex. Ik vind het moeilijk om hier de details van te beschrijven, maar de ervaring was uitmuntend. Ik heb het gevoel dat hier nog heel veel meer te ontdekken valt, je kunt alle kanten met haar op in ieder geval.
Voor mij was dit een eerste keer en ik ben er nog wat beduusd van. Het is mijn indruk dat ook de ervaren bezoeker hier zijn lol op kan, er is genoeg voor iedereen. Deze dame kent weinig tot geen grenzen.
De foto's kloppen volledig en er is ook niet gephotoshopt of overdreven aan afmetingen. Ook wel eens verfrissend.
Ze is zachtaardig en vriendelijk en stelt je uitgebreid op je gemak. De verleiding tot een trio is groot, maar die heb ik weten te weerstaan. Ze is vrij groot, voor een (TS) latina, maar niet bedreigend. Ze is veelzijdig en lijkt makkelijk te switchen tussen dominant en onderdanig; je kunt het rustig samen met haar uitvinden. Er is geen haast bij en er wordt uitgebreid tijd en aandacht geboden aan de betere passionele sex. Ik vind het moeilijk om hier de details van te beschrijven, maar de ervaring was uitmuntend. Ik heb het gevoel dat hier nog heel veel meer te ontdekken valt, je kunt alle kanten met haar op in ieder geval.
Voor mij was dit een eerste keer en ik ben er nog wat beduusd van. Het is mijn indruk dat ook de ervaren bezoeker hier zijn lol op kan, er is genoeg voor iedereen. Deze dame kent weinig tot geen grenzen.