Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@jatsee Ik heb het ook niet zelf gezien, maar niet lang geleden schreef hier ook iemand dat La Vie en Rose weer open was. Ik heb het nu niet teruggezocht maar ik neem aan dat het in Amsterdam Algemeen stond.

Edit:
Toch even teruggezocht en het stond in bericht #2954 van 13 juni. Op een zaterdagavond schreef die man, dus misschien is het maar beperkt weer open. Succes!

Laatst bewerkt:
@jatsee Ik heb het ook niet zelf gezien, maar niet lang geleden schreef hier ook iemand dat La Vie en Rose weer open was. Ik heb het nu niet teruggezocht maar ik neem aan dat het in Amsterdam Algemeen stond.

Edit:
Toch even teruggezocht en het stond in bericht #2954 van 13 juni. Op een zaterdagavond schreef die man, dus misschien is het maar beperkt weer open. Succes!
Ik heb vorige week woensdag overdag gekeken. La Vie zelf was potdicht maar aan enkele ramen was er weer "leven" in te zien.

Inderdaad nu een paar keer gechecked voor de volledigheid (overdag en 's avonds). Helaas vrijwel niks te vinden, maar het gebied is wel open. Misschien na verloop van tijd dat het weer aantrekt, maar ik vrees dat dit eerder zal leiden tot het permanent van de hand doen van de ramen daar. Zou me niets verbazen als dat altijd al het plan is geweest van de gemeente.

De vraag is of er nog een vergunning voor die panden is om daar DVP te huizen. Die vergunningen zijn geld waard. Er wordt wel een naam en tel gegeven, dus ik denk dat er nog een vergunning voor bestaat.

Terug
Bovenaan Onderaan