Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik was vandaag nog in Amsterdam effe rondje wallen gelopen het is echt weer een dooie boel herinner me nog de 1e lockdown was helemaal een nachtmerrie wel begrepen dat omikron variant waarschijnlijk minder ziekenhuis opnames leid maar wel besmettelijker is en boosteren dan nu maar wel hopen dat deze ellendige lockdown niet te lang duurt
 
vanmiddag even langs de Ruysdaelkade gereden, ongeveer de helft van de ramen bezet, viel me niet tegen. Wel behoorlijk druk met wandelaars.
Zag in ieder geval 2 meiden die ik vorige week nog in Antwerpen zag staan. De andere dames komen hopelijk ook snel weer tevoorschijn
 
Iemand een idee hoe de bezetting op de Wallen was vandaag?

Kan me voorstellen dat dat nog wat tijd nodig heeft als veel dames in hun thuisland waren tijdens de lockdown. Per slot van rekening werd gisteren rond 19 uur 's avonds pas bekend dat de boel vandaag vanaf de vroege ochtend weer open mocht.
 
Ik was rond 14:00 op de wallen en dacht dat nog steeds alles in lockdown was. Wel waren nu alle gordijnen dicht maar ik zag geen enkele dame. Na wat heen en weer te lopen zag ik 2 dames in de Oude Kennissteeg, 1 dame bij de Old Sailor en 1 Dame in de Stoofsteeg. Oudezijds was vrijwel leeg. Toen ben ik even op de Ruysdaelkade wezen kijken waar wel meer dames te zien waren. Ik zag ook behoorlijk wat wandelaars. Ik herkende alleen Monica, en haar vriendin op 125. Er zitten wellicht ook wat dames uit andere shifts(nacht) of andere buurten (singel), maar ik herkende ze niet. Ik denk dat de grote bubs nog moet tergkomen uit het thuisland.
 
Vandaag eerst op de rdk geweest. Redelijk aanbod, maar werd hem niet.
Daarna op de wallen geweest, maar daar was haast niets.
In het Singelgebied bijna niets, maar Cassandra en Yvonne deden mij wel iets.
Cassandra meer het mooie poppetje, maar Yvonne leek me spannender en daar naar binnen geweest.
Het was weer eens lekkere sex.
Voor herhaling vatbaar.
Ik ben vandaag lekker beziggeweest.
 
Hoi @muis was alexandra/nicole der ? Bimbo look echt een lekker wijf.
welk raam nr staat ze normaal gesproken, weet van 1 bimbo die volgens mij Nicole heet, maar die stond de laatste weken voor de lockdown niet meer op de RDK maar was verhuisd naar de Stoofsteeg op nr 8. Zag haar overigens niet staan op de RDK Zaterdagmiddag.
 
Toch wel raar he....in Den Haag explodeert het forum zo'n beetje en hier staan 4 posts waaruit blijkt dat er bv op de Wallen bijna nog geen dames staan als ik het goed begrijp.

Nou werd ook vrijdag avond pas bekend dat het een dag later weer mocht, maar hoe kan het dan zo zijn dat dames die in hun thuisland zijn wel binnen 24 uur naar Den Haag weten te komen terwijl dat in Amsterdam niet zo is?

Nou weet ik wel dat een paar Haagse dames tijdelijk in Antwerpen gewerkt hebben dus dan ben je snel weer terug, dus misschien geldt dat in mindere mate voor de dames die in Amsterdam werken??

En in de Doublet gaan die Hagenezen gewoon 3 rijen dik voor het raam van een dame staan wachten tot hun voorganger klaar is....hoeveel toeristen er soms ook liepen, dat soort toestanden heb ik in Amsterdam echt nog nooit meegemaakt....iemand is wel eens bezet, maar een half uurtje later staat ze dan gewoon vrij.
 
Nou, om eerlijk te zijn....ik vind het aanbod in Den Haag lang niet altijd de moeite waard.

Er staan gemiddeld een paar dames die ik ok vind en een hoop matigheid er om heen. In de Geleen meer mijn types, dan in de Doublet.

Wat ik een voordeel vind zijn de prijzen, maar het aanbod van het SKW vind ik veel beter.

In Amsterdam staan er altijd wel 5-8 dames die ik bovengemiddeld vind, alleen zitten daar altijd wel types tussen die je 100-150 voor 20 minuten uit de broekzak proberen te kloppen. Dat is minder.

Maar dat er bv in de zomer veel volk wandelt en relatief weinig mannen ook echt naar binnen gaan vind ik fijner dan de spitsuur verhalen die ik nu over de Doublet hoor, waar 25 dames continu bezet zijn terwijl er rijtjes voor de deur ontstaan.

A'dam moet een beetje op gang komen en de dames moeten je niet al te veel bedonderen, dan is het aanbod soms kwalitatief beter dan in Den Haag.

Wat wel veel beter is: De enorme hoeveelheid schrijvers op het forum over Den Haag, daarbij vergeleken is A'dam echt een lachertje, maar ik denk dat dat ook komt doordat we het beste prive-ontvangst aanbod hebben en A'dam een onbetaalbare woningen/toerisme stad is geworden. Dat zijn geen mensen die hier op het forum gaan schrijven.
 
Het is toch logisch dat het nog rustig is op de wallen, de dames daar zijn n.l. afhankelijk van de toeristen, lokale wandelaars vermijden het gebied sinds jaren.
Er is toch geen toerist die naar Amsterdam komt nu alle museums, restaurants en kroegen nog gesloten zijn.
 
Ik heb laatst een docu gezien, waarin een DvP van de wallen vertelde dat het aantal toeristen die zij binnenkrijgt minimaal is.

Soort van kijken kijken niet kopen gedrag, dat niet zal veranderen nu de wallen ook gedomineerd wordt door kaaswinkeltjes en allerlei andere "hippe" nietszeggende shops wat weer een heel ander soort toerist aantrekt.

Ik hoop dat dit zal veranderen, de parameters echter staan er zeer slecht voor.
 
Toeristen blijven thuis, zakenreizigers zijn er bijna niet alles gaat via het beeldscherm en de evenementen zijn voorlopig allemaal geannuleerd, de sterren staan behoorlijk ongunstig voor de Wallen..
Daarnaast hebben de dames door hun hoge tarieven en magere service het voor de lokale wandelaars nou niet echt bepaald aantrekkelijk gemaakt de laatste jaren.
 
Het is toch logisch dat het nog rustig is op de wallen, de dames daar zijn n.l. afhankelijk van de toeristen, lokale wandelaars vermijden het gebied sinds jaren.
Er is toch geen toerist die naar Amsterdam komt nu alle museums, restaurants en kroegen nog gesloten zijn.
Deels waar, maar normaal gesproken spreken best veel wandelaars op de Wallen Nederlands hoor.
En ben zelf bv ook een lokale wandelaar.
 
Ik heb laatst een docu gezien, waarin een DvP van de wallen vertelde dat het aantal toeristen die zij binnenkrijgt minimaal is.

Soort van kijken kijken niet kopen gedrag, dat niet zal veranderen nu de wallen ook gedomineerd wordt door kaaswinkeltjes en allerlei andere "hippe" nietszeggende shops wat weer een heel ander soort toerist aantrekt.

Ik hoop dat dit zal veranderen, de parameters echter staan er zeer slecht voor.
Ik denk dat er veel toeristen alleen kijken en toch deels lokale wandelaars binnen gaan, maar dat Amsterdam zo bevolkt wordt door BN'ers etc die in de te dure huizen wonen dat dat niet de mannen zijn die hier meestal schrijven.

En zo ontstaat de rare situatie dat het lijkt alsof Den Haag de wandel hoofdstad van Nederland is, terwijl het aanbod van dames op de Wallen eigenlijk prima is.

Alleen zou de standaard ook gewoon 50€ moeten zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan