Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zojuist op de RDK gewandeld. De bezetting was optimaal. Bijna alle ramen waren bezet, nog nooit meegemaakt. Zelfs dames die normaal in de avond/nacht werken zag ik nu overdag staan.
Dan moet ik ook een keer overdag gaan.
Helaas ben ik wel meer een avondwandelaar en ik houd van de typische red light sfeer die je overdag niet zal hebben.
De afgelopen zomer was het aanbod in Amsterdam sowieso uit de kunst.
Heb daar vele keigoede sessies mogen beleven.
 
Zojuist in Amsterdam geweest en een leuke dame bezocht op de Oude Nieuwstraat. Ben haar naam vergeten en weet ook niet precies op welk nummer ze stond, 22 R misschien? Het is een Bulgaarse dame die voorheen in Alkmaar heeft gewerkt, zo tussen de 30 - 40 en gemakkelijk herkenbaar aan haar buikcorrectie, donker haar. Ook haar borsten hebben werk gehad. Wie kan mij vertellen welke dame dit is en op welk adres zij werkzaam is. Dan voeg ik een recensie toe. Was een leuke dame met goede inzet.
Maria, 35 uit Alkmaar (Bulgaars) tattoo op onderbuik en een trampstamp op onderrug, navelpiercing, siliconen borsten. Leuke en gezellige meid, dito service. Is in Januari weer terug, zit altijd in het rijtje rond 26.
 
Ik was voor 12 uur op de RDK en bijna alle ramen waren bezet.
Nadat ik bij Monika geweest was zag ik haar buurvrouw Alina, die erg mager is en dat wond me erg op.
Kan iemand me iets over haar vertellen?
Ook Sabrina, een nederlandse (zou je niet zeggen) met alles erop en eraan op 123 links in het gangetje deed mijn broekje bollen
 
Ik was tussen de middag even op bezoek bij een makker die pal naast Emilly woont bij hoek Bloedstraat en we liepen naar het DHL postagentschap een paar straten verderop om een pakje te bezorgen. Emilly had de gordijnen dicht, was dus druk. Ik heb haar nog helemaal nooit gezien als ik voorbijkwam (ik 'wandel' zelf al een poos niet meer). De andere ramen in de wijk waren veel dvp's te zien, dus weinigen waren druk bezet.
 
@Klomklommer; heb je deze dame gerecenseerd? Of is dat een ander, want ik zie blond haar?
Geblondeerd haar. Donker van nature. Het is niet dat ik haar al jaren ken dus ik weet niet hoe lang ze al blondeert. Ik heb inderdaad ook een recensie geschreven. Ze is in januari weer terug dus neem een kijkje om te verifiëren, zit altijd op hetzelfde rijtje in de oude nieuwstraat (rond 26)
 
vanmiddag naar amsterdam geweest. altyd gezellig. eerst op wallen gewandeld maar was nieuwsgierig wat rdk te bieden had. monica bezocht op de rdk. een toppertje. daarna terug naar de wallen voor 2de ronde. rond 4 uur bij een zogenaamde? russisch naar binnen gegaan op

Oudezijds Achterburgwal 40 2de kamer van links. erg mager meisje met donkere krullen.

ik was in de hal en moest meteen betalen 50 voor fuck suck 20m. ik dacht ok en gedaan. daarna voorstel trio met buurvrouw voor nog 50 euro voor 45min. dit afgeslagen. vervolgens naar haar kamer gegaan. mocht mijn broek niet uitdoen ivm corona…ik zei dit is bullshit. ze zei wedden voor 1000 euro! ik vroeg het geld terug en dat deed ze met een hatelijk gezicht. vertrokken met wat scheldwoorden naar mijn hoofd.
toch wel een smet op een leuke dag in de hoofdstad.
 
Ik vraag me wel af hoe dat technisch gezien zou worden uitgevoerd als 'wegens corona' iedereen zijn kleren daarbij strak aan zou moeten houden ;-) En mond dicht en handjes thuis natuurlijk, haha!
heb een keer een dame in Antwerpen geneukt terwijl ze haar mondkapje ophield afgelopen zomer... dat was geen succes :LOL:
 
vanmiddag naar amsterdam geweest. altyd gezellig. eerst op wallen gewandeld maar was nieuwsgierig wat rdk te bieden had. monica bezocht op de rdk. een toppertje. daarna terug naar de wallen voor 2de ronde. rond 4 uur bij een zogenaamde? russisch naar binnen gegaan op

Oudezijds Achterburgwal 40 2de kamer van links. erg mager meisje met donkere krullen.

ik was in de hal en moest meteen betalen 50 voor fuck suck 20m. ik dacht ok en gedaan. daarna voorstel trio met buurvrouw voor nog 50 euro voor 45min. dit afgeslagen. vervolgens naar haar kamer gegaan. mocht mijn broek niet uitdoen ivm corona…ik zei dit is bullshit. ze zei wedden voor 1000 euro! ik vroeg het geld terug en dat deed ze met een hatelijk gezicht. vertrokken met wat scheldwoorden naar mijn hoofd.
toch wel een smet op een leuke dag in de hoofdstad.
Maar als je je broek niet mocht uit doen was er toch uberhaupt niets mogelijk?!?

Of moest je hem naar beneden doen en om je enkels houden.....? Ik snap het even niet....
 
Vrij bizar ja.

Maar goed: Wanneer gingen de ramen eerder om 17 uur dicht? Pffff....
1630 weggegaan. deel vd dames stopte maar ook aardig deel was er nog. zag wel irritaties bij de dames. veel getik na 16uur en 2 daarvan vonden dat ik teveel rondjes liep….dat krijg je als je meerdere wipjes maakt op een dag.
 
Vrij bizar ja.

Maar goed: Wanneer gingen de ramen eerder om 17 uur dicht? Pffff....

Ja het is een vreemde situatie in deze tijd, waar ik ook sommige dingen niet zo kan begrijpen. Ik ga in tijden dat het kan wel eens overdag als ook in de avond. In die situatie klaagden de dames tegen mij alleen over minder klanten doordat er weinig toeristen waren. Was op veel momenten buiten niet zo te merken maar ok.
Nu ik de laatste 3 weken 3 keer overdag ben geweest zie ik wat zo veel mannen hier ook zeggen..veel vrouwen aanwezig en weinig die bezet zijn. Dat zeggen ze ook tegen me, dat het zo slecht met het aantal klanten is en veel gasten die proberen voor slechts 15 of 20 euro binnen te komen.
Aan de andere kant het verhaal van @ado hierboven dat die vrouw wil dat je je broek aan moet houden. Nou op je enkels dan. Vreemde ideeën hebben sommige dvp's denk ik dan.
 
Weet iemand of dame van kamer 4L (als ik zo op de plattegrond kijk) bij Stoofsteeg nog werkzaam is? Donker haar, klein, slank en volgens mij Russisch van afkomst.

Ik heb haar 1 keer gesproken dat was toen in augustus. Maar daarna ben ik niet meer naar de Wallen geweest, dus vandaar mijn vraag. Als iemand haar heeft bezocht laat dan ook je ervaring weten of ze goed is of niet.
 
@AmsterdamTheCity wordt veel gewisseld, weet wel dat er regelmatig een mooie Russische dame van rond de 25 in de middelste kamer zit op nr 4, onwijs knap, slank, heerlijk kontje, geblondeerd stijl haar en een grote tattoo op haar rug.
 
Woensdagmiddag even rondje Mokum gedaan. Op de wallen heel veel ramen bezet, in diverse pandjes die lange tijd dicht zijn geweest brandde het rode licht weer.
Veel nieuwe meiden, maar ook veel die gewisseld zijn van kamer.. maakt het er niet makkelijker op om bepaalde dames terug te vinden.

Sluitingstijd van 1700 wordt serieus genomen, tussen 16.30 and 16.45 waren de meeste dames al vertrokken.
 
klopt dat tussen de feestdagen veel dames weg zijn naar hun thuisland ,ben al dikwijls geweest in de week voor kerst dan zijn er vele ramen leeg ,zoja wat is de beste periode?
 
Ik loop zo in de buurt. Is dit de juiste plek om te vragen naar welke knappe dame de beste deepthroat behandeling biedt? Individuele recensies wel doorgelopen maar kom daar niet iets tegen.
 
Nieuwe wandelaar, nauw nieuw… eigenlijk heel oud. Maar al jaren naar een en de zelfde vrouw. Die er helaas mee is gestopt, sinds een paar dagen. Dus hup maar even aanmelden en op zoek gaan!! Ik de hoop dat jullie mijn er bij kunnen helpen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan