Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteravond nog even rondje gelopen. Om 21:00 ben ik bij dame en wordt de hele Oude Kennissteeg afgezet. Ik zag 4 politiemannen iemand die zich hevig verzette tegen de grond werken. Kom ik net naar buiten in een compleet lege OKS. Wilde nog even de nieuwe dames bestuderen maar dat heb ik maar achterwege gelaten.
 
Ja vroeger zat er op 6 onder, oude Nieuwstraat een zeer slanke leuke dame, naam kan ik even niet opkomen maar die is tijdens corona denk ik verdwenen. Dit was ook een vd weinige dames die tussen 5 en 8 s'avonds vaak nog aanwezig was
 
Ja @H87888 ik heb ook één keer van een dame in de middag gehoord dat ze tot 8 uur bleef werken, maar je kunt er van uitgaan dat je weinig te kiezen hebt op die tijdstippen. Wat de Wallen betreft is de bezetting overdag ook zeer weinig. Afgelopen woensdagavond werkten er wel veel dames vond ik.
 
Waarom zijn alle ramen in de Molensteeg eigenlijk al 3 weken leeg?

Of ligt dat aan het tijdstip waarop ik wandel (ergens tussen 23 en 1 uur vaak). Of is die straat, net als het St Annenkwartier, nu ook definitief dicht verklaard door de gemeente?
 
Niemand bekend met dame op rdk 127 rechts overdag?

 
Waarom zijn alle ramen in de Molensteeg eigenlijk al 3 weken leeg?

Of ligt dat aan het tijdstip waarop ik wandel (ergens tussen 23 en 1 uur vaak). Of is die straat, net als het St Annenkwartier, nu ook definitief dicht verklaard door de gemeente?
Sinds corona is het niet meer zoals het was. Overdag staan er ook maar een stuk of vijf dames.
 
Molensteeg is gewoon open, denk dat er gewoon te weinig dames zijn die er in de avond willen staan. Woensdagmiddag stonden er een paar meiden, Woensdag avond zag ik er maar 1 staan. Het hele wallengebied was maar zeer matig te noemen.
 
Trouwens over Molensteeg gesproken wie kent of heeft ervaring met die (denk ik) Oost Europese dame ze werkt alleen overdag. Als je van de OZA komt aangelopen staat ze meteen aan de rechterkant de eerste raam. Ze heeft een mooie en een goed gevulde achterwerk
 
Molensteeg is gewoon open, denk dat er gewoon te weinig dames zijn die er in de avond willen staan. Woensdagmiddag stonden er een paar meiden, Woensdag avond zag ik er maar 1 staan. Het hele wallengebied was maar zeer matig te noemen.
Ok duidelijk, maar dan is het op zijn minst opvallend dat er geen dames meer te vinden zijn die daar in de avond willen werken.
 
Liep vanavond voor de verandering over de Ruijsdaelkade.....ook maar 5 ramen bezet om een uur of 21.

En om eerlijk te zijn zou ik het alleen overwegen als zij mij 50€ betaalden.....ik werd er niet blij van. Gewoon vrouwen, maar eerder onder- dan bovengemiddeld, zeker als je zag wat er in de cafe's daaromheen op het terras zat.
 
Gisteravond voor het eerst sinds tijden weer een keer even rondje gedaan op de wallen.. was erg druk met vooral toeristen en nogal wat meer 'vage' types/straatdealertjes dan voor corona. Aanbod was niet meer dan middelmatig kon er niet echt blij van worden ook al omdat ik wellicht tegen beter weten in hoopte op een terugkeer van Agniezka (OZA 72) maar raam was niet eens bezet door andere dame. Had geen zin om nog een rondje te doen om evt andere dames te spotten en maar snel doorgelopen naar Singelgebied omdat ik wist dat m'n toppertje er een keer 's avonds was.
 
Na lang de wandel schoenen uit gedaan te hebben is gaan kijken in amsterdam dit weekend. Overdag zeer weinig tot niks te beleven maar in de avond werd het gelukkig drukker. Helaas is de sfeer vergeleken voor corona drastisch veranderd. Meer dealers en over het algemeen helaas een veel grimmiger sfeertje. Qua dames moet ik zeggen dat het een overspoeling leek aan geblondeerde petite zonnenbank meisjes.. vroeger was het wat diverser voor mijn idee. Ik denk dat ik het wallengebied definitief vaarwel zeg en me ga focussen op Alkmaar / Den Haag en de spuistraat.

Overigens viel me in de avond shift wel een dame op met bordje Holland op monnikensteeg 1 iemand een idee of hier al reviews over zijn? Zij wekte zeker mijn interesse.

The Fishermen
 
harde tik op het raam, deur open: "you go free!... gratis!... serieus!"

iemand dit wel eens gehad? krijg dit gister te horen van de shemale (denk ik) in bloedstraat 3-1 (benieuwd of iemand haar naam weet, het was laat op een woensdagmiddag). Ik ging ervan uit dat het een scam is en dus waarschijnlijk niet "serieus gratis" zou zijn dus ik liep verder maar ik ben wel benieuwd. Is dit een scam? of ben ik dom geweest?
 
Terug
Bovenaan Onderaan