Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja de standaardtarief is ook 50 voor P en 100 N…maar er zijn ook wel een aantal dames die meer vragen hoor voor alleen P of N. Ik schreef idd 'allemaal' maar dat was mijn fout, ik bedoelde een aantal dames. Je hebt ook goeie en eerlijke dames tussen zitten en zijn niet allemaal hetzelfde.

En ja ik ben altijd vriendelijk en beleefd naar mensen toe, zo ben ik en mensen die mij kennen weten dat ook. Dus het ligt zeker niet aan mijn houding en ook zeker niet aan mijn uitstraling. Maar er zitten gewoon een aantal dames bij die arrogant overkomen en gewoon een ongevoelig hart hebben, een geen geweten hebben en klanten willen oplichten en liegen en niet weten hoe je vriendelijk met mensen moet omgaan etc en dan in de avond gewoon rustig kunnen slapen. En dat maakt mij zo woest en frustrerend. Je bent vriendelijk en respectvol en dan krijg je een verkeerde houding terug. Ik hou daar gewoon niet van, dat gaat er bij mij gewoon niet in.

Ik heb de afgelopen keren gewoon slechte dingen meegemaakt dat ik het allemaal niet meer zo vertrouw om een dame te bezoeken. Ik kan het hier allemaal wel vertellen maar dat is te veel en te lang om op te schrijven.
Maar ik weet in ieder geval dat ik niet fout zit en dat mijn houding goed is. Er zijn mensen die zeggen over mij dat ik een te goed mens bent, dus ja…het ligt echt niet aan mij.
 
Vooral Oks is soms echt een ramp, veelste hoge prijzen. Zonder schaamte vroeg een dame 250 voor een wip van 20 minuten. Waarom? Omdat ik p + n + meer standjes wou dan één.. want dat is ook een dingetje; meestal mag je maar één standje. Dus ben ik gelijk verder gelopen. Den Haag blijft toch mijn favoriete raambuurt en dan heb ik voornamelijk over de Geleenstraat.
 
Ja Oudekennissteeg vragen een aantal dames echt te veel, maar ook bij Oudezijds Achterburgwal gelijk links als je van de Oudekennissteeg komt en aan de overkant daar vragen de meeste dames ook allemaal te veel. Dan praat je idd over 200, 250, 300 en zelfs eentje die tegen mij zei 500 en dan ook allemaal wat jij zegt 'zonder schaamte'.

Het gekke is gewoon dat ze voor elk 'dingetje' zoals jij zegt er een prijskaartje aan hangt, borsten aanraken 50 erbij, bh eraf ook weer 50 erbij, meerdere standjes ook weer wat erbij, om alleen binnen te komen zonder iets te doen vragen sommigen al 50, gewoon allemaal 'zonder schaamte' alsof het de normaalste zaak van de wereld is. En dat zijn 'kleine dingen' en dat gaat echt veelste ver dat ze daar ook extra geld voor vragen. Als je pzc of beffen, rimmen, zoenen of andere dingen wilt doen dan snap ik wel dat je meer moet betalen. Maar om die 'kleine dingetjes' al extra geld betalen dat gaat voor mij echt te ver.

Daarom mogen ze van mij de wallen sluiten, laat die geldwolven maar gewoon hard werken in een magazijn of kfc inplaats van veel geld willen verdienen voor weinig doen. Laat ze maar voelen.
 
@AmsterdamTheCity Je schrijft het wat hard maar je hebt wel gelijk vind ik over die prijzen. Het is echt belachelijk 200 of nog meer voor een kwartiertje. Mijn idee is, als je een paar dames kent waar je al een lange tijd vaste klant van bent, dan kun je nog wat leuks krijgen voor een redelijke prijs. Als je nieuwe dames zoekt kun je de Wallen beter links laten liggen tenzij je miljonair bent.
 
Ik heb het meegemaakt dat ik savonds bij mijn vaste dame op de de Oudezijds was en zij tegen mij zei: " vind je het goed om weg te gaan, want er willen 2 toeristen naar binnen voor 250€ de man. Dan betalen zij ook meteen voor jou." En ze kwam terug met 10 briefjes van 50 euro. Ik kreeg ze zelfs even in mijn hand. Ik wist niet wat ik zag . Ik heb haar uiteindelijk wel wat geld gegeven maar kreeg flinke "korting". Toen ik naar buiten stapte zag ik 2 Engelse kerels van middelbare leeftijd staan.
 
Laatst bewerkt:
dit filmpje al een keer eerder gezien erotisch centrum in bijv een buitenwijk geloof ik niet in. als we pech hebben zullen er wel een flink aantal ramen dicht gaan. in Arnhem zou er ook een eroscentrum komen als alternatief voor het spijkerkwartier maar nooit gekomen en ook nog steeds geen nieuw zandpad na het sluiten van de boten in 2013
Als die kamerverhuurders ermee op houden en hun panden verkopen dan houdt het vanzelf op.
En veel wat ernog zit kan niet thuis werken want geen vergunning.
 
Ik heb het meegemaakt dat ik savonds bij mijn vaste dame op de de Oudezijds was en zij tegen mij zei: " vind je het goed om weg te gaan, want er willen 2 toeristen naar binnen voor 250€ de man. Dan betalen zij ook meteen voor jou." En ze kwam terug met 10 briefjes van 50 euro. Ik kreeg ze zelfs even in mijn hand. Ik wist niet wat ik zag . Ik heb haar uiteindelijk wel wat geld gegeven maar kreeg flinke "korting". Toen ik naar buiten stapte zag ik 2 Engelse kerels van middelbare leeftijd staan.
Wij doorgewinterde wandelaars trappen er natuurlijk niet in, maar kom je uit het buitenland, en mag je dan een keer over de wereldberoemde wallen wandelen dan heb je natuurlijk weinig vergelijkingsmateriaal. Voor een goed verdienende Brit is 250 Euro prima te doen.

Dat de dames hierop inspelen is begrijpelijk, als zelfstandig ondernemers doen de dames het prima door de hoogst mogelijke opbrengst binnen te harken. De slimmere dames weten ook dat de lokale man dit er nooit voor over zou hebben, daarom vertel ik altijd luid en duidelijk dat ik uit Amsterdam kom, kan meestal wel voor 50 a 100 euro terecht. Aan mij is nog nooit 250 gevraagd, maar goed misschien zie ik er te armoedig uit 😝
 
En het begon allemaal met het Project 1012
tja dat was een doorslaand succes...

lees net dat de gemeente 8 locaties aan het onderzoeken is en later dit jaar een beslissing wordt genomen over waar het nieuwe erotisch centrum komt te staan, ze schrijven dat dit gebouwd wordt om de druk op de Wallen te verlichten, zou dit betekenen dat een deel van de Wallen blijft bestaan?

Toch lijkt het me redelijk kansloos, Amsterdam kennende zal je er niet kunnen parkeren, moet het vanwege een compromis met de buurt om 10 uur sluiten, geen toerist gaat met de tram of op een deelfiets naar een buitengebied. Gevolg te weinig aanloop, dames verdwijnen, einde verhaal.

Primair lijken veel bezoekers van de dames op de Wallen vooral impuls kopers, ze zijn in Amsterdam, drank/drugs volop beschikbaar, en vervolgens staan bloedmooie vrouwen in hun ondergoed achter het raam naar je te zwaaien of je even binnen wilt komen... nou ga er maar aanstaan, voordat je het weet loop je achter je piemel aan. Toch een ander verhaal als dat je eerst een half uur in de tram moet gaan zitten.
 
Ook Den haag heeft het er jaren over gesproken om de Geleen en Doubletstraat te verhuizen naar de Binckhorst paar maanden geleden kwamen ze er mee aan dat daar een streep door is gezet verhuizing Binckhorst gaat definitief niet door wel onderzoeken ze of de Doubletstraat naar de Geleenstraat kan veerhuizen zal nog lang duren
 
Of ze gaan onderzoeken of de Haagse straten samengevoegd kunnen worden is onduidelijk en er komt natuurlijk ook een nieuwe gemeenteraad
 
Moest Za'dag avond in het centrum zijn, en rond 2200 liep ik even de Oudezijds op... ben gelijk omgekeerd, alsof Corona nooit bestaan heeft, letterlijk vol van raam tot gracht, allemaal toeristen schuifelende langs de ramen...op alle hoeken stonden "crowd managers" en van o.a. de Stoofsteeg hadden ze eenrichtingsverkeer gemaakt om zo waarschijnlijk nog voor enige doorstroming te zorgen.
Had wel zin om even te relaxen, maar zo hoeft het van mij niet
 
Paar weken geleden in de avond weer eens een sentimental journey gemaakt in het Wallengebied. In het St. Annenkwartier is er sinds de sluiting op 30 juni '21 nog niet veel veranderd, gordijnen of rolluiken voor de meeste ramen. In de passage La Vie (en Rose) een paar meisjes. In de Croque Madame tegenover de Trompettersteeg kun je een kaastostie eten en oude herinneringen ophalen. De afdakjes boven de eerste kamers van de Dollebegijnsteeg (mooie naam!) zijn er nog, de vroegere muurschilderingen helaas niet meer. De dames in de overige straten van het Wallengebied kunnen mij eerlijk gezegd niet erg bekoren, meer professionals en veel te duur. Het is ook niet makkelijk daar als bezienswaardigheid tussen vaak dronken, stonede en fotograferende toeristen te staan. Hier moet je ballen hebben zei een DVP me in een ver verleden toen je daar nog redelijk ongestoord naar binnen kon. In de Haagse straten had ik veel meer succes, zelfs in de goedkope Doubie. Anders is de Ruysdaelkade een beter alternatief. Vind je niet direct een dame van je keuze, meerdere malen terugkomen.
 
@Rondjegdp77 Je omschrijft het goed, maar inderdaad het is vooral oude herinneringen ophalen. Het hele Wallengebied is naar de klote geholpen, overdag staat meer dan de helft van de kamers leeg en in de avond kom je nergens langs door al die toeristen. En iets handhaven? Ik zie vaak alleen een enkele motorsmeris rondrijden en nergens iets aan doen. En vrijdag en zaterdag zetten ze hekken neer waar het te druk is, en krijg je een grote bek als je vraagt waarom je nergens doormag. Allemaal door die tyfustoeristen. Ik ga alleen nog buiten het weekend om, maar als ik terugdenk aan de tijd van 1990 tot 2005 ongeveer dan denk ik, was het nog maar zo. Toen had je 2/3 miljoen toeristen per jaar, en vlak voor Corona 18/20 miljoen. En het is nu al weer net zo erg. Die gasten gedragen zich of ze een kaartje voor een pretpark hebben gekocht. Echt geen lol meer aan, en er veranderd niets!
 
Let op ik ga in herhaling treden . Maar ik moet het wederom weer kwijt .

Zoals eerder aangegeven geboren Amsterdammer. Woon op 8 minuten van de wallen. Maar ga steevast iedere week naar de Doubletstraat. Toch vandaag maar weer eens naar m'n "eigen" buurt. Jongens wat een blamage !! Amsterdam staat bekend om de hoeren maar Jezus Christus. Het is gewoon bagger bagger bagger. Singel gebied wallen gebied alles. Als je lekker gemasseerd wilt worden en gepijpt worden zonder condoom voor 50 euro . Is dit ondenkbaar. Iets wat in de Doubletstraat bij bijna alle dames kan voor die prijs.

Los van de prijs en de kwaliteitsverhouding is het aanbod in dames ook vreselijk achteruit gegaan. Echte echte toppers valt ook wel mee. En de kamers zijn ook niet allemaal meer heel proper. Lang verhaal kort. Amsterdamse hoeren buurten is een drama ! Leuk als je uit Australië komt en hele dag heb lopen blowen en met een weddenschap een dame bezoekt en er dan de hele avond om kan lachen. Ouderwetse Amsterdamse hoerenlopers zullen binnen 2 jaar zijn uitgestorven
 
De prijzen die de dames vragen bij de Wallen is een blamage en dan zijn sommige dames niet eens zo knap. Maar er zitten wel echt een aantal dames tussen die boven het gemiddelde zijn qua looks (in de avond meestal). Ik vind de meeste dames er veel beter uit zien dan de dames in de Doubletstraat…het niveau in de Doubletstraat is best laag en het is ook de goedkoopste raamprostitutie in NL, wat eerst een standaardtarief was van 25 eu en toen 30 en dan 35, dus dan is het ook niet zo vreemd dat er voor 50 eu meer mogelijk is dan alleen p+n. Maar ik ben het met jou eens dat de hoeren buurten in Amsterdam een drama is, in ieder geval de Wallen voor mij dan.
 
Zou de Wallen nu de duurste raambuurt ter wereld zijn??
de Wallen zijn wel duur aan het worden. echter de duurste raamdames kun je vinden in Hamburg (Herbertstrasse)
Moet zeggen de vrouwen in de Herbertstrasse zijn wel vele malen lekkerder dan de gemiddelde in A'dam, en ook nog eens allemaal Duits en tussen de 20 en 25 jaar oud.
 
de Wallen zijn wel duur aan het worden. echter de duurste raamdames kun je vinden in Hamburg (Herbertstrasse)
Moet zeggen de vrouwen in de Herbertstrasse zijn wel vele malen lekkerder dan de gemiddelde in A'dam, en ook nog eens allemaal Duits en tussen de 20 en 25 jaar oud.
Ah oke, wat vragen de dames daar dan? Tussen de 20 en 25 jaar is ook het beste voor mij, want ik behoor tot die leeftijdscategorie👌🏽
 
Ah oke, wat vragen de dames daar dan? Tussen de 20 en 25 jaar is ook het beste voor mij, want ik behoor tot die leeftijdscategorie👌🏽
je kunt de kamer op vanaf 70 euro, maar daar krijg je eigenlijk helemaal niets voor...
reken maar op minimaal 100 voor P (en dan houden ze nog de kleertjes aan)
vanaf 150 en meer begint het pas ergens op te lijken, ze zijn allemaal getraind in upselling, beloven veel maar doen weinig.

Maar och jee, ik begin altijd spontaan te kwijlen als ik in deze straat loop :rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan