Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben niet zo van het Oudekerksplein, maar op 16k3 (rechter) staat Patricia.
Ze zegt braziliaans te zijn en ze ziet er lekker uit.
Ze beloofde veel, maar ik twijfel omdat er veel tmm zitten.
Wie heeft ervaring met haar?
 
Ja het verbaast mij ook wel hoor @knightrider dat het tot zo laat duurt dat het een beetje goed bezet is. Als ik in de avond daar ben is het steeds na 21.30 en dan is het wel aardig goede bezetting. Maar wat je zegt, met toeristen is het weer gekkenhuis. Zelfs 2 of 3 weken terug op maandagmiddag nog enorme groepen. Denk dat ze alles in willen halen van de tijden met Coronaregels.
 
Ik ben overigens een van de weinigen die het prima vind al dat toerisme. Ik wandel graag door volle straten, vind dat het wel sfeer brengt. En omdat ze vooral kijken is het ook niet zo dat er rijen bij dames ontstaan oid.

Een ander voordeel: Als een dame wat praat tegen een groepje toeristen of iemand uitscheld of naar een ander lonkt, kan ik haar wat objectiever observeren. Ben zelf niet graag her focus-punt, tot ik toehap.
Ik bekijk liever een beetje vanuit de anonimiteit ipv eindeloos vaak oog-contact te maken bij het langs lopen.

Maar pas weer open vanaf 21 uur a 21.30 uur vind ik wat laat voor de start van de avond-shift.
 
Vanavond heb ik een dame gesproken die werkzaam is bij Oude Nieuwstraat kamer nummer 6-A-B-C? Ze heeft een kamer boven, je moet een trapje op in ieder geval. Ze vertelde dat ze half Russisch is en half Grieks, ze heeft bruin haar en wel wat vollere lichaam, volle kont😋. Heeft iemand ervaring met haar? Ze doet alleen p+n normaal zei ze.
 

Eindelijk! Veel jongeren van mijn leeftijd hangen vaak bij de wallen, om drugs te dealen, mensen lastig te vallen om aan geld te komen, intimideren, straatroven, en ga zo maar door. Ik ben wel blij dat ze dit hebben aangepakt. Want ik word af en toe wel eens aangesproken of lang aangekeken dat ik het gevoel hebt dat ze mij willen beroven of what ever. En dat is heel vervelend.
 

Eindelijk! Veel jongeren van mijn leeftijd hangen vaak bij de wallen, om drugs te dealen, mensen lastig te vallen om aan geld te komen, intimideren, straatroven, en ga zo maar door. Ik ben wel blij dat ze dit hebben aangepakt. Want ik word af en toe wel eens aangesproken of lang aangekeken dat ik het gevoel hebt dat ze mij willen beroven of what ever. En dat is heel vervelend.
De grap met die zogenaamde dealertjes op de Wallen is dat ze helemaal geen echte drugs verkopen, maar paracetamol, hondenbrokken, tomaten loof en waspoeder. Wel voor iets hogere prijzen dan in de supermarkt. Best slim voor het gemiddelde bontkraagje: de klanten zijn niet in een positie om te klagen en komen er bovendien meestal te laat achter. En de politie kan het nep dealertje niet oppakken omdat hij geen drugs in zijn bezit heeft. De ware VOC mentaliteit.
 
Oeroud. Mijn vader vertelde me ooit dat in de jaren zestig van de vorige eeuw al aangestampte konijnenkeutels als "prima libanon" werden verkocht aan onder meer hongerige Duitsers.

Toen kon je voor het gebruik van hennepproducten nog (drie maanden) celstraf krijgen, Zoals, zo herinnerde hij zich, de dichter / schrijver Simon Vinkenoog overkwam.

De ellende begon in Wallenstein toen de tamelijk zuivere opium (waar je in principe best oud mee kunt worden) uit de Chinese gelegenheden als zwaar versneden heroïne (ja, met onder meer waspoeder) de straat veroverde. En toen moesten de "crack" en de "crystal meth" - en veel meer - nog komen ...

De heroïne kwam, mijn vader ging. Maar het belazeren was en is Wallenstein eigen: echt niet alleen door "met siliconen versneden" dames-popjes die hun toeristendiensten verkopen alsof die het (veel te) hoge geldbedrag ècht waard zijn.
 
ik hoorde pas ook op tv dat ze willen gaan proberen om in de toekomst geen toeristen meer toe te laten tot coffeeshops. dat word dan waarschijnlijk weer een nieuwe business voor de dealers op de wallen
 
ja ze denken op het stadshuis dat door het voor toeristen onmogelijk te maken om legaal hun joint te kopen het probleem zichzelf oplost :ROFLMAO:
 
Ze is inderdaad gestopt heeft ze mij laten weten.

Helaas....... doodzonde. 😭😭
Wat Jammer! Ik was een van haar eerste klanten ruim 15 jaar geleden. Helaas was ze al snel erg druk bezet en dus niet makkelijk meer te bezoeken. Was graag weer eens naar haar toe gegaan. Wellicht komt ze toch wel weer terug. Je weet het maar nooit.
 
Vanavond heb ik een dame gesproken die werkzaam is bij Oude Nieuwstraat kamer nummer 6-A-B-C? Ze heeft een kamer boven, je moet een trapje op in ieder geval. Ze vertelde dat ze half Russisch is en half Grieks, ze heeft bruin haar en wel wat vollere lichaam, volle kont😋. Heeft iemand ervaring met haar? Ze doet alleen p+n normaal zei ze.
Dat zou wellicht Helene kunnen zijn geweest. Is zo'n 12 jaar geleden begonnen. Heb haar tot een kleine 10 jaar geleden regelmatig bezocht. Daarna beetje uit het zicht verloren en veel minder gewandeld in het Amsterdamse. Lange dame, heerlijke grote kont en grote borsten. Beweerde destijds half Frans en half Grieks te zijn. Geruchten gingen dat ze eigenlijk Albanees was. Tot enkele jaren geleden werd ze nog op het H-forum beschreven. Dit was een top dame!
 
Laatst bewerkt:
Nu we toch oude toppers aan het bespreken zijn hier... Heeft iemand Russische Lena ooit nog gespot? Zo'n 12 jaar geleden is ze begonnen in het Singelgebied. erg mooie blonde Russische dame, eind 40 inmiddels. Ze zat in de ONS opwisselenmde kamers, later aan het Singel.
 
Vanavond heb ik een dame gesproken die werkzaam is bij Oude Nieuwstraat kamer nummer 6-A-B-C? Ze heeft een kamer boven, je moet een trapje op in ieder geval. Ze vertelde dat ze half Russisch is en half Grieks, ze heeft bruin haar en wel wat vollere lichaam, volle kont😋. Heeft iemand ervaring met haar? Ze doet alleen p+n normaal zei ze.
Dat is Helene, leuke meid. Zit iets Frans in, spreekt ze ook vloeibaar. Volgens mij werkt ze iets van 5-6 avonden in de week daarboven vanaf een uur of 8 tot diep in de nacht.
Goede keuze voor een knuffelsexbezoekje. Hoewel ik niet weet of ze nog wel knuffelt, ben er heel lang geleden een paar keer geweest.
Ik geef haar een 8
 
Terug
Bovenaan Onderaan