Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo wie heeft onlangs nicole/alexandra nog gesignaleerd bij de ruysdelkade ? Heb zin om haar weer eens te bezoeken. Ik ben vorige maand op de kade geweest haar niet gezien weer. Ik tref haar vaker niet dan wel
 
Na ruim 2 jaar de Wallen bezocht. Midden op de middag, heerlijk weer maar relatief uitgestorven: op OZA 3 dames, Molensteeg 2 dames, Oudekennissteeg 2 dames, Stoofsteeg 2 dames, Kerkplein 2 dames, Betlahemsteeg 1 dame en in voormalig LV&R 3 dames. In Alkmaar staan er evenveel op een gemiddelde middag en is over het algemeen goedkoper. Niet al te veel toeristen en alleen Old Sailor prima bezet. Aan het eind van de middag nog een rondje maken maar terras is op dit moment beter..
 
Ik ben in geen jaren meer op de wallen geweest. De laatste keer in iedergeval voor Corona. Het was tjokvol toeristen en weinig dames. Veel kamers waren leeg en dicht. Er hing geen leuke sfeer. De toeristen verpesten het voor de goedwillende wandelaar. En een deel van de wallen/grachten lag open. Ben er weer snel weggegaan en tot op de dag van vandaag niet meer terug gekomen.
Vraag me af hoe het nu is?
 
De grachten zijn nog steeds open, voor een nat pak.
De straten zijn weer dicht.
De toeristen zijn er nog steeds, overdag valt mee, maar s'avonds in grote aantallen.
Dames in de ochtend weinig, na de middag komen er meer, maar de bulk komt pas s'avonds om de inmiddels dronken (niet allemaal) toeristen te plukken.
 
Gistermiddag op de kade geweest, een petite naar eigen zeggen, Spaanse, inderdaad mooi zuidelijk uiterlijk, bezocht, op nr 141 onder linker raam.
Echt een treatment ondergaan welke erg goed bevallen is, liefst vandaan gelijk voor 2e keer...
Trouwens een erg sportieve body, bij navraag deed ze ook veel aan fitness sport, wat je ook erg duidelijk gelijk ziet, naam ben ik even kwijt, wie heeft dr naam, nog niet bij de recensies kunnen terugvinden...
 
Voor het eerst naar Amsterdam gegaan gisteren, aangekomen rond 18 uur en ni veel dames gespot op de wallen. Maar tegen 20 uur waren er al wat meer. Volk da daar was ni normaal. In de zijstraten zat toch ook schoon volk. Heeft er ook iemand ervaring met die bananenbar?
Ik ga zeker nog eens terug en overweeg om eens binnen te gaan. Het singelgebied en de Ruysdaelkade niet gevonden of misschien wist ik het niet.
 
De Ruysdaelkade zonder Valentina is niet meer wat het was. Wat zou ik toch veel over hebben om weer bij haar naar binnen te lopen. Zij is verreweg de allerbeste die ik ooit heb gehad. Ik ben blij dat ik er vaak ben geweest maar wat zou ik blij zijn als zij weer terug komt.
Iemand die weet wanneer en of Valentina terug komt?
 
Een dvp had het over ene Colombiaans Naomi die op de Ruysdaelkade werkt. Zou omgebouwd kunnen zijn van man naar vrouw (wist ze niet zeker). Dame met flinke (plastic) curves, werkt op de Ruydsdaelkade en zou tijdens de lockdown in Antwerpen gewerkt hebben. Iemand enig idee? Heb even gezocht op het forum maar kon niks vinden.
 
Nee Valentina stond altijd in de nachtploeg naast die koffieshop links van de trap beneden
ze heeft jaren in Utrecht aan het Zandpad gestaan, na de sluiting is ze op de Ruysdaelkade terecht gekomen, zat altijd eerste raam naast de Coffee shop, nr 141.
Kans is groot dat ze gestopt is, of zoals vele dames hun carrière afsluiten ergens in een club aan het werk is. Als ik haar tegenkom zal ik het delen op het forum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan