Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is ook zo, zolang er mannen zijn die dit willen betalen kan ik de dames geen ongelijk geven. Maar ik begin er niet aan en daarom kom ik ook nooit meer op de Wallen. Ik heb de gouden tijd nog meegemaakt en koester daar mooie herinneringen aan. Maar voor mij zijn de Wallen voltooid verleden tijd en ik zal er geen traan om laten als het ooit dicht zou gaan.
 
pijpen en neuken voor 50 euro in de avond op de wallen. er is een lid die mij probeert te overtuigen dat dit mogelijk is in de avond... lol ik durf 1000 euro te wedden bij geen enkele meid die 7+ uitziet dit lukt
 
Liep gister avond (20.30-21.00) over de wallen.
En wat rustig kwa dames maar wat veel toeristen :(
Like 20/35 kamers bezet ?.

3 dames aangesproken, 1tje vroeg 50 voor ontspanning massage en dan extra er allemaal bij dus zkr de 100 zoals hier boven gemeld.
En er was een trio mogelijk met 2 jonge dames 25/30 a 100 per 20 min. Maar vraag me oprecht wat je er voor krijgt. Een blowjob was mogelijk maar de rest werd vrij geheimzinnig over gedaan.
 
Werkt Monica op de Spuistraat eigenlijk nog? Eerder dit jaar meerdere malen langs haar raam gelopen en ondanks dat haar naambordje er hing niet gezien. Waarschijnlijk net met een klant bezig. Maar de laatste 2 of 3 keer dat ik over de Spuistraat liep zag ik naar naambordje niet eens meer hangen.

En op de Oudezijds Achterburgwal, ergens tussen De Boomsteeg en The Old Sailor zie ik vaak een Latina milf type in spijkerbroek. Lacht altijd lief als ik langs loop. Weet iemand wie dit is en of ze een goede service biedt?
 
Hallo wandelaars, ik zag gisteren op de Ruysdaelkade dat er ook nog een paar ramen waren bij nummer 199/201. Dat heb ik tot nu toe nog nooit geweten. Zijn er meer mannen die dat nog niet wisten? Ik ben niet zo vaak op de RDK geweest maar vond het echt vreemd dat ik dit nog nooit geweten heb. Ik ben niet binnen geweest, had geen geld en tijd genoeg helaas ☹
 
Hallo mede wandelaars ik en een maat willen vanavond naar Amsterdam het redlight district/ de wallen/mogelijk andere ramen in de stad?, het is onze eerste keer dat we het in Amsterdam gaan bezoeken met een doel, lees helaas slechte verhalen erover? Heeft iemand goeie tips, alles is welkom we komen uit Gelderland dus is wel een stukje rijden voor ons, en willen niet van een koude kermis thuis komen, en hadden wel zoiets van als het niks is kunnen we nog langs den haag eventueel, maar alle tips zijn welkom, goeie parkeer plek ook enzo een prive bericht is ook welkom
 
Hallo mede wandelaars ik en een maat willen vanavond naar Amsterdam het redlight district/ de wallen/mogelijk andere ramen in de stad?, het is onze eerste keer dat we het in Amsterdam gaan bezoeken met een doel, lees helaas slechte verhalen erover? Heeft iemand goeie tips, alles is welkom we komen uit Gelderland dus is wel een stukje rijden voor ons, en willen niet van een koude kermis thuis komen, en hadden wel zoiets van als het niks is kunnen we nog langs den haag eventueel, maar alle tips zijn welkom, goeie parkeer plek ook enzo een prive bericht is ook welkom
je hebt ramen in het singelgebied (centrum) en de ruylsdaelkade (oud zuid) parkeren Amsterdam duur tip parkeer op station Amsterdam Sloterdijk niet door rijden naar slagboom gewoon als je op terrein komt auto parkeren dat is in het weekend gratis dan met trein naar centrum en raak zien te scoren Singelgebied latina,s dames wallen toeristisch sta je vaak met 10 minuten weer buiten.
 
Hallo mede wandelaars ik en een maat willen vanavond naar Amsterdam het redlight district/ de wallen/mogelijk andere ramen in de stad?, het is onze eerste keer dat we het in Amsterdam gaan bezoeken met een doel, lees helaas slechte verhalen erover? Heeft iemand goeie tips, alles is welkom we komen uit Gelderland dus is wel een stukje rijden voor ons, en willen niet van een koude kermis thuis komen, en hadden wel zoiets van als het niks is kunnen we nog langs den haag eventueel, maar alle tips zijn welkom, goeie parkeer plek ook enzo een prive bericht is ook welkom
Ben al een tijdje niet op de wallen geweest, maar persoonlijk, zou ik niet meer voor Amsterdam kiezen, te veel een toeristen ding geworden met slechte service en dito prijzen.
 
Iemand bekend de de lange slanke donker harige, ietwat oosters aandoende, op zaterdag middag staand op Ruysdealkade 131 meest rechtse raam? Draagt zwarte monokinini
Vandaag was daar een oude bekende. Ongeveer 5 jaar geleden dat ze daar was. Lola met naambordje. Op 131R. Niets veranderd. Lang. Slank. Zwart lang haar. Flinke C. Nog steeds een lekker wijfie. Veel wandelaars zullen haar nog kennen. Blij dat ze terug is.
 
Nu we het toch over nr. 131 hebben; ik kwam voor Corona regelmatig bij blonde Christina die achter het middelste raam/deur stond. Iemand na Corona nog iets van haar vernomen, of weet iemand evt waar ze nu werkt ?
 
Iemand Nadia nog weleens gezien? Volle mature Marokkaanse. Vele jaren een vaste waarde op de kade. Het meeste recent op 141 be, do en zo. Ik heb haar na de lockdowns niet meer gezien.
 
Maybe an odd comment out of nowhere. I have a dark skin. More often than not, I have approached several windows only to be turned down without reason. Before I even get a chance to say hi. I can't help but feel it's because of the way I look. I'm curious what has your experience been?
 
Maybe an odd comment out of nowhere. I have a dark skin. More often than not, I have approached several windows only to be turned down without reason. Before I even get a chance to say hi. I can't help but feel it's because of the way I look. I'm curious what has your experience been?
I feel bad for you, I know what it is to be turned down at the window for several times. I have that experience in the streets at Den Haag/The Hague. And the most time that I've been turned down without a reason was at the red light districts in Antwerpen, that shit was crazy and I was shocked that it was so much because it was my first time over there. But not in Amsterdam, I'm from Amsterdam but the most girls over there don't turned me down, maybe 3 or 4 girls that I've been there they turned me down.

I have a dark skin to, but not black but brown. But I always have a feeling that they turned me down because of my dark skin color, and I'm talking about some of the girls in The Hague and Antwerpen. They already turned me down before I even get a chance to say something like you said, they shaking no with a arrogant face. But I'm young I'm in my mid 20s and I'm not bad looking, I get a lot of compliments that I look great and I dress good.

I just think that some girls from East-Europe don't have nothing with dark people. But the people that live in The Netherlands and borned here they treat us the same as white peoples, ofcourse not everybody because there are always people that don't like dark people. But the Netherland is a country with people from different countries, we have almost everything here. We are used to have and see peoples from different countries, so we don't discrimate. There are not a lot of black people in East-Europe, like we have in the Netherlands. So maybe they just don't have nothing with black people, and think we're inferior.

You know bro.. we as dark people al over the world always have problems with our skin color. That is common knowledge.
 
Terug
Bovenaan Onderaan