Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Laatste keer was ik klaar met deze toeristentrap. Aan de deur bij een dame pijpen + seks voor 50 euro afgesproken, eenmaal na de pijpbeurt was neuken 50 euro extra. Ik vroeg naar onze afspraak aan de deur en ze zei dat ze handseks bedoelde...

Zelfs als ultra ervaren wandelaar gebeurt dit af en toe, omdat het gewoon hele brutale oplichting is.
Vorige week toevallig precies hetzelfde meegemaakt bij de la vie. Zogenaamde Italiaanse milf 'Elektra' waar ik duidelijk heb gevraagd wat je voor 50,- krijgt. "Blowjob and sex". Ik nogmaals voor het overhandigen van het geld vragen of ik blowjob and fucking krijg? En dat wordt bevestigd.

Handen worden volledig ontsmet met een ruitenwis spray en bij het liggen gaat het bekende papiertje rondom je lul. Dan weet je al hoe laat het is, zeker als ze wat langer pijpt. Dan aangeven dat ik wil neuken en het verwacht verhaal begint "No, 50 is for blowjob hand sex, not blowjob and sex". Ondanks dat ik zelf met al mijn vragen vooraf het heb bevestigd, valt ze terug op dat onzin verhaal alsof ik achterlijk ben.

Voorzichtig bedachte scam, waar ik alleen maar met walging naar kan kijken. Maar wat kan je doen? Dat is het probleem met dit vak, je hebt geen enkele manier om je recht te halen. Maar als ik haar ooit lastig gevallen zou zien worden, zou ik mijn oogjes prima dichtknijpen en verder lopen.
 
de wallen zijn eenvoudig niet (meer) de place to be voor ons als ervaren wandelaars, wij weten waar we leukere dames met betere service tegen lagere kosten kunnen vinden.

De wallen draaien tegenwoordig alleen op de massa toeristen, je moet je voorstellen je komt uit bijvoorbeeld de VS, hebt nog nooit dames in lingerie achter het raam zien staan, je vindt het bloedgeil en je schroom/angst wordt overwonnen doordat je aardig in de olie bent na het zuipen met je maten of je bezoekje aan de bulldog, dan geeft je gewoon die 100 of 150 Euro uit, puur voor de ervaring.
En van dit soort toeristen lopen er zat rond, waarom denk je dat de meeste dames pas na 2200 uur beginnen? Voor die tijd lopen er nog teveel gezinnetjes en teveel nuchtere mannen rond. Ik zit het wel eens aan te kijken vanuit een van de kroegen op de OZ en in de loop van de avond hengelen de dames aardig wat mannen naar binnen, veel staan er binnen 10 minuten weer buiten waar hun vrienden ze met luid gejoel ontvangen.

Dat is de kern van het verhaal ja. Voor een Amerikaan is 150 ook nog steeds goedkoop omdat het in hun land volledig kut is. Het is daar extreem duur en vaak ook nog illegaal, dus een paar honderd stelt niet zo veel voor. Het is eigenlijk hetzelfde principe als de Amerikanen die in andere landen ook aankomen met hun fooi omdat het in hun eigen land zo verziekt is. Leuk voor de werkers, maar het verziekt wel de lokale cultuur.
 
Zelfs als ultra ervaren wandelaar gebeurt dit af en toe, omdat het gewoon hele brutale oplichting is.
Vorige week toevallig precies hetzelfde meegemaakt bij de la vie. Zogenaamde Italiaanse milf 'Elektra' waar ik duidelijk heb gevraagd wat je voor 50,- krijgt. "Blowjob and sex". Ik nogmaals voor het overhandigen van het geld vragen of ik blowjob and fucking krijg? En dat wordt bevestigd.

Ik had het ook meegemaakt in dat pand van La Vie. Denk dat de dames hier deze tactiek met elkaar hebben afgesproken.
 
Zelfs als ultra ervaren wandelaar gebeurt dit af en toe, omdat het gewoon hele brutale oplichting is.
Vorige week toevallig precies hetzelfde meegemaakt bij de la vie. Zogenaamde Italiaanse milf 'Elektra' waar ik duidelijk heb gevraagd wat je voor 50,- krijgt. "Blowjob and sex". Ik nogmaals voor het overhandigen van het geld vragen of ik blowjob and fucking krijg? En dat wordt bevestigd.

Handen worden volledig ontsmet met een ruitenwis spray en bij het liggen gaat het bekende papiertje rondom je lul. Dan weet je al hoe laat het is, zeker als ze wat langer pijpt. Dan aangeven dat ik wil neuken en het verwacht verhaal begint "No, 50 is for blowjob hand sex, not blowjob and sex". Ondanks dat ik zelf met al mijn vragen vooraf het heb bevestigd, valt ze terug op dat onzin verhaal alsof ik achterlijk ben.

Voorzichtig bedachte scam, waar ik alleen maar met walging naar kan kijken. Maar wat kan je doen? Dat is het probleem met dit vak, je hebt geen enkele manier om je recht te halen. Maar als ik haar ooit lastig gevallen zou zien worden, zou ik mijn oogjes prima dichtknijpen en verder lopen.
Geraffineerd....and sex klinkt als...anyways,.op de wallen word je dus als toerist in eigen land behandeld. Ik ben 5 jaar geleden vertrokken uit de 020 regio, en zal ook niet meer wederkeren, wat een zinkend schip is de wallen toch! Jammer want vroeger (toen er nog veel Thaise zaten) was het echt DE plek om te lopen....good ol'times which will never return.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag weer een poging gewaagd om Monika aan de Spuistraat tegen te komen, maar helaas, geen Monika. Ook haar naambordje hing er niet.

Ik dacht dat Donderdag haar vrije dag was..? Of begint ze pas later op de middag?
 
ik ga morgen voor het eerst naar amsterdam is het overal dat je word afgezet of zijn er ook nog goede adressen

Ligt eraan waar en wanneer (tijd).
En ook aan je ervaring tav raambezoeken.

(Late) avond en nacht op de wallen loop je het grootste risico op een miskleun.
RDK, Singel en Wallen overdag is prima te doen.
Reken wel op 100 euro voor P+N als je een goed uitziende dame wilt bezoeken.

Belangrijkste is denk ik: Bij twijfel niet doen.
Als de reactie van de dame of het gesprek aan deur je doet twijfelen dan is dat voor mij een indicatie van niet doen.
 
Heel erg gehoord dat je binnenkort niet meer met een brandstof auto Amsterdam in mag. Wel met een elektrische auto. Dus of je moet een elektrische auto aanschaffen om naar Amsterdam te gaan of met ov ik zeg voor de rijken is het geen probleem en derest van de mensen moeten dan maar met ov naar Amsterdam toe gaan als men dat wil.
 
oke dus beste gewoon rond de namiddag gaan. ben geen ervaren wandelaar ben 2maal in aken geweesd maar daar hout het ook wel op. bedankt voor de goede hulp

Namiddag moet dan ook echt namiddag zijn. De dagshift stopt rond 18h, de avonploeg zijn er zelden voor 21h dus zit een behoorlijk gat in de avond met lege ramen.
Afgelopen zondagmiddag had de stoofsteeg (helemaal achterin) een prima bezetting.
Bijna alle ramen bezet en dat is de laatste tijd wel eens minder geweest.
 
gewoon naar RDK gaan in de middag, grote kans op een leuke dame en zeker niet voor p+N voor 100 euro zoals de wallen. normaal tot goede snelle wip voor 50 euro

eerlijk gezegd overdag wallen is ook scam.
 
Ja, klopt. Maar af en toe neemt ze extra vrije dag, ze gaat tegenwoordig soms 's avonds ook door.
Weet je misschien hoe laat ze begint? Ik had vandaag de gelegenheid nog een poging te wagen (rond 12 uur) maar ze zat er weer niet.

Er zat trouwens op de hoek van de Oude Nieuwstraat en de Korte Korsjespoortsteeg een goed uitziende rijpe dame die gebaarde of ik binnen wilde komen. Ik heb haar voor vandaag vriendelijk bedankt, maar ben toch wel benieuwd of iemand haar kent en meer over haar kan vertellen..?
 
Heel erg gehoord dat je binnenkort niet meer met een brandstof auto Amsterdam in mag. Wel met een elektrische auto. Dus of je moet een elektrische auto aanschaffen om naar Amsterdam te gaan of met ov ik zeg voor de rijken is het geen probleem en derest van de mensen moeten dan maar met ov naar Amsterdam toe gaan als men dat wil.
Ik weet niet of dat al helemaal zeker is maar ik ga altijd al met het ov. Goed, de NS heeft regelmatig problemen maar als ik nog een auto had ging ik daar niet mee naar Amsterdam vanwege de parkeertarieven €7.50 per uur.
 
Een Latina dame op de Wallen gaf mij gisteren een bijzonder interessant inkijkje in de manier waarop Oost-Europese dames op de Wallen opereren en de 'gang van zaken' daaromheen.

Volgens haar worden de meeste Oost-Europese dames (en in het bijzonder de Roemeense dames) op de Wallen geronseld door wat we in Nederland een 'loverboy' zouden noemen. Volgens haar verloopt dit in grote lijnen als volgt:

- Roemeense dame (meestal uit een kleine stad of dorp) gaat studeren en op zichzelf wonen;
- Roemeense dame wordt op een gegeven moment benaderd door de 'loverboy'. Je kent waarschijnlijk het riedeltje: een aantrekkelijke 'badboy' palmt de dame in met aandacht en cadeaus ('een iPhone op de tweede date');
- Roemeense dame wordt overgehaald om mee te gaan naar Amsterdam om achter de ramen op de Wallen te gaan werken (volgens mij niet per se onder dwang, maar je zou dit gerust emotionele chantage kunnen noemen -- weet verder overigens niet of en in hoeverre haar 'winst' wordt afgestaan);
- Wellicht denk je nu van 'boeiend, dit is een bekend verhaal'. Nou, hier komt de uitsmijter: de meeste dames zullen (uiteraard) niet al te happig zijn om zich te prostitueren en zullen dus moeten worden overgehaald. De 'loverboy' doet dit door te beweren dat het 'fake sex' betreft;
- De dame zit daarna natuurlijk vol ongeloof: hoe kun je 'fake sex' hebben? Nou, ik geef de 'loverboy' gelijk: dat is mogelijk door de zeer robotische, beperkte en steriele dienstverlening door veel Oost-Europese dames op de Wallen. Dat heeft inderdaad weinig meer met seks te maken.

Het bovenstaande is natuurlijk wel het verhaal van een dame van plezier en die willen nogal eens overdrijven. Persoonlijk vind ik het echter een plausibel verhaal en ik wou het hier graag delen.
 
Inderdaad dom gelul van een concurrente. Service us al 20 jaar daarcslecht ongeacht de nationaliteit, puur op dat toeristen vaak 1 malige klanten zijn, hoeft een dame niet aan klantenbinding tecdoen, daarnaast zijn veel klanten onder invloed...
 
Hoe kan ze dit weten, de meeste latina's spreken niet veel Engels. Bovendien zijn de meeste latina's al wat ouder dus veel concurrentie van de jonge Oost-Europese dames. En uit een klein stadje of dorp, hoeveel spreken daar een andere taal. In dit wereldje is veel kinnesinne. De meesten die ik kende zeiden dat ieder meisje daar wel weet waar ze moeten zijn om veel geld te verdienen. Ze spraken gewoonlijk goed Engels en geen typen die door een loverboy ingepalmd worden. Daar hoef je ook niet lang te zoeken naar een DVP. Een busje hierheen kost ook niet veel. Met een flinke korrel zout nemen.
 
Vanmiddag (vrijdag) weer eens een wandeling gemaakt. Eerst op de Wallen, maar deze zijn voor mij definitief overleden. Ik heb de gouden jaren 90 hier meegemaakt, maar daar is bijna niets meer van over. De enkele commerciële moneymakers heb ik overgeslagen. Daarna door gelopen naar het Singelgebied, ik hoopte Eva uit de ONS 6 eens te kunnen pakken, maar daar liepen meer kerels op te loeren. Verder was het hier ook bedroevend rustig. Ik was er rond 1600 uur. Bijna ongepopt weer naar huis gegaan, tot ik langs Singel 73 liep, het onderste kelder raam. Een prachtige dame, ergens in de 40, zwart haar, midden Amerikaans, en een heerlijk kontje. Ik dacht dat ze Mari/Marie/ Maris is genaamd, maar weet dit niet zeker. Grote (vermoedelijk naturel) c of d cup. Wie kan mij uitsluitsel geven over welke dame dit was en wanneer ze werkt? Ik wil namelijk terug!! Als ik haar naam weet zal ik een recensie plaatsen.
 
Ik ben benieuwd of dit wel echt zal gebeuren.


ALs er een tijd is om dit doorgedrukt te krijgen dan is het nu wel.

Sinds half mei ook verboden te blowen op de wallen....Ik geloof dat het einde nu werkelijk weleens in het zicht kan zijn. Ik hoop dat ik het bij het verkeerde einde heb......
 
De Wallen is toch niets meer aan en de meeste dames zijn het ook niet waard om te bezoeken, de meeste recensies zijn niet positief.
Te hoge prijzen, slechte service, afspraken komen niet na, oplichting, liegen, er heerst veel bedrog en hebzucht.

De sfeer is in de avond ook vaak grimmig met straatdealers, intimidatie, straatrovers, andere criminele praktijken etc.
Het is ook wel beter als de Wallen zal sluiten. Het is een duister omgeving, je kan niet echt iets positiefs zeggen over de Wallen, alleen dat de dames knapper zijn dan de dames in andere straten in NL.
 
Volgens mij wordt het dezelfde situatie als in Utrecht. De boel wordt gesloten en er komt geen nieuw erotisch centrum. Zat Rob Oudkerk nog maar in de gemeente raad
Inderdaad.
Hoe meer er gepraat wordt over een nieuwe locatie, des te meer sluiting van de wallen normaal gaat voelen. En als dat eenmaal zo is, gaan de wallen dicht maar komt er niks voor in de plaats.
 
Inderdaad.
Hoe meer er gepraat wordt over een nieuwe locatie, des te meer sluiting van de wallen normaal gaat voelen. En als dat eenmaal zo is, gaan de wallen dicht maar komt er niks voor in de plaats.
Let maar op:
Amsterdam staat bekend als de stad van de fake-inspraak van burgers omdat de mening van de burger bij elk besluit volledig wordt genegeerd.
Wat hier dreigt te gaan gebeuren is echter:
Dit hele circus wordt een bijzondere inspraakshow waarbij uiteindelijk vanwege "rekening houden met de bezwaren van burgers" alle drie de overgebleven lokaties af gaan vallen zodat er geen alternatieve lokatie is.
En vervolgens komt men op de proppen met "we willen wallen niet sluiten maar we moeten wel want dat hebben we aan de omwonenden beloofd"
 
Terug
Bovenaan Onderaan