Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand bekend met de dame op de Ruysdealkade 135 rechter raam?
Donkerharig, mooie volle lippen, flinke tatoeage breed boven haar volle borsten.
Ze stond er zaterdag middag.
Sprak me wel aan, maar toch niet bezocht, achteraf had ik gewoon moeten binnenstappen.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon weer een proefballonnetje om te laten zien dat men er mee bezig is. Zo'n plan voor een nieuwe locatie was er in Den Haag ook, een bedrijventerrein tussen de spoorbogen en werd dus niets. Je kunt niet zomaar de vergunningen intrekken. Het uitkopen van de exploitanten is heel duur dus voorlopig blijven de Wallen wel zo bestaan. De omwonenden moeten er maar aan wennen dat ze in een overvol toeristengebied wonen. De tijd dat je rustig in een goedkoop grachtenpandje kon wonen is sinds de jaren '60 voorbij. Geldt ook voor Parijs, Venetië, Londen etc. Als het te vol wordt blijven veel mensen vanzelf wel weg. Gewoon zo houden dus is het beste.
 
Afgelopen dinsdagmiddag waren er 2 mooie blonde dames aanwezig op de Ruysdaelkade 137 links en rechts. Op de terugweg na de straat bekeken te hebben waren beide gordijnen dicht. Weet iemand wie dit zijn? Bij de volgende gelegenheid zou ik hen graag bezoeken.
 
Bovenstaande klopt allemaal! Ik ken 2 mensen die kamers verhuren aan de dames. De ene op de Amsterdamse wallen en de andere in België. Die hebben me allebei verteld dat er dames zijn die een huurschuld hebben van de kamers! De kamerhuur is de jaren is flink omhoog gegaan! Het zijn niet meer de bedragen van 75 gulden voor een dagshift! Dan had je 1 goede klant nodig en je huur was betaald! Dus die berekeningen van klanten die 150 euro betalen per klant, van zogenaamde toeristen kan je echt op je buik schrijven! Ik zit er heel dicht op dus ben goed op de hoogte!
Ja precies dit bedankt voor het schrijven ,ik las het ook al en dacht laat maar ik zeg niks.
 
Was gisteren nog bij een dame in het Singelgebied in Amsterdam! Vertelde me ook dat deze business zwaar achteruit is gegaan! Ze zei dat je het nu van je vaste klanten moest hebben! En de verhalen van klanten van € 150 euro is zwaar overdreven!
Ja dat is bij vele dames zo van Nederland naar België tot Duitsland.
Dagen met van 30 euro naar huis tot 150 zijn geen uitzondering er zijn dagen dat ze de kamer nog geeneens hebben en dat ze dan elke dag weer wat afbetalen.
Als het zo'n vet pot was stonden al die straten en huizen vol.
 
Dit noemen ze in marketingtermen de wheel of retailing. Ramen en straatprostitutie zullen steeds minder worden. Omdat dit nu gewoon vanuit woonhuizen gebeurt en de afspraken komen via internet. Langzaam zal het verdwijnen. Als een bepaalde business vorm zich niet kan aanpassen of vernieuwen zal het op termijn uitgestoten worden en niet overleven.
 
Dit noemen ze in marketingtermen de wheel of retailing. Ramen en straatprostitutie zullen steeds minder worden. Omdat dit nu gewoon vanuit woonhuizen gebeurt en de afspraken komen via internet. Langzaam zal het verdwijnen. Als een bepaalde business vorm zich niet kan aanpassen of vernieuwen zal het op termijn uitgestoten worden en niet overleven.
ik weet het niet hoor, zelf na diverse teleurstellingen besloten geen gebruik meer te maken van thuis ontvangst, en als ik het zo lees ben ik niet de enige. Uiteraard zijn er best dames die het goed doen, het blijft echter best lastig deze te vinden. Geef mij maar de ramen of bv een FKK in Duitsland, daar is het nog what you see is what you get. En ligt het instaptarief ook een stuk lager, dus is het niet zo heel erg als het een keertje tegenvalt.
Vraag me serieus af of dat thuisontvangst wel de toekomst is, misschien gaat de jongere generatie gewoon minder naar de dames van plezier.
 
Laatst bewerkt:
ik weet het niet hoor, zelf na diverse teleurstellingen besloten geen gebruik meer te maken van thuis ontvangst, en als ik het zo lees ben ik niet de enige. Uiteraard zijn er best dames die het goed doen, het blijft echter best lastig deze te vinden. Geef mij maar de ramen of bv een FKK in Duitsland, daar is het nog what you see is what you get. En ligt het instaptarief ook een stuk lager, dus is het niet zo heel erg als het een keertje tegenvalt.
Vraag me serieus af of dat thuisontvangst wel de toekomst is, misschien gaat de jongere generatie gewoon minder naar de dames van plezier.
Dat thuisontvangst is ook niks voor mij! Al die mooie foto's op kinky zien er top uit, maar wordt elke keer teleurgesteld als je er echt voor de deur staat! Meegemaakt dat het niet dezelfde dame is, of gewoon een zware afknapper tijdens de ontvangst zelf! Zijn toch bedragen vanaf €100 euro, dus als het niks was dan heb ik er toch spijt van! Als je slim bent kijk je gewoon naar een raamdame die de meeste recensies heeft en daar is het altijd goed! Of ook als je in de straat zelf bent en je ziet dat de dame veel bezet is, dan kan het niet anders dat ze een top service geeft! Ik ken dames die niet eens het gordijn meer open doen, omdat de volgende klant al staat te wachten! Het zijn er niet veel, maar ik weet er in elke raamstraat wel één! En wat de jonge generatie betreft, er lopen zoveel lekkere jonge wijven rond, in alle kleuren en maten, waarom zou je dan naar de hoeren gaan! Ik ga zelf ook nog wel eens het nachtleven in, en geloof me die jonkies van tegenwoordig vallen heel veel op oudere mannen! En er zitten er een hele hoop tussen die supergeil zijn en ook hele smerige dingen doen! Precies waar ik naar op zoek ben! 🤪
 
Laatst bewerkt:
Was gisteren nog bij een dame in het Singelgebied in Amsterdam! Vertelde me ook dat deze business zwaar achteruit is gegaan! Ze zei dat je het nu van je vaste klanten moest hebben! En de verhalen van klanten van € 150 euro is zwaar overdreven!

Natuurlijk zeggen ze dat.
Denk je nou echt dat ze tegen jou (een klant) gaan zeggen dat ze zoveel verdienen dat je geld niet nodig is?
Ik ken er genoeg privé die wel de waarheid vertellen.
Los daarvan gaat het over het algemeen niet over de dames van het Singelgebied. Daar zijn de prijzen altijd al lager geweest. Die hogere prijzen gaan over de oorspronkelijke Wallen rondom de oude kerk.

Als je gewoon je logisch verstand gebruikt, dan snap je toch wel dat die dames geen 150 of 100 zouden vragen als ze dat niet zouden krijgen? Ze nemen het voor lief dat je vertrekt omdat ze weten dat er over de avond andere mannen zijn die dat wél neertellen. Het is niet voor niks dat 100,- de bodemprijs is geworden waar dat enkele jaren geleden nog 50,- was. De mooiere dames en andere tourist traps zullen altijd boven de standaard prijs gaan zitten. En niet alleen touristen trappen hier in, want als je al aan het wandelen bent ben je vaak toch geil genoeg om het maar voor lief te nemen.
 
Of ook als je in de straat zelf bent en je ziet dat de dame veel bezet is, dan kan het niet anders dat ze een top service geeft! Ik ken dames die niet eens het gordijn meer open doen, omdat de volgende klant al staat te wachten!
En wat de jonge generatie betreft, er lopen zoveel lekkere jonge wijven rond, in alle kleuren en maten, waarom zou je dan naar de hoeren gaan! Ik ga zelf ook nog wel eens het nachtleven in, en geloof me die jonkies van tegenwoordig vallen heel veel op oudere mannen! En er zitten er een hele hoop tussen die supergeil zijn en ook hele smerige dingen doen!
Juist bij een dame die veel bezet is en mannen gaan wachten voor haar raam ga ik juist niet naar toe.

Dat er zoveel lekkere jonge wijven rondlopen ben ik mee eens, ik ga af en toe alleen naar de hoeren voor de afwisseling, gewoon omdat ik het leuk vind om Oost-Europese dames te neuken, is gewoon wat anders dan je gewend bent. Maar daarnaast neuk ik gewoon met verschillende dames uit Amsterdam en omstreken. Vooral met uitgaansgelegenheden regel je makkelijk een dame en ook op datingsapps, of op straat gewoon aanspreken of in de winkels, stations en in de trein, ik heb overal wel succes gehad. Ik zit er altijd wel achteraan ahah, maarja daar staan de meeste Surinamers en Antilianen wel bekend om wij hebben vaak kinderen van verschillende vrouwen. En ik las ooit wat dat donkere mensen ook een hogere testosteron hebben dan blanke mensen, en of dat echt zo is weet ik niet, maar het verbaast me niet als het wel zo is.

Die tieners/jeugd van nu bijvoorbeeld zijn helemaal gehersenspoeld door social media en entertainment etc. Ik heb al een aantal keren gehoord dat er meisjes zijn die zwanger raken in groep 8 en minderjarigen vanaf 14 jaar al neuken met 20 jarigen enz, ik stond perplex toen ik het hoorde😵‍💫 dat vind ik echt niet kunnen.
Ik ben zelf 25 en er zijn gewoon tieners die de heletijdt naar mij loeren of mijn snapchat vragen, dan denk ik ook 'meisje je bent nog een kind wat wil je van mij?'
Maar ik geloof niet dat die jonkies van tegenwoordig op heel veel oudere mannen vallen, niet ouder dan 30+ in in ieder geval, er zullen vast wel uitzonderingen zijn maar ik weet wel dat ze meestal vallen op jonge mannen midden in de 20 of eind 20. En dan praat ik over meiden van 18-21+.
Ik weet niet hoe oud jij bent en vanaf welke leeftijd jij bedoelt met 'die jonkies van tegenwoordig'.
 
Ik ben van plan ook eens naar de Rdk te gaan. Hebben jullie tips mbt nl-talige dames van 35 tot max 50 jaar?
Aan welk bedrag moet ik dan ongeveer denken?
Mag evt ook in een pb.
Bij voorbaat dank!
 
Ik ben van plan ook eens naar de Rdk te gaan. Hebben jullie tips mbt nl-talige dames van 35 tot max 50 jaar?
Aan welk bedrag moet ik dan ongeveer denken?
Mag evt ook in een pb.
Bij voorbaat dank!
Ik denk dat voor wat jij wilt je beter naar de oude nieuwstraat i(rondom Singel) in Amsterdam kan gaan. Daar zitten aardige dames, nederlands of nederlandstalig, Katja vind ik persoonlijk een aanrader, of Eva. 50 euro en je hebt leuke tijd.
 
Natuurlijk zeggen ze dat.
Denk je nou echt dat ze tegen jou (een klant) gaan zeggen dat ze zoveel verdienen dat je geld niet nodig is?
Ik ken er genoeg privé die wel de waarheid vertellen.
Los daarvan gaat het over het algemeen niet over de dames van het Singelgebied. Daar zijn de prijzen altijd al lager geweest. Die hogere prijzen gaan over de oorspronkelijke Wallen rondom de oude kerk.

Als je gewoon je logisch verstand gebruikt, dan snap je toch wel dat die dames geen 150 of 100 zouden vragen als ze dat niet zouden krijgen? Ze nemen het voor lief dat je vertrekt omdat ze weten dat er over de avond andere mannen zijn die dat wél neertellen. Het is niet voor niks dat 100,- de bodemprijs is geworden waar dat enkele jaren geleden nog 50,- was. De mooiere dames en andere tourist traps zullen altijd boven de standaard prijs gaan zitten. En niet alleen touristen trappen hier in, want als je al aan het wandelen bent ben je vaak toch geil genoeg om het maar voor lief te nemen.
Mooi verwoord BulletBill.Meestal hebben ze aan 3 klanten genoeg met een kamerhuur van 200€ in de avond/nacht dienst.Maar het is een hele grillige business.Regelmatig komt t ook vaak voor,met name doordeweeks dat ze tot 4 uur s nachts blijven wachten op klanten omdat ze anders verlies draaien.Sommige dames gebruiken ook een menukaartje en ie prijzen zijn hoog.Zoals je aangeeft de klanten zijn voornamelijk toeristen.Daardoor zijn de Wallen voor ons wandelaars eigenlijk passé.Helemaal in t hoogseizoen en weekenden.Je bent dan onderdeel van een toeristische attractie en dan kijk je naar lekkere wijven ipv dieren in Artis.Ik heb dan geen grote lul maar eerder lijk ik erop.Maar goed alternatief is dan Singel of Ruysdael.Ben benieuwd hoe het straks verloopt met de aangepaste sluitingstijden van de horeca.We gaan het zien.
 
Loop ik vanmiddag over de Ruysdaelkade staat iedereen een super-de-luxe auto, italiaans merk L. to bewonderen bij 123. Ik loop erheen langs de pisbakken, glij ik uit. Ligt daar een uit elkaar gereten rat op de grond. Getverdemme! Afijn achter de ramen zitten de gebruikelijke dames en ik wilde iets nieuws proberen . In geen een had ik behoefte. Op het tweede stuk 137 links zat Chantall. Ik herken haar bijna niet. Wat is zij qua uiterlijk veel veranderd met een paar jaar geleden. Vroeger was het een popje tegenwoordig meer een rugby speelster. Dan maar naar de oudezijds. Wat lollig was is dat op veel ramen daar bij nummers 72 het woord "nat" is geplakt. Tja, als de dames het niet zijn dan maar de ramen. Toen de Oude nieuwstraat nog even ingeweest. Ik zag daar onder wel wat interessants, jonge dame met flinke tattoo op been. Was helaas net te laat. Onverrichter zake maar vertrokken. Morgen misschien Den Haag maar weer eens proberen.
 
Hallo, heren ik kom net van de ruyselkade. De dames vragen 100 euro voor standaard belachlijk zeg. Was net wel bij iemand naar binnen geweest maria dacht ik moet nog effe kijken bij wie het nou was. Ze doet wel aan tongzoenen en pzc is voor 45 min 200 euro echt bizar voor mij geen ruyadelkade meer recensie volgt zo nog
 
Nog nooit gezien of gehoord op de kade…
'Normaal' is 50,00 start-tarief voor p+n en 100,00 voor 30 minuten, 150,00 voor 45 min en 200,00 voor een vol uur.

Kan het niet zijn, dat je 150,00 hebt betaald voor 45 minuten en 50,00 extra voor zoenen en pzc ?
50,00 extra voor pzc is vrij normaal en dan zou wat jij hebt betaald gewoon 'kloppen' ?
 
Nee je moet goed lezen ik heb 50 betaald maar de prijzen zijn 100 voor standaard 20 min. De volgende keer moet ik dat ook betalen. Ik had ook echt alleen 50 bij me . Maar 100 euro voor standaard dan ga ik niet meer heen naar de kade
 
Goed lezen?? Waar schreef je dan dat je € 50 hebt betaald?
Dat staat er ook helemaal niet:
De dames vragen 100 euro voor standaard [...]. Was net wel bij iemand naar binnen geweest [...] doet wel aan tongzoenen en pzc is voor 45 min 200 euro
Er is hogere wiskunde voor nodig om daar te lezen dat er €50 is besteed. ;-)

Overigens nog een geluk dat dit geen 'recensietopic' is:
Het wordt niet langer geaccepteerd om in een recensietopic enkel commentaar te plaatsen over de prijs van een dame, óók niet over wat een ander lid betaald heeft.
 
Nu ja, je had er zelf ook wel een soort 'zoekplaatje' van gemaakt toch?

Maar goed, bedankt voor je recensie in die andere thread. Het klinkt daar alsof je de dame voor €50 de eerste keer flink had uitgewoond ("you killed me") en misschien wilde ze daarom deze keer de schade wat beperken of het tarief ervoor wat ophogen. We weten het niet.
 
Weet iemand wanneer deze dame werkt?
Blonde dame met super grote borsten waarschijnlijk sillicone
op de Oudezijds Achterburgwal 32 Laaste rechter raam vlak bij de brug.
Zag haar maandag in de nacht rond een uur of 1
helaas ben ik niet gegaan wou der graag bezoeken maar had haast dus was daar die dag ook niet om te wandelen.
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met Aziatische (thaise) dame (mistress) op de oudezijds achterburgwal nr 17. Ze stond er dinsdag rond 12.00 has wel interrese maar ben uiteindelijk bij een andere dame geweest
 
Terug
Bovenaan Onderaan