Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik liep laatst met een vriend van mij langs de "overdekte ruimte" op de Bethlehemstraat en tot onze schrik bleek deze dicht te zijn. Dit heeft geen van ons ooit eerder gezien. Was op een donderdagavond. Heeft er iemand meer informatie - was dit tijdelijk ivm te weinig "personeel", of is dit hoe de toekomst er uit gaat zien? Overigens zijn alle omringende ramen ook al weggevaagd onderhand.. zonde. Vroeger stond voor de TonTon toch een blonde chick met dikke tieten, man man man.
 
Ik liep laatst met een vriend van mij langs de "overdekte ruimte" op de Bethlehemstraat en tot onze schrik bleek deze dicht te zijn. Dit heeft geen van ons ooit eerder gezien. Was op een donderdagavond. Heeft er iemand meer informatie - was dit tijdelijk ivm te weinig "personeel", of is dit hoe de toekomst er uit gaat zien? Overigens zijn alle omringende ramen ook al weggevaagd onderhand.. zonde. Vroeger stond voor de TonTon toch een blonde chick met dikke tieten, man man man.
Ik was er vandaag overdag, in de passage van La Vie en Rose, en er zat 1 dame! Ik kan me nog herinneren dat het er helemaal volstond vroeger met lekkere wijven! Je wist toen gewoon niet waar je naar binnen moest gaan! Amsterdamse Wallen is zwaar achteruit gegaan! Zo jammer!
 
Ik liep laatst met een vriend van mij langs de "overdekte ruimte" op de Bethlehemstraat en tot onze schrik bleek deze dicht te zijn. Dit heeft geen van ons ooit eerder gezien. Was op een donderdagavond. Heeft er iemand meer informatie - was dit tijdelijk ivm te weinig "personeel", of is dit hoe de toekomst er uit gaat zien? Overigens zijn alle omringende ramen ook al weggevaagd onderhand.. zonde. Vroeger stond voor de TonTon toch een blonde chick met dikke tieten, man man man.
Gevolg van het uitrook beleid van de gemeente. Doordat alle ramen in die hoek gesloten zijn komt er geen hond meer, waardoor de dames te weinig verdienen en elders gaan werken. Kwestie van tijd, dan gaat deze eigenaar ook overstag en verkoopt het pand aan de gemeente, waarna deze de ruimte voor weinig gaat verhuren aan anders kansloze artistieke ondernemers.
 
Ik liep laatst met een vriend van mij langs de "overdekte ruimte" op de Bethlehemstraat en tot onze schrik bleek deze dicht te zijn. Dit heeft geen van ons ooit eerder gezien. Was op een donderdagavond. Heeft er iemand meer informatie - was dit tijdelijk ivm te weinig "personeel", of is dit hoe de toekomst er uit gaat zien? Overigens zijn alle omringende ramen ook al weggevaagd onderhand.. zonde. Vroeger stond voor de TonTon toch een blonde chick met dikke tieten, man man man.
Naam?
 
Dag collegas

Kent iemand volgende dame en weet je of ze nog actief is. In de singelbuurt stond altijd een Nederlandse dame genaamd Dina. Kwam uit Brabant Eindhoven had een super dikke kont. Leuke meid. Werkt ze nog ?
Die ken ik zeker nog, wat een topper was dat. Ik vrees dat ze gestopt is want ik heb haar al jaren niet meer gezien, haar telefoonnummer is ook niet meer in gebruik. Het kan ook best zijn dat ze ergens anders werkzaam is, als iemand het weet zou ik ook graag meer willen weten.
 
Weet iemand wanneer deze dame werkt?
Blonde dame met super grote borsten waarschijnlijk sillicone
op de Oudezijds Achterburgwal 32 Laaste rechter raam vlak bij de brug.
Zag haar maandag in de nacht rond een uur of 1
helaas ben ik niet gegaan wou der graag bezoeken maar had haast dus was daar die dag ook niet om te wandelen.
Iemand die iets meer weet inmiddels?
 
Vanmiddag stond in de oude Kennissteeg op de hoek met Oudezijds Achterburgwal in die grote vitrine een mooie dame in zwarte bikini. Ik had haar nooit eerder gezien. Iemand die haar vaker heeft gezien? Ze leek een beetje verlegen en niet ervaren. Ik vermoed dat ze dit alleen eens probeert omdat het koningsdag is.
 
Gevolg van het uitrook beleid van de gemeente. Doordat alle ramen in die hoek gesloten zijn komt er geen hond meer, waardoor de dames te weinig verdienen en elders gaan werken. Kwestie van tijd, dan gaat deze eigenaar ook overstag en verkoopt het pand aan de gemeente, waarna deze de ruimte voor weinig gaat verhuren aan anders kansloze artistieke ondernemers.
Het is gebeurd. "Roos" (La Vie en Rose) is dicht, dames moeten maar zien.

Nu kan de gemeente eindelijk de buurt opwaarderen met dure toeristenwinkeltjes (de 'kunstenaars' waren een soort kraakwacht). Zal even tijd kosten, maar de plannen liggen al jaren klaar.
 
Waar is Anna eigenlijk gebleven?
Of ze nu definitie gestopt en weer terug naar haar geboorteland?
Ja Anna is gestopt en inderdaad weer terug naar Polen. Na het overlijden van haar moeder is nog even terug geweest maar volgens mij is snel daarna Covid begonnen. Ze woonde bij mij in de buurt en ik zag haar nog wel eens. Maar aangezien ik zelf verhuist ben haar dus niet meer tegen gekomen. Dat was een erg leuke dame maar ze moet volgens mij ook nu richting de 60 zijn.
 
Ja Anna is gestopt en inderdaad weer terug naar Polen. Na het overlijden van haar moeder is nog even terug geweest maar volgens mij is snel daarna Covid begonnen. Ze woonde bij mij in de buurt en ik zag haar nog wel eens. Maar aangezien ik zelf verhuist ben haar dus niet meer tegen gekomen. Dat was een erg leuke dame maar ze moet volgens mij ook nu richting de 60 zijn.

Echt jammer. Hopelijk komen er snel nieuwe toppers met zulke basketbal tieten. Kon je nog steeds die mega tieten zien toen je haar nog wel eens zag? Ik ben echt benieuwd naar haar verhaal van deze legende op de wallen.
 
Wat is de rede dat la vie en rose moet sluiten ?
eerst corona en tegelijk heeft de gemeente alle prostitutie in deze hoek gesloten waardoor er geen hond meer kwam. Was een kwestie van tijd. Of de eigenaar nu gezwicht is onder druk van de gemeente, of gewoon omdat er te weinig geld verdiend werd zullen we later wel lezen in de media.
 
De gemeente zal wel een godsvermogen hebben betaald voor het pand. Zal we geheim gehouden worden. Ik sprak ooit met Eliza uit kamer 4 en die zei dat ze ermee zou stoppen als het zou worden gesloten. Ben benieuwd of ze weer ergens anders zal opduiken.
 
De gemeente zal wel een godsvermogen hebben betaald voor het pand. Zal we geheim gehouden worden. Ik sprak ooit met Eliza uit kamer 4 en die zei dat ze ermee zou stoppen als het zou worden gesloten. Ben benieuwd of ze weer ergens anders zal opduiken.
Daar zit veel "zal wel dit en zal wel dat" in ;-) en wat een 'godsvermogen' is in Euro's is niet bekend dus dan heb je altijd gelijk ;-)
 
Ik bedoel boven de marktprijs. Ben jij ook weer geïnformeerd
Bij zulke panden op die lokatie is "de marktprijs" niet een getal dat je even opzoekt, geen vast bedrag per vierkante meter en zeker in de vastgoedmarkt van de laatste maanden is er veel beweging en weinig houvast dus ook die 'informatie' is nogal vaag.
Ik neem het je niet kwalijk, het is niet als kritiek bedoeld maar zolang we niets weten is het allemaal slechts speculatie en stemmingmakerij wat ervan gemaakt kan worden. Daar heeft men weinig aan.
 
De gemeente zal wel een godsvermogen hebben betaald voor het pand. Zal we geheim gehouden worden. Ik sprak ooit met Eliza uit kamer 4 en die zei dat ze ermee zou stoppen als het zou worden gesloten. Ben benieuwd of ze weer ergens anders zal opduiken.
De passage La Vie en Rose is tot nader order gesloten. En dit is niet door de gemeente opgekocht! de dames hopen op korte termijn terug te kunnen keren naar hun vertrouwde werkplek.. de meeste dames waaronder mijn topper melissa die op de dag werkt zijn nu te vinden in de kleine passage in de boomsteeg.
 
Luister, ik ken de eigenaar van het pand heel goed! Geloof me, die gaat het niet weg doen voor een habbekrats!
De passage La Vie en Rose is tot nader order gesloten. En dit is niet door de gemeente opgekocht! de dames hopen op korte termijn terug te kunnen keren naar hun vertrouwde werlplek.. de meeste dames waaronder mijn toppe4 melissa die op de dag werken zijn nu te vinden in de kleine passage in de boomsteeg.
 
Bij zulke panden op die lokatie is "de marktprijs" niet een getal dat je even opzoekt, geen vast bedrag per vierkante meter en zeker in de vastgoedmarkt van de laatste maanden is er veel beweging en weinig houvast dus ook die 'informatie' is nogal vaag.
Ik neem het je niet kwalijk, het is niet als kritiek bedoeld maar zolang we niets weten is het allemaal slechts speculatie en stemmingmakerij wat ervan gemaakt kan worden. Daar heeft men weinig aan.
De passage La Vie en Rose is tot nader order gesloten. En dit is niet door de gemeente opgekocht! de dames hopen op korte termijn terug te kunnen keren naar hun vertrouwde werlplek.. de meeste dames waaronder mijn toppe4 melissa die op de dag werken zijn nu te vinden in de kleine passage in de boomsteeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan