Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zondagmiddag even op de RDK, zaten voor mij 2 nieuwe dames op nr 143, een blonde en een brunette, beide mooi figuur. Helaas gingen ze net naar huis, het was rond 15.30
Iemand die ze bezocht heeft, en weet wanneer ze er zijn?
 
hebben ze geen telefoon nr van hun eigen klanten?
Ben helaas geen vaste klant die toegang heeft tot direct/indirect text-contact met de dames. Vond het op z'n tijd wel reuze fijn om binnenin La Vie en Rose te ''browsen'' en een dame te kiezen. Voelde toch wat intiemer dan buiten op straat. De keuze ging meestal naar Mila, Vanessa of Roxanne.
Ik zal de Boomsteeg zsm bezoeken.

Kan iemand (die al geweest is) bevestigen dat de bovengenoemde dames daar staan?

Thx guys! :)
 
Vanmiddag op de Ruysdaalkade geweest, 1e kamer gelijk naast het restaurant op de hoek, vergeten naar het nr te kijken, was impressed bij de schone blonde dame.
Ze heet Angela, heeft o.a. Pools bloed, lang blond haar tot halverwege haar schouders. Perfect figuur ook, mooie volle borstel en meerdere tatoeages, waaronder een leeuwenkop op een van haar benen.
Was uitmutende ervaring.
Heb gezocht maar nog geen threath over haar kunnen vinden, mischien is die er wel, wie helpt me op weg, kan ik een uitvoerige recensie schrijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan